Amstaff23 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 O to właśnie chodziło, dziękuję Bardzo fajnie, że przy wzroście mocy spalanie spadło. Genialne auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Genialne auto. Oj, jest genialne. Naprawdę, mam je od 9 miesięcy i cały czas mnie zaskakuje na plus. A chyba największa jego zaleta to to, że czujesz, że warte jest każdej wydanej na nie złotówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Ogolnie Subaru pracuje nad swoimi silnikami - w szczegolnosci tymi zasilanymi PB. Kiedys było nie do pomyslenia zeby 2 litrowa jednostka benzynowa majaca stały AWD i moc 240 z turbo, 150 bez turbo, wazaca 1,5 tony potrafiły spalic 8 litrów w przpadku XT czy 6-7 w przpadku wolnossaka na trasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Ogolnie Subaru pracuje nad swoimi silnikami - w szczegolnosci tymi zasilanymi PB. Kiedys było nie do pomyslenia zeby 2 litrowa jednostka benzynowa majaca stały AWD i moc 240 z turbo, 150 bez turbo, wazaca 1,5 tony potrafiły spalic 8 litrów w przpadku XT czy 6-7 w przpadku wolnossaka na trasie. Nie tyle pracuje co nadrabia stracony czas. Zmniejszenie spalania to sprawa przejścia na wtrysk bezpośredni co inni producenci zaczęli wdrażać z 10 lat temu Oby te silniki były trwalsze niż 2.5 turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarostek Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 O to właśnie chodziło, dziękuję Bardzo fajnie, że przy wzroście mocy spalanie spadło. Genialne auto. ... jest genialnie nieobliczalne, czym więcej pali tym wiekszy zasięg ... czy to nie spełnienie marzenia każdego Subaryty? ... :-))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 O to właśnie chodziło, dziękuję Bardzo fajnie, że przy wzroście mocy spalanie spadło. Genialne auto. ... jest genialnie nieobliczalne, czym więcej pali tym wiekszy zasięg ... czy to nie spełnienie marzenia każdego Subaryty? ... :-))) Zdaje się że zasięg liczony jest ze Średniej za kilkanaście kilometrów więc wszystko jest możliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Nie tyle pracuje co nadrabia stracony czas. Zmniejszenie spalania to sprawa przejścia na wtrysk bezpośredni co inni producenci zaczęli wdrażać z 10 lat temu Oby te silniki były trwalsze niż 2.5 turbo. nie moge sie z Toba zgodzic poniewaz nowe silniki serii FB, które potrafia spalic mniej niz DIT sa na wtrysku wielopunktowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzytkownik_ Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 (edytowane) U mnie średnia z 6500km głownie miasto i krótkie odcinki 13,4l zliczone od grudnia - tylko miasto (sporadycznie trasa, bardzo sporadycznie) 12-13 litrów o sorki nie doczytałem ze to 2014 z miejsca w myslach przeczytałem 2004 Edytowane 28 Kwietnia 2015 przez gumas_72 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Dzień dobry, planuję zakup auta, rozważam zakup Forestera 2.0XT. Chciałbym dopytać użytkowników, czy prawdą jest to, co podaje importer w materiałach technicznych na temat średniego spalania tego modelu, czyli 8,5 litra na setkę. Pierwszy raz mogę powiedzieć, że średnie spalanie 8,5l to prawda (wskazanie komputera bo realnie 9 - 9,2)). Sam jestem zaskoczony. Zmieniłem tej zimy miejsce zamieszkania i jeżdżę w trybie mieszanym odcinek 20 km w jedną stronę (10 km pod miastem, 2 km przeprawy szutrami w tempie 20 km/h, reszta to warszawski Mokotów i to ten najbardziej zatłoczony). Warunkiem jest spokojne obchodzenie się z gazem, czyli nie rajdowe! Oczywiście przynajmniej 2 razy na takim odcinku muszę sobie depnąć i nie unikam wyprzedzania - jadę jak najbardziej dynamicznie, bo okazuje się że można połączyć niskie spalanie z mocą auta. Zimą ten sam odcinek zamykałem średnio w 9,8-10,2l. Teraz gdy nastała wiosenna temperatura spalanie spadło o 1 litr. Zobaczymy jak będzie latem, być może realnie wyjdzie te 8,5l Średnie spalanie z komputera z 19 tys km - 10,00. Na pewno spadnie z czasem z uwagi na aktualnie pokonywane dłuższe i mieszane odcinki. Najwyższe spalanie jakie odnotowałem po Warszawie na odcinkach do 10 km w okresie wiosenno - letnim i to podczas jazdy z dużą fantazją bawiąc się trybami pracy S i S# to 12,8. Sorry, ale więcej nie dałem rady wycisnąć…Normalna jazda zawsze oscylowała w książkowych 11 litrach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 (edytowane) Witajcie. Wklejam potwierdzenie że jak się chce to można...... Trasa Szczecin - Hirtshals .... Przepisowe poruszanie się po autostradach (z chwilowymi "pokazami" możliwości Forka .... 120-190 ). A po mieście standard 12..... Edytowane 6 Maja 2015 przez Tommi1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Trasa 300km po Polsce, prędkości nie grożące mandatem (tak do +10), ale przyśpieszenia grożące niechęcią pasażerów (sporo wyprzedania albo krętej drogi) - prawie 11 litrów mierzone na stacji, a nie z komputera. Ale jechałem sam. W piątek jadę tę samą trasę z ciotką i córką. Liczę na mniej niż 8/100 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iru Opublikowano 30 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2018 Trasa Rzeszów - Wrocław, po A4 w weekend, prędkość ok. 140km/h (+/- 10km), kilka razy dynamiczne przyspieszanie ok. 160km/h, spalanie 9.8l/100km. Forester XT MY18.Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarutux Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 Nam wychodzi średnio 8,6 - 9 (nam, bo Żona zawyża zużycie, a ja zmniejszam, choć nie jeżdżę wolniej): 5% drogi gruntowe i takie tam, 25% miasto małe i duże, 40% drogi krajowe i wojewódzkie, 25% drogi lokalne, 5% autostrada. Na drogach krajowych mieści się w 8. Na autostradzie - był raz na dotarciu - 9,8 - 10. Ogólnie przy tej masie i aerodynamice nie jest źle. Wyliczyłem sobie, że proporcjonalnie do silników 140 KM spala mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się