robo323f Posted April 16, 2015 Share Posted April 16, 2015 Witam Od jakiegoś czasu wyskakuje mi błąd P0304 po zasięgnięciu pomocy powiedziano mi, że to (wypadanie czwartego wtrysku). Objawy są następujące rano po odpaleniu auto całe drży, ma nie równe obroty, po ruszeniu przerywa i się przydusza i jest tak przez dłuższą chwilę do momentu dobrego zagrzania. Doradzono mi sprawdzenie przewodów prądowych i faktycznie wymagały wymiany, wymieniłem również świece, filtr powietrza jest również nowy. No i tak naprawdę nikt nie wie jak ten temat ugryźć. Jeśli macie jakieś ciekawe spostrzeżenia to proszę o rade. Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted April 16, 2015 Share Posted April 16, 2015 Auto jeździ na LPG? Jeśli tak,to luzy zaworów do kontroli/regulacji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kruque Posted April 17, 2015 Share Posted April 17, 2015 jeszcze cewka zostaje. u mnie to ona była problemem (miałem nowe kable, świece i zawory świeżo po regulacji). Link to comment Share on other sites More sharing options...
robo323f Posted April 17, 2015 Author Share Posted April 17, 2015 Auto jeździ na LPG? Jeśli tak,to luzy zaworów do kontroli/regulacji. Tak auto jeździ na LPG jest świeżo po przeglądzie gazu nic złego tam nie wykryli. Jeśli chodzi o zawory były regulowane jakieś 7 tyś km temu to może to już czas na nie? Pozdrawiam jeszcze cewka zostaje. u mnie to ona była problemem (miałem nowe kable, świece i zawory świeżo po regulacji). Witam Jeśli tak wyglada sprawa to dla pewności wereguluję zawory i będę sprawdzał tą cewkę (przełożę chwilowo od znajomego i zobaczymy jaki będzie efekt) Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted April 17, 2015 Share Posted April 17, 2015 Jeśli chodzi o zawory były regulowane jakieś 7 tyś km temu to może to już czas na nie? Trochę za wcześnie na zawory przy takim przebiegu,ale jeśli notorycznie wyskakuje błąd wypadania zapłonu na 4 cylindrze,to sprawdziłbym zaworki właśnie tam.Może jakaś mała niedoróbka regulacyjna. Cewka jak najbardziej do sprawdzenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robo323f Posted April 17, 2015 Author Share Posted April 17, 2015 Jakk tylko zawory będą wyregulowane i cewka sprawdzona to dam znać czy pomogło mam taką nadzieję bo jest to dość drażniące. Tak tylko się zastanawiam dla czego to ustępuje po nagrzaniu auta? ale powinno się coś w krótce wyjaśnić i dam zanać. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
robo323f Posted April 22, 2015 Author Share Posted April 22, 2015 Witam Zawory mają być regulowane w przyszłym tygodniu ale tu znowu dzieje się coś niedobrego (auto się przydusza, przerywa i zdarza mu się nawet delikatnie strzelić z wydechu). Podczas przyśpieszania bardzo przerywa i kaszla, mam nadzieje, że to tylko kwestia regulacji zaworów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robo323f Posted May 9, 2015 Author Share Posted May 9, 2015 Witam zawory wyregulowane, cewka wymieniona no i nic faktycznie przy odpalaniu już tak nie trzęsie ale podczas przyśpieszania dalej go dusi i czasem nawet strzeli sobie. Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ale gdzieś delikatnie ucieka płyn chłodniczy (ale uszczelka była robiona we wrześniu to już to pomijam zresztą wymiana uszczelki nic nie dała bo dalej gdzieś gubi płyn a wszystko suche). Czy koś może coś podpowie? Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
akir Posted May 9, 2015 Share Posted May 9, 2015 Jesli wycieku niebma na zew to jest do wew Link to comment Share on other sites More sharing options...
yaro Posted May 11, 2015 Share Posted May 11, 2015 Czy na benzynie też takie objawy ? U mnie takie objawy były jak padały wtryski gazu. Wymiana wtryskiwacza i po problemie Link to comment Share on other sites More sharing options...
robo323f Posted May 11, 2015 Author Share Posted May 11, 2015 Witam Tak na benzynie jest tak samo jest tak praktycznie po każdym odpaleniu przez dłuższą chwile brak mocy i duszenie silnika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robo323f Posted May 19, 2015 Author Share Posted May 19, 2015 Witam problem rozwiązany szukałem wszędzie tylko nie spodziewałem się, że będzie to wina źle planowanej głowicy przy ostatniej zmianie uszczelki. Trzeba było zrobić wszystko odnowa. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
yaroz Posted August 20, 2020 Share Posted August 20, 2020 (edited) Odgrzeje kotleta bo i mnie dopadł błąd p0304(cylinder 4 misfire) i przerywanie, szarpanie podczas jazdy, na początku tylko na LPG teraz też na pb z tym że dzieje się tak nie za każdym razem. W zbiorniku resztka LPG na ok 100-120km i przerywało na LPG i pb. Wyjechałem LPG do zera, zatankowałem 40l LPG, całą drogę powrotną przerywał na LPG i pb. Po dojechaniu na miejsce, po ponad 30min postoju - zero wyżej wymienionych objawów, auto idzie jak wściekłe. Edited August 20, 2020 by yaroz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now