meereck Posted April 25, 2015 Share Posted April 25, 2015 Co sądzicie o dieslu 2.0 w Foresterze 2008. Czy kupować diesla z tego rocznika w pojemności 2.0 czy kupic raczej benzyne i przerobić na LPG ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted April 25, 2015 Share Posted April 25, 2015 Co sądzicie o dieslu 2.0 w Foresterze 2008. Czy kupować diesla z tego rocznika w pojemności 2.0 czy kupic raczej benzyne i przerobić na LPG ? tylko 2.0D! to jeden z najlepszych 2.0-litrowych silnikow diesla na swiecie, wlasciwie bezkonkurencyjny w wielu dziedzinach (a szczegolnie w jednej z nich ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
akir Posted April 25, 2015 Share Posted April 25, 2015 Co sądzicie o dieslu 2.0 w Foresterze 2008. Czy kupować diesla z tego rocznika w pojemności 2.0 czy kupic raczej benzyne i przerobić na LPG ?tylko 2.0D! to jeden z najlepszych 2.0-litrowych silnikow diesla na swiecie, wlasciwie bezkonkurencyjny w wielu dziedzinach (a szczegolnie w jednej z nich )Mianowicie w naprawach Link to comment Share on other sites More sharing options...
sambor Posted April 25, 2015 Share Posted April 25, 2015 No i dostałeś odpowiedź od faceta który jeździ Skodą. A drugi nie wiadomo czym... Ja postaram się bardziej konstruktywnie... Jeśli ważny dla Ciebie jest ecodriving (a tak się domyślam bo piszesz o LPG) to kupuj benzynę i ją zagazuj. Wg wszelkich informacji które posiadam diesel nie lubi emeryckiej jazdy i zmieniania biegu na 1,5 obrotów. Zresztą... poszukaj wątków o SBD i sam sobie wyrób opinię. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUBORO Posted April 25, 2015 Share Posted April 25, 2015 Zadał pytanie mocno kontrowersyjne. Jeśli rocznik 2008 to jak najbardziej SBD, ale po remoncie (nowe sprzęgła i co tam jeszcze). Wszyscy się pieklą a nikt nie podkreśla zajebistych walorów, np. moment obrotowy nie porównywalny z benzyną. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjak Posted April 25, 2015 Share Posted April 25, 2015 Ja po swoich doświadczeniach z SBD zmieniłem go na ... SBD. I tak robi sporo osób, a to daje lepsze świadectwo niż 1001 postów malkontenów 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz Liwoch Posted April 25, 2015 Share Posted April 25, 2015 Witaj sjak. Śledzę forum,wiec kojarzę twoje sbd i przebieg. Jak moge spr co mam pod maską? Moj forek sbd 2009,silnik wymieniony w 06.2011. Obecnie na nim 135tys. Jak moge sprawdzic czy to silnik poprawiony i ewentualnie jak byl naprawiany? W meilu od aso subaru austria widnieje silnik wymieniony. Ewentualnie w jaki sposob naprawiany, bo jak osprzet został to m.inn. łańcuch rozrzadu i inny osprzęt ma ponad 230 tys i moze bym musiał jakoś zainteresować się tym bo np nie padnie wał tylko łańcuch strzeli-przykład. Dzieki za odp Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjak Posted April 25, 2015 Share Posted April 25, 2015 Jeśli wymieniony w 2011 to raczej już był po zmianach. Co do trwałości łańcucha niestety nie ma wiedzy, więc nie pomogę, może Pan Andrzej Koper się merytorycznie "wtrąci" . Wymiana/naprawa silnika to z reguły wymiana short bloku, osprzęt pozostaje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz Liwoch Posted April 25, 2015 Share Posted April 25, 2015 Dlatego pytam bardziej doświadczonego uzytkownika. Człowiek uczy sie całe życie. Wiec prosze o merytoryczną pomoc Panie Andrzeju,co do wymiany silnika w 06.2011 oraz trwałości i obsługi osprzętu. Jak serwisować takiego forka gdzie silnik i osprzęt to inne interwały Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted April 25, 2015 Share Posted April 25, 2015 Jak serwisować takiego forka gdzie silnik i osprzęt to inne interwały normalnie , jak w instrukcji....Z awarią rozrządu się nie spotkałem , napinacz może się odezwać ale to sporadyczne przypadki. Jeżdzić , serwis co 15 tyś i nie myśleć o rozrządzie.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now