bartek\ Posted April 14, 2015 Share Posted April 14, 2015 Panowie podajcie wartości luzów zaworowych dla Forestera 2006r ej20 158km. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seb_ek Posted April 15, 2015 Share Posted April 15, 2015 in 18-22 ex 23-27 podane masz na wewnętrznej stronie maski 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacenty_ Posted April 15, 2015 Share Posted April 15, 2015 (edited) . Edited April 11, 2018 by Jacenty_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
akir Posted April 15, 2015 Share Posted April 15, 2015 in 18-22 ex 23-27 podane masz na wewnętrznej stronie maski in 18-22 ex 23-27 podane masz na wewnętrznej stronie maski Dla silnika 2.0 L DOHC (bez turbo) 158KM. to jest jak niżej: Intake: 0.20±0.02 mm (0.0079±0.0008 in) Exhaust: 0.35±0.02 mm (0.0138±0.0008 in) Właśnie ja też pod maską nie znalazłem. W różnych książkach jest inaczej. Lecz bardziej to 0.35 na wydechu Link to comment Share on other sites More sharing options...
akir Posted April 15, 2015 Share Posted April 15, 2015 in 18-22 ex 23-27 podane masz na wewnętrznej stronie maski in 18-22 ex 23-27 podane masz na wewnętrznej stronie maski Dla silnika 2.0 L DOHC (bez turbo) 158KM. to jest jak niżej: Intake: 0.20±0.02 mm (0.0079±0.0008 in) Exhaust: 0.35±0.02 mm (0.0138±0.0008 in) Właśnie ja też pod maską nie znalazłem. W różnych książkach jest inaczej. Lecz bardziej to 0.35 na wydechu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacenty_ Posted April 15, 2015 Share Posted April 15, 2015 (edited) . Edited April 11, 2018 by Jacenty_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartek\ Posted April 15, 2015 Author Share Posted April 15, 2015 W moim wyszło dolotowy 0,15 wydechowy 0,25 Czy są to wartości do przyjęci? Z tego co zrozumiałem wartości Intake: 0.20±0.02 mm (0.0079±0.0008 in) Exhaust: 0.35±0.02 mm (0.0138±0.0008 in) są do obliczania grubości szklanek(wartość luzu zmierzonego +grubość szklanki) powinny dać podane wartości. Link to comment Share on other sites More sharing options...
akir Posted April 15, 2015 Share Posted April 15, 2015 Powinny być od 0.18-0.22 i 0.33-0.37 na wszystkich wyszlo ci równo? Do szlifowania dać szklanki i tyle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seb_ek Posted April 16, 2015 Share Posted April 16, 2015 hmm..... to dlaczego u mnie mam takie wartości podane? Link to comment Share on other sites More sharing options...
akir Posted April 16, 2015 Share Posted April 16, 2015 hmm..... to dlaczego u mnie mam takie wartości podane? Jaki motor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniooo Posted April 16, 2015 Share Posted April 16, 2015 hmm..... to dlaczego u mnie mam takie wartości podane? Bo masz wersję Forka II gen. przed liftem z silnikiem SOHC? Ewentualnie kupiłeś strasznego rozbitka, maskę dobrano od innego, ale w pożarze spaliła się ta etykietka, więc po malowaniu przeklejono jakąś losową. Ale stawiam, że to pierwsze . 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seb_ek Posted April 16, 2015 Share Posted April 16, 2015 nie no... raczej umiem czytać... ej20, po lifcie 2,0 158km dohc, bity nie był... Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniooo Posted April 16, 2015 Share Posted April 16, 2015 Hmmm, no to zagwozdka. Może ktoś mądrzejszy się wypowie. Serwisówka stanowi dość wyraźnie: http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Forester/2007/Service%20Manual/Engine%20(H4DOTC)/Mechanical/MSA5T0722A162043%20valve%20clearance.pdf Za to tu jest tak jak u Ciebie: http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Forester/2003/Service%20Manual%202/2%20-%20Engine%20Section%20(H4SO)/Mechanical/Valve%20Clearance.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacenty_ Posted April 18, 2015 Share Posted April 18, 2015 (edited) . Edited April 11, 2018 by Jacenty_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
akir Posted April 18, 2015 Share Posted April 18, 2015 Teraz pytanie jak luzy ustawiają serwisy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ireneusz Wu Posted April 19, 2015 Share Posted April 19, 2015 witam Panowie a posiada ktoś z Was wiedze jeśli chodzi o silnik 2.0 125KM i w moim przypadku z instalacją fabryczną LPG (Teleflex)? Rano na zimnym zaczął chodzić jak traktor, im temperatura niższa na dworze tym gorzej odpala i chodzi. Jak się rozgrzeje wszystko wraca do normy. Czy to poważne? stawiam właśnie na zawory. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted April 19, 2015 Share Posted April 19, 2015 witam Panowie a posiada ktoś z Was wiedze jeśli chodzi o silnik 2.0 125KM i w moim przypadku z instalacją fabryczną LPG (Teleflex)? Rano na zimnym zaczął chodzić jak traktor, im temperatura niższa na dworze tym gorzej odpala i chodzi. Jak się rozgrzeje wszystko wraca do normy. Czy to poważne? stawiam właśnie na zawory. Bardzo prawdopodobne jeśli przebieg auta od ostatniej kontroli/regulacji zwiększył się o 25-30 tys.km. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacenty_ Posted April 19, 2015 Share Posted April 19, 2015 (edited) . Edited April 11, 2018 by Jacenty_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daroot Posted May 14, 2015 Share Posted May 14, 2015 Mam Forka 2.0 S-turbo z 2000r, (przedlift) i mam identyczną naklejkę na masce. Serwisówka mówi 0,20 i 0,25, a na naklejce widać dają tolerancję po 2 setki w każdą stronę Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now