Wampir0803 Posted April 15, 2015 Share Posted April 15, 2015 Witam Miał może ktoś podobny problem: Przy wciśnięciu sprzęgła obroty spadają do 200/min a czasami silnik nawet gaśnie, nie ma przy tym żadnych odgłosów z silnika. Spadek obrotów jest tym większy im wyższe były obroty przed wciśnięciem sprzęgła. Powyższe występuje zarówno na gazie jak i na benzynie. Z góry dziękuję za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
akir Posted April 15, 2015 Share Posted April 15, 2015 Zawory były sprawdzane? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wampir0803 Posted April 15, 2015 Author Share Posted April 15, 2015 Ja mam auto od 1,5 roku i w tym czasie nic nie robiłem z silnikiem, przebieg 153 tys. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tichy Posted April 15, 2015 Share Posted April 15, 2015 Może to Ci coś podpowie, choć oczywiście przyczyn pewnie może być setka: podobne numery miałem w Skodzie, spodziewałem się nie wiadomo jakiej awarii silnika, a tu mechanik mi zdiagnozował, że to uszkodzony czujnik wciśnięcia pedału sprzęgła. Po wymianie wszystko ustąpiło, więc diagnoza była prawidłowa :-) Przypuszczam, że taki czujnik jest w prawie każdym aucie - no moze poza Fiatem 125p, Maluchem i Polonezem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sqx Posted April 15, 2015 Share Posted April 15, 2015 A jaki mają związek zawory bo nie widzę na pierwszy rzut okiem logicznego powiązania błędnego luzu zaworowego z opisanymi objawami. Zawory były sprawdzane? Czy na biegu jałowym również obroty spadają? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aga Posted April 15, 2015 Share Posted April 15, 2015 Miałam podobne objawy. Czyszczenie przepustnicy powinno pomóc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wampir0803 Posted April 15, 2015 Author Share Posted April 15, 2015 (edited) Wyczyściłem już przepustnice i trochę pomogło, czy po czyszczeniu powinienem wyregulować obroty? Gdzie jest ten silnik krokowy? Edited April 15, 2015 by Wampir0803 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted April 15, 2015 Share Posted April 15, 2015 A jaki mają związek zawory bo nie widzę na pierwszy rzut okiem logicznego powiązania błędnego luzu zaworowego z opisanymi objawami. Wbrew pozorom i logice na pierwszy rzut oka,ma i to sporo. Właśnie taki jest jeden z objawów podpartych zaworów wylotowych przy jeździe na LPG. Powyższe występuje zarówno na gazie jak i na benzynie. Ja mam auto od 1,5 roku i w tym czasie nic nie robiłem z silnikiem, przebieg 153 tys. Jeśli dodatkowo masz bujanie silnika na wolnych obrotach,poszarpywanie przy przyspieszaniu i właśnie silnik potrafi zgasnąć przy dojeździe do skrzyżowania,to niewątpliwie należałoby się zainteresować luzami zaworowymi,tym bardziej jak przebieg prze te 1,5 roku oscyluje w okolicach 20-30 tys.km. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wampir0803 Posted April 15, 2015 Author Share Posted April 15, 2015 Dzięki Najpierw zajmę się silnikiem krokowym, potem zawory. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sqx Posted April 15, 2015 Share Posted April 15, 2015 A jaki mają związek zawory bo nie widzę na pierwszy rzut okiem logicznego powiązania błędnego luzu zaworowego z opisanymi objawami. Wbrew pozorom i logice na pierwszy rzut oka,ma i to sporo. Właśnie taki jest jeden z objawów podpartych zaworów wylotowych przy jeździe na LPG. Powyższe występuje zarówno na gazie jak i na benzynie. Ja mam auto od 1,5 roku i w tym czasie nic nie robiłem z silnikiem, przebieg 153 tys. Jeśli dodatkowo masz bujanie silnika na wolnych obrotach,poszarpywanie przy przyspieszaniu i właśnie silnik potrafi zgasnąć przy dojeździe do skrzyżowania,to niewątpliwie należałoby się zainteresować luzami zaworowymi,tym bardziej jak przebieg prze te 1,5 roku oscyluje w okolicach 20-30 tys.km. Dalej twierdze że nie ma nic wspólnego, o objawach których piszesz autor postu nic nie wspominał, a tu już się zgodzę że może to być luz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now