Wampir0803 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Witam Miał może ktoś podobny problem: Przy wciśnięciu sprzęgła obroty spadają do 200/min a czasami silnik nawet gaśnie, nie ma przy tym żadnych odgłosów z silnika. Spadek obrotów jest tym większy im wyższe były obroty przed wciśnięciem sprzęgła. Powyższe występuje zarówno na gazie jak i na benzynie. Z góry dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Zawory były sprawdzane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wampir0803 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Ja mam auto od 1,5 roku i w tym czasie nic nie robiłem z silnikiem, przebieg 153 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tichy Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Może to Ci coś podpowie, choć oczywiście przyczyn pewnie może być setka: podobne numery miałem w Skodzie, spodziewałem się nie wiadomo jakiej awarii silnika, a tu mechanik mi zdiagnozował, że to uszkodzony czujnik wciśnięcia pedału sprzęgła. Po wymianie wszystko ustąpiło, więc diagnoza była prawidłowa :-) Przypuszczam, że taki czujnik jest w prawie każdym aucie - no moze poza Fiatem 125p, Maluchem i Polonezem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sqx Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 A jaki mają związek zawory bo nie widzę na pierwszy rzut okiem logicznego powiązania błędnego luzu zaworowego z opisanymi objawami. Zawory były sprawdzane? Czy na biegu jałowym również obroty spadają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Miałam podobne objawy. Czyszczenie przepustnicy powinno pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wampir0803 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 (edytowane) Wyczyściłem już przepustnice i trochę pomogło, czy po czyszczeniu powinienem wyregulować obroty? Gdzie jest ten silnik krokowy? Edytowane 15 Kwietnia 2015 przez Wampir0803 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 A jaki mają związek zawory bo nie widzę na pierwszy rzut okiem logicznego powiązania błędnego luzu zaworowego z opisanymi objawami. Wbrew pozorom i logice na pierwszy rzut oka,ma i to sporo. Właśnie taki jest jeden z objawów podpartych zaworów wylotowych przy jeździe na LPG. Powyższe występuje zarówno na gazie jak i na benzynie. Ja mam auto od 1,5 roku i w tym czasie nic nie robiłem z silnikiem, przebieg 153 tys. Jeśli dodatkowo masz bujanie silnika na wolnych obrotach,poszarpywanie przy przyspieszaniu i właśnie silnik potrafi zgasnąć przy dojeździe do skrzyżowania,to niewątpliwie należałoby się zainteresować luzami zaworowymi,tym bardziej jak przebieg prze te 1,5 roku oscyluje w okolicach 20-30 tys.km. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wampir0803 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Dzięki Najpierw zajmę się silnikiem krokowym, potem zawory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sqx Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 A jaki mają związek zawory bo nie widzę na pierwszy rzut okiem logicznego powiązania błędnego luzu zaworowego z opisanymi objawami. Wbrew pozorom i logice na pierwszy rzut oka,ma i to sporo. Właśnie taki jest jeden z objawów podpartych zaworów wylotowych przy jeździe na LPG. Powyższe występuje zarówno na gazie jak i na benzynie. Ja mam auto od 1,5 roku i w tym czasie nic nie robiłem z silnikiem, przebieg 153 tys. Jeśli dodatkowo masz bujanie silnika na wolnych obrotach,poszarpywanie przy przyspieszaniu i właśnie silnik potrafi zgasnąć przy dojeździe do skrzyżowania,to niewątpliwie należałoby się zainteresować luzami zaworowymi,tym bardziej jak przebieg prze te 1,5 roku oscyluje w okolicach 20-30 tys.km. Dalej twierdze że nie ma nic wspólnego, o objawach których piszesz autor postu nic nie wspominał, a tu już się zgodzę że może to być luz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się