ceze_torun Posted April 16, 2015 Share Posted April 16, 2015 Witam, przeszukałem wiele tematów, jednak nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Czy do regualcji zaworów w silniku EJ205 EMPI (Forester MY 04) jest potrzeba wyciągać silnik do regulacji zaworów. Pytam ponieważ planuję zamontować LPG. Przy okazji chciałbym podpytać o podobne działanie w silniku EJ204 EMPI (Forester MY 06). Planuję kupić coś w miarę żwawego pod LPG. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariusz77b Posted April 16, 2015 Share Posted April 16, 2015 Zależy od mechanika, jak ma małe rączki da radę bez wyciągania, ale jak ma ręce jak bochny chleba, to będzie musiał wyciągać. Ogólnie da się bez wyciągania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted April 16, 2015 Share Posted April 16, 2015 Warto tam zajrzeć,będziesz wiedział czego szukać. http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/79516-przebieg-20-158-km/#entry2230865 Do kontroli luzów w DOHC nie trzeba wyciągać silnika,do regulacji czasem szybciej i taniej jest go wyciągnąć,choć da się to zrobić bez demontażu silnika. http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/47970-regulacja-zawor%C3%B3w-dohc/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now