slim2102 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Moi drodzy, czym się różnią forki z nowym grilem od tych z roku 2008-2010 ? Szukałem wszędzie ale nie znalazłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cOijN Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 (edytowane) inne zegary, inna klima, nowszy silnik benzynowy 2.0, sterowanie telefonu na kierownicy, w niektórych modelach lepsze radio co do silnika: http://www.caranddri...at-four-engines http://drive2.subaru...tsWhatMakes.htm EJ20 zastąpiono silnikiem FB20, osiągi są minimalnie lepsze, moc podobna ale w nowym jest przy niższych obrotach, minimalnie lepszy moment i ponoć pomijani/subiektywniee niższe spalanie * kierunkowskazy w lusterkach Edytowane 18 Kwietnia 2015 przez cOijN 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slim2102 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Ok thx, a zmiany w sbd są te same rozumiem co w benzynowce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cOijN Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 (edytowane) niby tak, ale podobnie jak z benzynowymi trafiają się wyjątki- auta które mają tylko wybrane elementy poliftowe fabrycznie, lub dlatego że tak je poskładali po dzwonie, ale to już bardziej pytanie do Dyrekcji, tzn czy były na polskim rynku Forki III po liftingu z wybranymi elementami sprzed liftingu. Dlatego że lifting jest dosyć subtelny, sprawa nie jest taka oczywista i wydaje mi się że niewielu wie jak to z tym było. Podobnie jak mój Forek jest MY09, ale produkcja i 1 rej. 2008 i teraz wszędzie gdzie wyszujuję swój model muszę wpisywać że 2009, bo "na papierze" ten model w 2008 nei występował PS. jeśli ktoś udzielił ci dobrej wskazówki, bądź tak miły i kliknij sieloną strzałkę- to nic nie kosztuje > Edytowane 18 Kwietnia 2015 przez cOijN 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maver Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Mój jest taki właśnie ze zegary i klime ma na przykład stare ale wg vinu jest my11 (i elementy zewnętrzne są po lifcie) wiec coś tak jakby pomiędzy ponoć pierwszy my11 w Polsce, stad wyposażenie w środku wciąż z my10. Co do SBD to jak poczytasz forum to zobaczysz ze lepiej brać te my11 ze względu na poprawione pewne elementy silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slim2102 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Czyli rozumiem że jeżeli subaru ma grill przed "liftem" tzn że jest MY 10? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cOijN Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 MY09 i MY10 przed liftem, MY11 i MY12 po lifcie, MY13 to już nowszy Forek SJ 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slim2102 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Oki thx za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jassiek Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 (edytowane) Podłączam się pod pytania który model benzynowy sprawia najmniej problemów? w sbr III ?Chodzi mi o wersje przed i po liftowe. czy jest mocna różnica w niezawodnościPrzymierzam się kupić pod koniec roku używanego foresta (rocznik 2010 / 2011) pod koniec roku i tak powolutku się rozglądam i wolę popytać szczęściarzy jeżdżących tymi cackami Edytowane 20 Kwietnia 2015 przez Jassiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 2010 to silniki z serii EJ, w wersji N/A uchodzące za długodystansowe i mało kłopotliwe. 2011 to już nowe silniki serii FB,miewające czasem problemy ze zużyciem oleju choć o ich awaryjności niewiele na razie można powiedzieć,ale o spektakularnych awariach,usterkach nic nie słychać. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammisiek Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Mam forka z 2012 roku, końcówka produkcji, czyli z silnikiem FB no i problem, ze zużyciem oleju mam... tzn, wcześniej, nigdy nie dolewałem oleju do samochodu, dziwiłem się wszystkim jak mówia, że muszą czasami dolewać, no ale niestety spotkało i mnie, nie są to duże ilości, tak z 600 ml. miedzy przeglądami muszę dolać. Wydaje mi się, że problem jest podczas wyjazdów na wakacje, Mocno obciążony samochód, autostrada 130/140 i obroty wtedy utrzymują się w okolicach 4 tys. obrotów ;/ Troche kiepsko, no ale da sie wytrzymać. Wydaje mi się, że właśnie te maratony mu nie służą i zaczyna siorbać olej. A tak, poza tym, ze brakuje mu wygłuszenia, 6 biegu i z 20 koni więcej to jest super samochodem. Polecam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz123 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 (edytowane) Podłączam się pod pytania który model benzynowy sprawia najmniej problemów? w sbr III ? Chodzi mi o wersje przed i po liftowe. czy jest mocna różnica w niezawodności Przymierzam się kupić pod koniec roku używanego foresta (rocznik 2010 / 2011) pod koniec roku i tak powolutku się rozglądam i wolę popytać szczęściarzy jeżdżących tymi cackami Witam. Mam Forestera 2011 rok od nowości - 2.0 4 eat- przebieg na dzień dzisiejszy 75600km. Silnik to fb20. Bardzo polecam jesli chodzi o niezawodnosc i spalanie. Jak do tej pory jedyne co sie stalo to 2 razy przepalona zarowka od tablicy rej... Pozdrawiam Mam forka z 2012 roku, końcówka produkcji, czyli z silnikiem FB no i problem, ze zużyciem oleju mam... tzn, wcześniej, nigdy nie dolewałem oleju do samochodu, dziwiłem się wszystkim jak mówia, że muszą czasami dolewać, no ale niestety spotkało i mnie, nie są to duże ilości, tak z 600 ml. miedzy przeglądami muszę dolać. Wydaje mi się, że problem jest podczas wyjazdów na wakacje, Mocno obciążony samochód, autostrada 130/140 i obroty wtedy utrzymują się w okolicach 4 tys. obrotów ;/ Troche kiepsko, no ale da sie wytrzymać. Wydaje mi się, że właśnie te maratony mu nie służą i zaczyna siorbać olej. A tak, poza tym, ze brakuje mu wygłuszenia, 6 biegu i z 20 koni więcej to jest super samochodem. Polecam! Mi nie bierze oleju, ale zgodze sie ze przy wiekszych predkosciach mogłoby byc ciszej. Edytowane 26 Kwietnia 2015 przez Lukasz123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cOijN Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 (edytowane) Mam forka z 2012 roku, końcówka produkcji, czyli z silnikiem FB no i problem, ze zużyciem oleju mam... tzn, wcześniej, nigdy nie dolewałem oleju do samochodu, dziwiłem się wszystkim jak mówia, że muszą czasami dolewać, no ale niestety spotkało i mnie, nie są to duże ilości, tak z 600 ml. miedzy przeglądami muszę dolać. Wydaje mi się, że problem jest podczas wyjazdów na wakacje, Mocno obciążony samochód, autostrada 130/140 i obroty wtedy utrzymują się w okolicach 4 tys. obrotów ;/ Troche kiepsko, no ale da sie wytrzymać. Wydaje mi się, że właśnie te maratony mu nie służą i zaczyna siorbać olej. A tak, poza tym, ze brakuje mu wygłuszenia, 6 biegu i z 20 koni więcej to jest super samochodem. Polecam! szczerze? Jak jeżdżę po mieście to nie wiem po co mi V biegów, piąty wrzucam dopiero przy 120 a i tak przy wyprzedzaniu z takimi prędkościami trzeba redukować, bo inaczej wyprzedzanie trwa wieki i teraz pytanie- po co komu aż 6 krótkich? te 4 pierwsze wydają mi się być bardzo fajnie zestrojone, czasem mam tylko dylemat "jeszcze III czy już IV?", przy skrzyni VI "machania" byłoby znacznie więcej. wystarczy porównać dane silnika 2.0 NA 5MT z SBD 6MT- w dieslu jest inny moment i taka skrzynia ma sens by trzymać auto na przedziale 2-3k rpm, tymczasem w 2.0NA max moc/moment jest wyżej i chyba dlatego nie ładowali szóstego biegu. Wygłuszenie faktycznie mogło być lepsze a i 20 kucykami więcej raczej nikt by nie pogardził. Mi brakuje porządnego podłokietnika z prawej (z lewej to nawet się nie wolno opierać o drzwi), brak podparcia lędźwiowego dopiero po dłuższych trasach odczuwam i nie jest to uczucie przyjemne. Do niczego więcej nie jestem się w stanie jakoś bardziej przyczepić po niespełna 2 miesiącach użytkowania, bo o zaletach mógłbym nawijać bez końca PS. olej sprawdzę dzisiaj, ale EJ chyba brać nie powinien? edit: olej bez zmian. Edytowane 28 Kwietnia 2015 przez cOijN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się