meereck Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Co sądzicie o dieslu 2.0 w Foresterze 2008. Czy kupować diesla z tego rocznika w pojemności 2.0 czy kupic raczej benzyne i przerobić na LPG ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Co sądzicie o dieslu 2.0 w Foresterze 2008. Czy kupować diesla z tego rocznika w pojemności 2.0 czy kupic raczej benzyne i przerobić na LPG ? tylko 2.0D! to jeden z najlepszych 2.0-litrowych silnikow diesla na swiecie, wlasciwie bezkonkurencyjny w wielu dziedzinach (a szczegolnie w jednej z nich ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Co sądzicie o dieslu 2.0 w Foresterze 2008. Czy kupować diesla z tego rocznika w pojemności 2.0 czy kupic raczej benzyne i przerobić na LPG ?tylko 2.0D! to jeden z najlepszych 2.0-litrowych silnikow diesla na swiecie, wlasciwie bezkonkurencyjny w wielu dziedzinach (a szczegolnie w jednej z nich )Mianowicie w naprawach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sambor Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 No i dostałeś odpowiedź od faceta który jeździ Skodą. A drugi nie wiadomo czym... Ja postaram się bardziej konstruktywnie... Jeśli ważny dla Ciebie jest ecodriving (a tak się domyślam bo piszesz o LPG) to kupuj benzynę i ją zagazuj. Wg wszelkich informacji które posiadam diesel nie lubi emeryckiej jazdy i zmieniania biegu na 1,5 obrotów. Zresztą... poszukaj wątków o SBD i sam sobie wyrób opinię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUBORO Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Zadał pytanie mocno kontrowersyjne. Jeśli rocznik 2008 to jak najbardziej SBD, ale po remoncie (nowe sprzęgła i co tam jeszcze). Wszyscy się pieklą a nikt nie podkreśla zajebistych walorów, np. moment obrotowy nie porównywalny z benzyną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Ja po swoich doświadczeniach z SBD zmieniłem go na ... SBD. I tak robi sporo osób, a to daje lepsze świadectwo niż 1001 postów malkontenów 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Liwoch Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Witaj sjak. Śledzę forum,wiec kojarzę twoje sbd i przebieg. Jak moge spr co mam pod maską? Moj forek sbd 2009,silnik wymieniony w 06.2011. Obecnie na nim 135tys. Jak moge sprawdzic czy to silnik poprawiony i ewentualnie jak byl naprawiany? W meilu od aso subaru austria widnieje silnik wymieniony. Ewentualnie w jaki sposob naprawiany, bo jak osprzet został to m.inn. łańcuch rozrzadu i inny osprzęt ma ponad 230 tys i moze bym musiał jakoś zainteresować się tym bo np nie padnie wał tylko łańcuch strzeli-przykład. Dzieki za odp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Jeśli wymieniony w 2011 to raczej już był po zmianach. Co do trwałości łańcucha niestety nie ma wiedzy, więc nie pomogę, może Pan Andrzej Koper się merytorycznie "wtrąci" . Wymiana/naprawa silnika to z reguły wymiana short bloku, osprzęt pozostaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Liwoch Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Dlatego pytam bardziej doświadczonego uzytkownika. Człowiek uczy sie całe życie. Wiec prosze o merytoryczną pomoc Panie Andrzeju,co do wymiany silnika w 06.2011 oraz trwałości i obsługi osprzętu. Jak serwisować takiego forka gdzie silnik i osprzęt to inne interwały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Jak serwisować takiego forka gdzie silnik i osprzęt to inne interwały normalnie , jak w instrukcji....Z awarią rozrządu się nie spotkałem , napinacz może się odezwać ale to sporadyczne przypadki. Jeżdzić , serwis co 15 tyś i nie myśleć o rozrządzie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się