koszykbb Posted April 20, 2015 Share Posted April 20, 2015 Co moze byc powodem przygasania samochodu po wcisnieciu gazu w podłogę na luzie i potem puszczeniu. Ma na myśli jak auto schodzi z obrotów to schodzi troche za nisko i sie dławi zamiast zatrzymać sie kolo 900-1000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
199 Posted April 20, 2015 Share Posted April 20, 2015 U mnie tak się działo ,ale przy wysprzęglaniu na zimnym silniku niezależnie od prędkości obrotowej silnika. Winne okazały się luzy zaworowe. Po regulacji problem znikł. Nie próbowałem wtedy takiego myku o jakim piszesz także nie wiem czy działo się to w takiej sytuacji. Moim zdaniem problem leży w luzach zaworowych ewentualnie przepustnica do czyszczenia/przepływka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aki001 Posted April 21, 2015 Share Posted April 21, 2015 nie podałeś o jaki samochód chodzi, jakie modyfikacje, przebieg, ile czasu już problem występuje, czy istnieją jakieś dodatkowe objawy typu: brak mocy, strzały z wydechu, a może gwałtowne spadanie z obrotów podczas zmiany biegów podczas jazdy? Komputer coś pokazuje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now