Skocz do zawartości

Zmiana panelu klimatyzacji Impreza


arnoldpe

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy czy istnieje możliwość montażu elektronicznego panelu klimatyzacji w Imprezach z manualnym panelem np z Amełyki ? 

 

Rozumiem, że zrobić można wszystko, ale czy wiąże się to z dużym nakładem finansowym ? 

 

Czyli mam manual: 

 

http://img11.allegroimg.pl/photos/oryginal/52/95/56/72/5295567213_4

 

i chciałbym dodać taki panel elektryczny (czy tam elektroniczny):

 

http://img13.allegroimg.pl/photos/oryginal/52/63/47/24/5263472478_7

 

Dzięki za odp 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że jest możliwość, sam mam tak zrobione. Niestety nie ja to robiłem ale skoro mam to u siebie to pewnie jest to do zrobienia. 

Czyli nie wiesz czy to kwestia samego panelu czy wymiana także elektroniki sterującej wewnątrz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety nie wiem, jedyne co mogę potwierdzić to to że jest taka możliwość. Najlepiej by było popatrzeć na sucho na taką deskę tzn wziąć jedną i drugą i popatrzeć na nie od środka czy mają jakieś znaczące ròżnice w podlączeniu. Możliwe że jest to kwestia przepięcia tylko kabli ale tego niestety nie wiem i nie mogę powiedzieć że tak rzeczywiście jest :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam bloba przedliftowego i wymieniłem cały tunel ( od kratek nawiewu aż za dźwignię ręcznego, dżwignię też) od polifta czyli to co chcesz założyć. Robiłem to osobiście, wszystkie wtyczki pasują p&p. Jednak była to wersja europejska. U Ciebie będzie problem jedynie z obiegiem zamkniętym bo masz na suwaku a europejczyki mają pod przyciskiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam bloba przedliftowego i wymieniłem cały tunel ( od kratek nawiewu aż za dźwignię ręcznego, dżwignię też) od polifta czyli to co chcesz założyć. Robiłem to osobiście, wszystkie wtyczki pasują p&p. Jednak była to wersja europejska. U Ciebie będzie problem jedynie z obiegiem zamkniętym bo masz na suwaku a europejczyki mają pod przyciskiem.

No właśnie najbardziej interesuje mnie co z tym manualem obiegu zamkniętego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Też jestem ciekaw, bo chciałbym wymienic panel klimy w moim Bug'u z Us na Eu i nie wiem czy wystarczy przełożyć panel, czy jest jakas grubsza rzezba przez ten inny obieg. Czy po takim zabiegu klima bedzie działać w trybie auto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim Saabie 9-2x będę wymieniał panel z manualnego US na elektroniczny UE z subaru imprezy '02 niedługo, na początku czerwca. Spróbuję jeśli się uda to napiszę a jestem zdeterminowany by to zrobić bo rozebrałem całego do gołej blachy i poprawiam wszystko co się da. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie czekamy na fotostory :) Z tego co czytałem na forum roboty jest i rzeźba z wiązką napewno \. W US spec. pokrętła są na linki a EU spec elektronika także łatwe to nie będzie.Jeśli w miare do zrobienia to bym pogrzebał bo ten suwak mnie irytuje jak mało co moge nawet poświęcić ustawianie obiegu bo to dla mnie przydatne jest raz na milion.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok później...

Jako że temat już jest to nie będę zakładał nowego - pacjent Impreza 2,5 RS czyli wersja US na linkach. Panel klimy US na panel klimy EU - czy ktoś  z tu obecnych robił taką operacje, jak tak to u kogo i czy da się to zrobić w racjonalnych pieniądzach :huh: Czy jest P&P np. wiązka czy dużo rzeźby - ten temat nie daje póki co pewnej, konkretnej odpowiedzi.

 

W skrócie - zmiana z tego:

ImpOB05SEconsole1.JPG

 

Na to:

WRX05stack1.JPG

 

 

Dzięki za pomoc!

Edytowane przez nyndz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojego doświadczenia wiem, że kostka USA (BLOB długa szeregowo pin za pinem))od rezystora silnika nawiewu różni się od kostki EU  (Hawke kwaratowa). Kiedyś znajomemu sprawdzałem działanie silnika.

 

Musisz zwrócić na otwarcie i zamykanie obiegu  w naszej wersji jest to na lince a w EU steruje tym SILNIK (pewnie jakieś tryby itp do otwarcia i zamknięcia klapki) który mieście się nad filtrem powietrza. Przy zakupie panela może warto zakupić to wszystko co znajduje się nad filtrem.

 

Niestety nigdy tego nie robiłem, ale na pewno jest to możliwe  chodź nie wiem czy kostki panela pasują. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Dnia 25.04.2015 o 20:18, docencik12 napisał:

Mam bloba przedliftowego i wymieniłem cały tunel ( od kratek nawiewu aż za dźwignię ręcznego, dżwignię też) od polifta czyli to co chcesz założyć. Robiłem to osobiście, wszystkie wtyczki pasują p&p. Jednak była to wersja europejska. U Ciebie będzie problem jedynie z obiegiem zamkniętym bo masz na suwaku a europejczyki mają pod przyciskiem.

docencik12, a jak sobie poradziłeś z przełącznikiem do ustawiania lusterek? W blobie jest obok ręcznego, a hawku w drzwiach kierowcy. Wymiana dźwigni jest konieczna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...