bor Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Panowie mam pytanie. podczas dokonywania nawrotu, tzn. skręt kierownicą>ręczny> gaz, urwała sie tylna połoś. Mechanik powiedzial ze to typowa bolączka subaru. Zatem pytanie do Was, czy często to sie zdarza? Jaki popełniłem błąd? który dla STI jest niewybaczalny. Bedę wdzięczny za wasze opinie, aby uniknąc podobnego błędu w przyszłości. dodam ze jest to 2,5 US, 2004 z DCCD (dccd bylo ustawione na auto), nawierzchnia sucha, asfalt z pitchem i zwirem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 No jak dawałeś gazu gdy ręczny jeszcze trzymał to chyba proste że się ukręci Samsung&tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Ukręcenie półosi czy awaria przegubu w mocnych autach się zdarza,szczególnie jeśli auto jest wykorzystywane do amatorskiej jazdy sportowej.Subaru tu nie odbiega od innych marek z napędem 4x4,wręcz bym powiedział,że napędy należą do bardzo wytrzymałych. W ukręcenie się półosi w 10-letnim aucie,nie dopatrywałbym się błędów,bolączek itp. No jak dawałeś gazu gdy ręczny jeszcze trzymał to chyba proste że się ukręci No.Zwłaszcza,że ten ręczny seryjny,to trzyma masakrycznie w GD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 No jak trzyma to wiemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybek Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 W ukręcenie się półosi w 10-letnim aucie,nie dopatrywałbym się błędów,bolączek itp. dokładnie przecież półoś w upalanym aucie to część eksploatacyjna Na I rundzie Rallyland w tym roku jak tomek.s ukręcił półoś to w kilka minut udało się od innych załatwić dwie półosie i auto wróciło do domu na kołach więc na wszelki wypadek niektórzy mają ze sobą zapas :-) Duże ryzyko ukręcenia półosi masz gdy są przejścia z nawierzchni śliskiej na bardzo przyczepną i są większe obciążenia dla napędów. Dodatkowo im lepsza opona tym napędy mają trudniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Zatem pytanie do Was, czy często to sie zdarza? Oj, może być często. Mam ten sam rocznik i model, coś już urwałem i.... raczej zacznij się przyzwyczajać . Półoś tylna ma "wadę" konstrukcyjną i ukręca się najczęściej przy wielowypuście na który zakładany jest przegub zewn. Zdarzyło mi się to "kilka" razy, zwłaszcza po zamontowaniu sprzęgła spiekowego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmut Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 (edytowane) W EVO przy dobrych trzymających oponach zdarza się to jeszcze częściej niż w STI. Edytowane 23 Kwietnia 2015 przez Helmut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PR7EMEK Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Ja ukręciłem tylną półoś w WRXie, więc to nic trudnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Mi sie w ssaku 115 KM udalo zmielic przegub przelatujac bokiem i tylem na sniegu przez studzienke, tak ze polos wypadla z przegubu wewnetrznego Dlatego gdy mocy wiecej to spidziewalbym sie tego bardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się