Jump to content

Regulacja napięcia linek ręcznego Legacy 2004.


dyfer33
 Share

Recommended Posts

Witajcie,nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie więc może ktoś wie...ale do rzeczy.

Odkręciłem tunel środkowy i mam 2 linki z regulacją każda na klucz 11.I teraz podkręciłem obie w stronę silnika tzn,że napiąłem ręczny czy go poluzowałem?Kiedy dźwignia ręcznego będzie niżej wtedy kiedy linki będą cofnięte w stronę bagażnika czy podciągnięte w stronę silnika.Na chłopski rozum powinno się naciągnąć w stronę silnika ale ręczny stoi nadal wysoko...

Link to comment
Share on other sites

Może trzeba wyregulować przy kołach, od środka są zaślepki i płaskim śrubokrętem, tylko nie pamiętam czy w górę czy w dół trzeba kręcić. Tam jest taka zębatka rozpierająca szczęki od ręcznego.
Jak znajdę później to wrzucę manuala.

 

Element nr 13 z tego schematu:

post-17217-0-58168700-1429040184_thumb.jpg

Edited by Szymon Chowicki
Link to comment
Share on other sites

Ale ja mam tarcze.

ja tez mam, ale do hamulca ręcznego są szczęki...

z tyłu są tarczo-bębny... tarcza do hamulca nożnego, a hamulec ręczny obsługują bębny ze szczękami poprzez linki, których napięcie regulowałeś.

regulację o której pisze Szymon wstępnie ustawia się podczas zakładania tarczo-bębnów, a podczas eksploatacji m.in element nr 13 pełni rolę samoregulacji w zależności od zużycia okładzin szczęk.

skoro pomimo regulacji na pancerzu linki hamulec pozostaje bez zmian konieczna wydaję się rewizja bebnów...i tam szukałbym rozwiązania problemu  

Edited by grzala
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...