Skocz do zawartości

Spadek obrotów przy wciśnięciu sprzęgła


Wampir0803

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Miał może ktoś podobny problem:

Przy wciśnięciu sprzęgła obroty spadają do 200/min a czasami silnik nawet gaśnie, nie ma przy tym żadnych odgłosów z silnika. Spadek obrotów jest tym większy im wyższe były obroty przed wciśnięciem sprzęgła.

Powyższe występuje zarówno na gazie jak i na benzynie.

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to Ci coś podpowie, choć oczywiście przyczyn pewnie może być setka: podobne numery miałem w Skodzie, spodziewałem się nie wiadomo jakiej awarii silnika, a tu mechanik mi zdiagnozował, że to uszkodzony czujnik wciśnięcia pedału sprzęgła. Po wymianie wszystko ustąpiło, więc diagnoza była prawidłowa :-) Przypuszczam, że taki czujnik jest w prawie każdym aucie - no moze poza Fiatem 125p, Maluchem i Polonezem :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki mają związek zawory bo nie widzę na pierwszy rzut okiem logicznego powiązania błędnego luzu zaworowego z opisanymi objawami.

Zawory były sprawdzane?

 

Czy na biegu jałowym również obroty spadają?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

A jaki mają związek zawory bo nie widzę na pierwszy rzut okiem logicznego powiązania błędnego luzu zaworowego z opisanymi objawami.

Wbrew pozorom i logice na pierwszy rzut oka,ma i to sporo. ;)

Właśnie taki jest jeden z objawów podpartych zaworów wylotowych przy jeździe na LPG.

 

 

Powyższe występuje zarówno na gazie jak i na benzynie.

 

 

Ja mam auto od 1,5 roku i w tym czasie nic nie robiłem z silnikiem, przebieg 153 tys.

Jeśli dodatkowo masz bujanie silnika na wolnych obrotach,poszarpywanie przy przyspieszaniu i właśnie silnik potrafi zgasnąć przy dojeździe do skrzyżowania,to niewątpliwie należałoby się zainteresować luzami zaworowymi,tym bardziej jak przebieg prze te 1,5 roku oscyluje w okolicach 20-30 tys.km.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A jaki mają związek zawory bo nie widzę na pierwszy rzut okiem logicznego powiązania błędnego luzu zaworowego z opisanymi objawami.

Wbrew pozorom i logice na pierwszy rzut oka,ma i to sporo. ;)

Właśnie taki jest jeden z objawów podpartych zaworów wylotowych przy jeździe na LPG.

 

 

Powyższe występuje zarówno na gazie jak i na benzynie.

 

 

Ja mam auto od 1,5 roku i w tym czasie nic nie robiłem z silnikiem, przebieg 153 tys.

Jeśli dodatkowo masz bujanie silnika na wolnych obrotach,poszarpywanie przy przyspieszaniu i właśnie silnik potrafi zgasnąć przy dojeździe do skrzyżowania,to niewątpliwie należałoby się zainteresować luzami zaworowymi,tym bardziej jak przebieg prze te 1,5 roku oscyluje w okolicach 20-30 tys.km.

 

Dalej twierdze że nie ma nic wspólnego, o objawach których piszesz autor postu nic nie wspominał, a tu już się zgodzę że może to być luz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...