Skocz do zawartości

Regulacja napięcia linek ręcznego Legacy 2004.


dyfer33

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie więc może ktoś wie...ale do rzeczy.

Odkręciłem tunel środkowy i mam 2 linki z regulacją każda na klucz 11.I teraz podkręciłem obie w stronę silnika tzn,że napiąłem ręczny czy go poluzowałem?Kiedy dźwignia ręcznego będzie niżej wtedy kiedy linki będą cofnięte w stronę bagażnika czy podciągnięte w stronę silnika.Na chłopski rozum powinno się naciągnąć w stronę silnika ale ręczny stoi nadal wysoko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może trzeba wyregulować przy kołach, od środka są zaślepki i płaskim śrubokrętem, tylko nie pamiętam czy w górę czy w dół trzeba kręcić. Tam jest taka zębatka rozpierająca szczęki od ręcznego.
Jak znajdę później to wrzucę manuala.

 

Element nr 13 z tego schematu:

post-17217-0-58168700-1429040184_thumb.jpg

Edytowane przez Szymon Chowicki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja mam tarcze.

ja tez mam, ale do hamulca ręcznego są szczęki...

z tyłu są tarczo-bębny... tarcza do hamulca nożnego, a hamulec ręczny obsługują bębny ze szczękami poprzez linki, których napięcie regulowałeś.

regulację o której pisze Szymon wstępnie ustawia się podczas zakładania tarczo-bębnów, a podczas eksploatacji m.in element nr 13 pełni rolę samoregulacji w zależności od zużycia okładzin szczęk.

skoro pomimo regulacji na pancerzu linki hamulec pozostaje bez zmian konieczna wydaję się rewizja bebnów...i tam szukałbym rozwiązania problemu  

Edytowane przez grzala
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...