ceze_torun Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Witam, przeszukałem wiele tematów, jednak nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Czy do regualcji zaworów w silniku EJ205 EMPI (Forester MY 04) jest potrzeba wyciągać silnik do regulacji zaworów. Pytam ponieważ planuję zamontować LPG. Przy okazji chciałbym podpytać o podobne działanie w silniku EJ204 EMPI (Forester MY 06). Planuję kupić coś w miarę żwawego pod LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Zależy od mechanika, jak ma małe rączki da radę bez wyciągania, ale jak ma ręce jak bochny chleba, to będzie musiał wyciągać. Ogólnie da się bez wyciągania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Warto tam zajrzeć,będziesz wiedział czego szukać. http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/79516-przebieg-20-158-km/#entry2230865 Do kontroli luzów w DOHC nie trzeba wyciągać silnika,do regulacji czasem szybciej i taniej jest go wyciągnąć,choć da się to zrobić bez demontażu silnika. http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/47970-regulacja-zawor%C3%B3w-dohc/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się