robo323f Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Witam Od jakiegoś czasu wyskakuje mi błąd P0304 po zasięgnięciu pomocy powiedziano mi, że to (wypadanie czwartego wtrysku). Objawy są następujące rano po odpaleniu auto całe drży, ma nie równe obroty, po ruszeniu przerywa i się przydusza i jest tak przez dłuższą chwilę do momentu dobrego zagrzania. Doradzono mi sprawdzenie przewodów prądowych i faktycznie wymagały wymiany, wymieniłem również świece, filtr powietrza jest również nowy. No i tak naprawdę nikt nie wie jak ten temat ugryźć. Jeśli macie jakieś ciekawe spostrzeżenia to proszę o rade. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Auto jeździ na LPG? Jeśli tak,to luzy zaworów do kontroli/regulacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruque Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 jeszcze cewka zostaje. u mnie to ona była problemem (miałem nowe kable, świece i zawory świeżo po regulacji). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robo323f Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Auto jeździ na LPG? Jeśli tak,to luzy zaworów do kontroli/regulacji. Tak auto jeździ na LPG jest świeżo po przeglądzie gazu nic złego tam nie wykryli. Jeśli chodzi o zawory były regulowane jakieś 7 tyś km temu to może to już czas na nie? Pozdrawiam jeszcze cewka zostaje. u mnie to ona była problemem (miałem nowe kable, świece i zawory świeżo po regulacji). Witam Jeśli tak wyglada sprawa to dla pewności wereguluję zawory i będę sprawdzał tą cewkę (przełożę chwilowo od znajomego i zobaczymy jaki będzie efekt) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Jeśli chodzi o zawory były regulowane jakieś 7 tyś km temu to może to już czas na nie? Trochę za wcześnie na zawory przy takim przebiegu,ale jeśli notorycznie wyskakuje błąd wypadania zapłonu na 4 cylindrze,to sprawdziłbym zaworki właśnie tam.Może jakaś mała niedoróbka regulacyjna. Cewka jak najbardziej do sprawdzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robo323f Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Jakk tylko zawory będą wyregulowane i cewka sprawdzona to dam znać czy pomogło mam taką nadzieję bo jest to dość drażniące. Tak tylko się zastanawiam dla czego to ustępuje po nagrzaniu auta? ale powinno się coś w krótce wyjaśnić i dam zanać. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robo323f Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Witam Zawory mają być regulowane w przyszłym tygodniu ale tu znowu dzieje się coś niedobrego (auto się przydusza, przerywa i zdarza mu się nawet delikatnie strzelić z wydechu). Podczas przyśpieszania bardzo przerywa i kaszla, mam nadzieje, że to tylko kwestia regulacji zaworów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robo323f Opublikowano 9 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Witam zawory wyregulowane, cewka wymieniona no i nic faktycznie przy odpalaniu już tak nie trzęsie ale podczas przyśpieszania dalej go dusi i czasem nawet strzeli sobie. Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ale gdzieś delikatnie ucieka płyn chłodniczy (ale uszczelka była robiona we wrześniu to już to pomijam zresztą wymiana uszczelki nic nie dała bo dalej gdzieś gubi płyn a wszystko suche). Czy koś może coś podpowie? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Jesli wycieku niebma na zew to jest do wew Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaro Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Czy na benzynie też takie objawy ? U mnie takie objawy były jak padały wtryski gazu. Wymiana wtryskiwacza i po problemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robo323f Opublikowano 11 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Witam Tak na benzynie jest tak samo jest tak praktycznie po każdym odpaleniu przez dłuższą chwile brak mocy i duszenie silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robo323f Opublikowano 19 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Witam problem rozwiązany szukałem wszędzie tylko nie spodziewałem się, że będzie to wina źle planowanej głowicy przy ostatniej zmianie uszczelki. Trzeba było zrobić wszystko odnowa. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2020 (edytowane) Odgrzeje kotleta bo i mnie dopadł błąd p0304(cylinder 4 misfire) i przerywanie, szarpanie podczas jazdy, na początku tylko na LPG teraz też na pb z tym że dzieje się tak nie za każdym razem. W zbiorniku resztka LPG na ok 100-120km i przerywało na LPG i pb. Wyjechałem LPG do zera, zatankowałem 40l LPG, całą drogę powrotną przerywał na LPG i pb. Po dojechaniu na miejsce, po ponad 30min postoju - zero wyżej wymienionych objawów, auto idzie jak wściekłe. Edytowane 20 Sierpnia 2020 przez yaroz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się