Jump to content

Wozek za 150.000 PLN, no może 160 k.


astank

Recommended Posts

Witajcie subaroholicy i inni uzależnieni :wink:

 

Popatrzmy na ofertę z www.subaru.pl:

Impreza WRX sedan, rok 2000, MY2001, rejestraca X 2001, 37.000 km przebiegu, radio z CD, total standard, kólka zimowe 16", mały spojler. Kolor, nomen omen, średni - ale kolorem to się nie jeździ.

 

Cena tego subaru (tak, z małej litery!) 95k do negocjacji - pewno dałoby zejśc do 90.000.

 

(Od razu piszę, że _ŚREDNIO_ znam się na szczególach motoryzacyjnych).

Co byście zrobili gdybyście mieli 60.000 PLN by zrobić z tego wózek, który naprawdę jeździ!

 

Napiszę na czym mi zależy:

1. Brembulce (czytajcie: hamulce brembo),

2. Widoczność w nocy (przed kierowcą!)

3. Mały spojler - zostawiamy go w spokoju i innych też raczej nie ruszamy.

4. Zajebiste osiągi do 150 km/h, ale by sie zabic - reszta mniej wazna (no, chyba nie ma co forsowac powyzej 400 KM).

 

(wszystko w PLN)

 

Co proponuje:

1. Brembulce (chyba wymiana tarcz też, co?), cena: ???

2. Jakies dobre światła Xe, cena: ???

3. Szersze kapcie - typu 235/55 R16 (to ostatnie, zeby w lesie tez dalo sie jechac) z lekkimi alufelami (ostatecznie 225/45 R17), cena: ???

4. Nowa turbinka (taka ,,szybkokrętna'' na 400 KM (potencjalnie)), cena: chyba ok 5k

5. Nowe doloty powietrza, cena: chyba okolo 2k

6. Nowy intercooler z odprowadzeniem - jesli nasilnikowy to jeszcze dochodzi maska od STi, cena: 7k - ???

7. Nowe sprzeglo, bo nie wytrzyma cena: ???

8. Nowa skrzynia biegow, bo (jak wyżej): cena: 15k (?)

9. Lżejsze kolo zamachowe (tam przy skrzyni), cena: ???

10. Np i cały nowy wydech, cena: 10k (?)

Jesli zostanie kasy, to:

11. Mily fotel dla kierowcy i PASAŻERKI ;)

12. Lakierowanie na ludzki kolor.

 

A może coś do zrobienia z podwoziem, zawieszeniem etc. (ale by dalo się jechać trudną polną drogą - może być twardo!)???

 

Slucham waszych propozycji. Może wybór samego wozu jest chybiony. Pamietajmy o granicy 150 k - 160 k PLN. I dobre hamulce i lampy to koniecznosc! Obędzie sie bez lepszych foteli i może laczkow (ale czy by przeniesć taką (350+) siłę i moment wystarcza 215?). Bardzo jestem ciekawy waszych opini, propozycji.

 

Zapraszam do _RZECZOWEJ_ dyskusji. Bo chyba da się zmontować jakies fajne autko za 150 k - 160 k PLN, co?

 

Pozdrawiam gawiedź! ;)

Adam Stankiewicz

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Co proponuje:

1. Brembulce (chyba wymiana tarcz też, co?), cena: ???

2. Jakies dobre światła Xe, cena: ???

3. Szersze kapcie - typu 235/55 R16 (to ostatnie, zeby w lesie tez dalo sie jechac) z lekkimi alufelami (ostatecznie 225/45 R17), cena: ???

4. Nowa turbinka (taka ,,szybkokrętna'' na 400 KM (potencjalnie)), cena: chyba ok 5k

5. Nowe doloty powietrza, cena: chyba okolo 2k

6. Nowy Intercooler z odprowadzeniem - jesli nasilnikowy to jeszcze dochodzi maska od STi, cena: 7k - ???

7. Nowe sprzeglo, bo ni chuja std, nie wytrzyma cena: ???

8. Nowa skrzynia biegow, bo (jak wyżej): cena: 15k (?)

9. Lżejsze kolo zamachowe (tam przy skrzyni), cena: ???

10. Np i pierd.... cały nowy wydech, cena: 10k (?)

Jesli zostanie kasy, to:

11. Mily fotel dla kierowcy i PASAŻERKI ;)

12. Lakierowanie na ludzki kolor.

 

Tarcze i klocki to niewilki koszt będzie przy twoim budżecie

Montuje się FMIC więc maska ci nie potrzebna.

Jak chcesz taka moc osiągnąć to bez kutych tłoków się nie obejdzie.

No z ceną wydechu troche przesadziłeś, jest troche ludzi co Ci zrobi 3" za rozsądne pieniądze. Jedynie porządny kolektor.

Link to comment
Share on other sites

Jak się zrobiło ślicznie. :wink:

 

1. Brembulce (czytajcie: hamulce brembo)

Wybierasz się na tor? Bo jak nie to normalne ci w zupełności wystarczą. Może tylko wsadźlepsze klocki a to nie jest drogie.

2. Widoczność w nocy (przed kierowcą!)

Jak chcesz HIDy to troche sporo popłyniesz. Może jakieś lepsze żarówki pomogą? Musisz sprawdzić.

3. Mały spojler - zostawiamy go w spokoju i innych też raczej nie ruszamy.

Słusznie.

4. Zajebiste osiągi do 150 km/h, ale by sie zabic - reszta mniej wazna (no, chyba nie ma co forsowac powyzej 400 KM).

Zacznij od tych trochę ponad 200 koników. Da się tym jeździć. Serio. :)

3. Szersze kapcie - typu 235/55 R16 (to ostatnie, zeby w lesie tez dalo sie jechac) z lekkimi alufelami (ostatecznie 225/45 R17), cena: ???

Sądzę, że 235 na takie 16'' to może być za szeroko. Zostaw te na zimę i kup nowe. Ale sądzę, że lepiej jak kupisz świetne gumy 225 niż gorsze 235.

4. Nowa turbinka (taka ,,szybkokrętna'' na 400 KM (potencjalnie)), cena: chyba ok 5k

Do 300 hp wystarczy ta co masz. Nie wariuj od początku, zrób to powoli i rozważnie.

5. Nowe doloty powietrza, cena: chyba okolo 2k

Po co? Usuń silencer i wsadź dobrą wkładkę. Daje bardzo dobre efekty. Chyba, że chcesz naprawdę iść na całość, ale wtedy ci i tak kasy braknie.

6. Nowy intercooler z odprowadzeniem - jesli nasilnikowy to jeszcze dochodzi maska od STi, cena: 7k - ???

Nie potrzeba ruszać do 300 hp.

7. Nowe sprzeglo, bo nie wytrzyma cena: ???

Stanowczo odradzam. Lepiej by poszło sprzęgło niż skrzynia. Naucz się jeździć.

8. Nowa skrzynia biegow, bo (jak wyżej): cena: 15k (?)

Jak zmielisz tą to wtedy szukaj.

9. Lżejsze kolo zamachowe (tam przy skrzyni), cena: ???

Zanim zrozumiesz co robisz to się powstrzymaj. Może ci się nie podobać.

10. Np i cały nowy wydech, cena: 10k (?)

To jest dobry pomysł. Ale chyba można taniej.

11. Mily fotel dla kierowcy i PASAŻERKI ;)

Najpierw zobacz jak ci stockowy pasuje do twojej jazdy. Nie naprawiaj na zapas.

12. Lakierowanie na ludzki kolor.

Kwestia gustu.

A może coś do zrobienia z podwoziem, zawieszeniem etc. (ale by dalo się jechać trudną polną drogą - może być twardo!)???

Zawias w WRXie da się poprawić. Ale na asfalt i na drogę polną to dwa różne zestawy.

 

I nie lepiej przeznaczyć tą kasę na nowe autko w kolorze jaki chcesz a po gwarancji zacząć stopniowo modyfikacje? Najpierw poznaj auto a potem zmieniaj, bo możesz osiągnąć efekty, które ci się niezbyt spodobają.

Link to comment
Share on other sites

"Plugastwa" wyciąłem do innego tematu i zostawiłem dla potomności!

Jeden dzień mnie nie ma i takie historie. Najbardziej załamujące że wygenerowaliście tyle postów. Po co? A teraz juz może wróćmy do dyskusji on-topic bo temat ciekawy. Panie "astank" mam nadzieje że już wiadomo o co chodzi i nie będzie takich akcji.

Link to comment
Share on other sites

A teraz odnosę się do sugesi RafalaW.

1. Jesli standardy hamują wystarczająco dobrze, a jedyną zaletą brembulców jest to, że mogą pracowac prawie ,,non stop'' to faktycznie - ta kwestia odpada.

2. HID-y niezbede ;) - ja jeżdżę własciwie tylko nocą - taki to już mam tryb życia i pracy - typowa sowa ;)

3. Haha - zgoda - wolę kiedy samochód jeździ i nie wygląda niż na odwrót.

4. Wolałbym jednak niestd. osiągi.

3. Jasne, ale Potenzy RE070 u nas (w Polonii) nie uswiadczysz :)

4. Przyjmuje

5. Także przyjmuje.

6. Warto się zastanowić, patrząc na resztę :)

7. Postaram się nie spalić :)

8. Fakt, wymiana po ,,zmieleniu''

9. Nie mam doświadczenia - ale pewno masz rację - w końcu koło zamachowe jest po to by mieć duży moment siły - a im ma większą masę tym ten moment przy danych obrotach jest większy :)

10. Konieczna zmiana - tu się zgadzamy :)

11. jasne

12. Ja uwielbiam soczysty zielony, metalik!

13. Generalnie na asfalt, ale by na szyterku sie dalo zaszaleć!

 

Wole jednak używane, mimo, że fotel, wybaczcie stwerdzenie - już ,,wypierdziany'' :) A u nas nowy WRX to okolo 175.000 PLN - więc jak widzisz - jest sens bawić się w używane auto :)

 

Adam

 

PS. Fakt, modyfikacje bez rewolucji - dobra idea - ale moze okazac sie, ze potem jesli bedziemy chcielic zmienic cos to trzeba bedzie zmienic cos juz raz zmienianego - uwazam, ze wizje samochodu warto wyklarowac sobie od razu - by uniknąć zbędnych kosztow!

 

PPS. Czekam na więcej!

Link to comment
Share on other sites

Jak się zrobiło ślicznie. :wink:

 

1. Brembulce (czytajcie: hamulce brembo)

Wybierasz się na tor? Bo jak nie to normalne ci w zupełności wystarczą. Może tylko wsadźlepsze klocki a to nie jest drogie.

 

W opiniach tutajszych użytkowników Subaru przepaść w modulacji jest spora i na tym polega lepsze hamowanie auta. Ale tez nie sądzę żeby to było aż tyle warte ile takie hamulce kosztują. Koszt ok 10k złotych z tego co słyszałem.

 

2. Widoczność w nocy (przed kierowcą!)

Jak chcesz HIDy to troche sporo popłyniesz. Może jakieś lepsze żarówki pomogą? Musisz sprawdzić.

 

Wiele osób narzeka na światła w Subaru. Pamiętaj rafałl że amerykańskie są kompletnie inne i trudno Ci budować na nich opinię. Podobno soczewkowy kit któy można kupić na stronie SIP czy tez podobne aftermarkety z Prodrive'u, Morette i innych firm świecą znacznie lepiej. Na pewno pomoga też żaróki np. Philips Blue Vision czy Osram Silverstar, ale prawdziwe Xenony to nie będą. Prawdziwe lampy xenonowe to dorobienia - układu samopoziomowania, układu spryskiwaczy, lamp długich i krótkich... kosztowne ale wykonalne. Aktualnie najbardziej polecana firma dotakich zdań to:

 

http://www.auto-west.pl/

 

3. Mały spojler - zostawiamy go w spokoju i innych też raczej nie ruszamy.

Słusznie.

 

To kwestia estetyki. IMO w New Age Impreza tylko ten duży jakoś wygląda, reszta wygląda brzydko dla mnie... Różnica w osiagach jak sądzę dla przeciętnego kierowcy słabo odczuwalna.

 

 

4. Zajebiste osiągi do 150 km/h, ale by sie zabic - reszta mniej wazna (no, chyba nie ma co forsowac powyzej 400 KM).

Zacznij od tych trochę ponad 200 koników. Da się tym jeździć. Serio. :)

 

Obawiam się że Rafał ma rację. Każdy PLN wydany w SJS, ABJ, ADJ, RSPW czy dowolnej zagranicznej szkole jazdy jest lepiej wydanym PLN niz ten wydany na dodatkowe KM. Konie tak, ale gdy radzimy sobie z tym co mamy.

 

 

10. Np i cały nowy wydech, cena: 10k (?)

To jest dobry pomysł. Ale chyba można taniej.

 

Nawet firmowy mozna taniej. Niefirmowy można dorobić do dowolnej specyfikacji mieszcząc się w 2000PLN.

 

 

A może coś do zrobienia z podwoziem, zawieszeniem etc. (ale by dalo się jechać trudną polną drogą - może być twardo!)???

Zawias w WRXie da się poprawić. Ale na asfalt i na drogę polną to dwa różne zestawy.

 

Może być jeden zestaw. Mogą być dwa. Tutaj wyborów jest więcej niż się wydaje. Od progresywnych spręzyn i wydajniejszych amortyzatorów po Proflexa i tym podobne rozwiązania z chłodzeniem i cyrkulacją oleju itp. Ale wcześniej trzeba na tyle znać zachowanie auta żeby wiedziec co chcemy poprawiac i za ile. Dobre amortyzatory nigdy nie zaszkodzą ale mogą już przeszkadzać. Często więcej dadzą lżejsze koła, lepsze opony (nie pamiętam ale coś mi się zdaje że WRXy niemają najlepszych opon). Jak się już zna braki auta (każde je ma) to można wiedzieć co poprawiać.

Link to comment
Share on other sites

Podkreślę jeszcze raz - jestem słabo obeznany w technice motoryzacyjnej - liczę szczególnie na wypowiedzi ludzi z doświadczeniem. - to przecież Wy wiecie najwiecej - co warto, a co jest typową marketingową ściemą!

 

Po wypowiedzi Azraela:

1. A jednak bremulce. Mimo, ze 10k, ale mozna!

2. Z pewnością HID - cena mniej ważna (no i te spryskiwacze cholerne!)

3. Stanowczo mały spojler.

4. SJS - na pewno warto zainwestowac!

5. Niech bedą i te S-03PP :)

 

Pozdrawiam,

Adam

Link to comment
Share on other sites

Pozdrawiam wszystkich, takze CTD i FD.

Dzieki za pozdrowienie. Rowniez pozdrawiam. Poza tym naprawde NIC do Ciebie nie mam, nie czepiam sie bez potrzeby :)

 

Jeden dzień mnie nie ma i takie historie. Najbardziej załamujące że wygenerowaliście tyle postów.Po co?
To wszystko bylo z gory zaplanowane ;) Nie ma moderatora, to wszyscy chca sobie "rangi" powiekszyc 8) :lol::P

 

Tak serio, to jakby wszystko bylo tak jak w tym poscie (czyli kulturalnie i na miejscu), nie byloby dyskusji OT, ani nie rozwineloby sie to na 3 strony "przepychanek" bez sensu.

 

Tak wiec pozdrawiam serdecznie WSZYSTKICH (w tym Astanka :) )

Filip D.

Link to comment
Share on other sites

Witam,

Pierwsza uwaga to taka, że można niezłe subaru kupić taniej, niż na stronie www.subaru.pl - ale są też argumenty przemawiające za kupowaniem tak.

Druga uwaga to taka, że za 60.000 bardzo trudno będzie zrobić 400KM, hamulce, zawieszenie i to wszystko co wypisałeś.

A teraz konkretnie:

1. Hamulce można poprawić niekoniecznie montując brembo czy AP. Widziałem ostatnio ciekawy kombinowany zestaw, ale u siebie zostawiłem seryjne zaciski 4 tłoczkowe zmieniając tarcze, klocki, przewody i płyn.

2. Co do świateł to się nie znam.

3. Opony 235/55/16 nie mają moim zdaniem żadnego sensu. Ja jeżdzę na seryjnym wymiarze dla GT 205/50/16, a na zimę założyłem teraz 185/65/15 na jazdy śniegowe.

4. Turbosprężarka na 400KM potencjalnie kosztuje sporo więcej. I wbrew pozorom i reklamom, nie jest ich taki ogromny wybór. Druga sprawa to taka, że silnik nie wytrzyma tyle na dłuższą metę (a może nawet na krótszą). RafałW wspomina o 300KM na seryjnej sprężarce i IC, ale moja interpretacja tamtych wykresów jest taka, że w rzeczywistości jest to przyrost o 55KM ponad serię - czyli bliżej 280. To by się zgadzało z doświadczeniami angielskimi. W praktyce, jeśli nie chcesz rozbierać silnika to maks na co bym się decydował to turbo od STi - tutaj 340KM jest realne.

5. Nie wiem o jaki dolot Ci chodzi, na pewno taniej, zgadzam się z Rafałem, że to nie jest pilne :)

6. Raczej FMIC niż nasilnikowy. Cena zależy od wyboru modelu.

7. AP Racing, ale dopiero jak zniszczysz to co masz.

8. Trudna sprawa. Nie ma się co spieszyć.

9. Nie warto przy takich przeróbkach.

10. Do 300-320KM 2.5 cala, jak więcej 3 cale. Firmowy jednak sporo poniżej 10k, niefirmowy koło 2,5kpln.

11. Nie wiem, w gt mam miłe

12. ???

 

Zapomniałeś jeszcze o dwóch rzeczach przynajmniej - ktoś to musi złożyć do kupy i zrobić jakąś elektronikę.

 

Co do zawieszenia - jak już pisano - mnóstwo opcji. Ja zrobiłem bilsteina - jest bardziej twardo, ale przyjemnie (pasażerowie narzekają). Raczej nie warto obniżać, chyba, że będziesz jeździł po asfaltowych torach.

 

Marcin

Link to comment
Share on other sites

Dziękuję za kolejną konkretną wypowiedź. Dla slabo znającego się na rzeczy - kazda uwaga jest cenna. Poza tym juz widze, ze 300 KM z malym plusem to maksimum, przy ktorym nie trzeba bedzie ,,czarowac''. Dobre i to.

 

Co do elektroniki - fakt. Ale o składaniu do kupy tego ,,złomu'' to nie zapomniałem ;)

 

Pozdrawiam

astank

 

PS. Obniżenie zawieszenia nie wchodzi w grę!

Link to comment
Share on other sites

na zimę założyłem teraz 185/65/15 na jazdy śniegowe.

 

Marcin, jaką felgę 15" założyłeś na hamulec z MR99?

 

A co do tematu, bo autor wywoływał: WRX za 90k PLN to przepłacanie. Za to jest GT, które łoi wszystko (no, prawie ;-) ) i chyba w Twoich możliwościach finansowych - Marciiiiiin? ;-)

No, ale jak kupisz cokolwiek, to:

Hamulunek jednak bym zostawił, Ferrodo/Motul załatwią problem.

Morette/Prodrive, jeśli chcesz mieć dobre lampy. Te w WRX to nędza.

300KM - VF-34, FMIC, 2.5" turboback, Unichip, http://www.majer-tech.com.pl, http://www.vtg.pl

Zawias - spokojnie wchodzisz w Bilsteina B9.

Kolor - wedle zyczenia.

Opony - RE070 są nieco gorsze od S03PP, która jest topowym modelem Bridgestone'a. I nie instaluj tak szerokich. Seria wystarczy.

Felgi - Speedline myślę.

Link to comment
Share on other sites

Wraca kwestia wyboru wozu i jego ceny. Cóż zatem z Imprą GT? Jakie są jej plusy (poza ceną) wobec WRX MY2001 a jakie słabosci (przebiegi to na pewno) - chodzi mi o ,,surowe'' wozy. Który z nich jest łatwiejszy do ,,obróbki'' i który oferuje jej większe możliwości?

 

Pozdrawiam

Adam

 

PS. I jakie są dobre ceny GT i WRX MY2001?

PPS. Co byście dla siebie złożyli mając 150.000 PLN? (Ale subaru Impreza, sedan, 4 drzwi (hehe - o 2 jest b. trudno :wink:)

Link to comment
Share on other sites

4. Wolałbym jednak niestd. osiągi.

Popatrz sobie informacyjnie na zestawy tunerów:

http://www.vishnutuning.com/stage.htm

http://cobbtuning.com/wrx/powerpackages.html

http://www.turboxs.com/WRX.htm

Jest też wielu innych. Jak porównasz to może sobie wyrobisz zdanie co by ci odpowiadało.

3. Jasne, ale Potenzy RE070 u nas (w Polonii) nie uswiadczysz :)

I tak bym ci bardziej polecał S03. Moje są rewelacyjne na suchym asfalcie (lepsze od S03) ale już na mokrym S03 jest lepsze. Jak się w końcu złamię i zakupię race rubber na tor to pewnie kupię też S03 do codziennej jazdy. Acha, i RE070 wytrzymały mi jakieś10K km.

9. Nie mam doświadczenia - ale pewno masz rację - w końcu koło zamachowe jest po to by mieć duży moment siły - a im ma większą masę tym ten moment przy danych obrotach jest większy :)

To koło to jest "akumulator energii". Jak odchudzisz to będzie ci trudniej ruszyć. Będziesz musiał bardziej piłować sprzęgło. Ale jak już jedziesz to same zalety bo silnik szybciej się wkręca i szybciej odkręca ;) co pozwala na szybszą zmianę biegów. Sam planowałem zmianę ze względu na to drugie bo synchronizatory są trochę za wolne jak dla mnie ale kwestia ruszania dała mi do myślenia. Na tor to bomba ale do pracy też trzeba jeździć.

12. Ja uwielbiam soczysty zielony, metalik!

To musisz malować. :)

13. Generalnie na asfalt, ale by na szyterku sie dalo zaszaleć!

Tego się nie da pogodzić. Na suchy asfalt potrzebujesz twardy zawias o małym skoku i dużych ARB a na szuter miękki o dużym skoku i mniej agresywnych ARB. Oczywiście to w dużym uproszczeniu.

Wole jednak używane, mimo, że fotel, wybaczcie stwerdzenie - już ,,wypierdziany'' :) A u nas nowy WRX to okolo 175.000 PLN - więc jak widzisz - jest sens bawić się w używane auto :)

A ile kosztuje używany STi? Bo może być lepsząopcją dla ciebie od modyfikowania WRX. Taki był powód, dla którego kupiłem STi.

PS. Fakt, modyfikacje bez rewolucji - dobra idea - ale moze okazac sie, ze potem jesli bedziemy chcielic zmienic cos to trzeba bedzie zmienic cos juz raz zmienianego - uwazam, ze wizje samochodu warto wyklarowac sobie od razu - by uniknąć zbędnych kosztow!

Raczej ci to nie grozi jak nie masz planów robienia auta jak Marcin. Po prostu rób to z głową i będzie dobrze.

Link to comment
Share on other sites

W opiniach tutajszych użytkowników Subaru przepaść w modulacji jest spora i na tym polega lepsze hamowanie auta. Ale tez nie sądzę żeby to było aż tyle warte ile takie hamulce kosztują. Koszt ok 10k złotych z tego co słyszałem.

W Europie macie lepsze hamulce niż w USA. I sam mówiłeś, że twój znajomy używa ich nawet na torze z powodzeniem. Tutaj zmiana zacisków na te wasze daje dużo. A co do modulacji to do pewnego stopnia możesz to osiągnąć klockami o właściwej charakterystyce. Trzeba tylko dobraćwłaściwe. Ja bym na jego miejscu stawiał na Hawk HP Plus.

Wiele osób narzeka na światła w Subaru. Pamiętaj rafałl że amerykańskie są kompletnie inne i trudno Ci budować na nich opinię.

Ale ja nie buduję opinii. W tej kwestii raczej liczę na innych. Ja tylko zasygnalizowałem pewne kwestie. Dla mnie światła nawet w WRX nie były problemem bo nawet jak jadę w nocy to oświetlonymi drogami. Teraz mam HIDy i Misiek stwierdził, że są dużo lepsze od jego kaganków.

To kwestia estetyki. IMO w New Age Impreza tylko ten duży jakoś wygląda, reszta wygląda brzydko dla mnie... Różnica w osiagach jak sądzę dla przeciętnego kierowcy słabo odczuwalna.

No właśnie - estetyka.

Różnica dla przeciętnego kierowcy jest taka, że duży poważnie blokuje widoczność do tyłu.

Link to comment
Share on other sites

1. A jednak bremulce. Mimo, ze 10k, ale mozna!

Zawsze można. Sprawdź jednak najpierw stockowe z Hawkami najpierw. I jak mówisz o Brembo takich jak ja mam z fabryki to przygotuj się na problemy z kołami bo mało które 17'' pasują. Poza tym jak jużzmieniać to na AP a nie Brembo.

Link to comment
Share on other sites

RafałW wspomina o 300KM na seryjnej sprężarce i IC, ale moja interpretacja tamtych wykresów jest taka, że w rzeczywistości jest to przyrost o 55KM ponad serię - czyli bliżej 280. To by się zgadzało z doświadczeniami angielskimi. W praktyce, jeśli nie chcesz rozbierać silnika to maks na co bym się decydował to turbo od STi - tutaj 340KM jest realne.

astank, słuchaj tutaj Marcina bardziej niż mnie. :)

Marcin, czy nie może to być różnica pomiędzy hp i bhp (w UK)?

10. Do 300-320KM 2.5 cala, jak więcej 3 cale.

A czy 2.5'' nie jest z fabryki? Ja bym wsadził raczej 3''. Tylko w moim pełny otwarty wydech 3'' daje boost creep. Poczekam na trochę więcej doświadczeń zanim go podkręcę. :)

Link to comment
Share on other sites

Opony - RE070 są nieco gorsze od S03PP, która jest topowym modelem Bridgestone'a. I nie instaluj tak szerokich. Seria wystarczy.

Gorsze? W jakim sensie?

Bo co do "topowości" to RE070 były robione specjalnie do NSX Type-R a teraz do STi.

Link to comment
Share on other sites

Heh, a nie masz wrażenia, że jakieś auto właśnie Ci wjeżdża w bagażnik? Ja mam ;-)

Takiego nie mam. Ale parę razy miałem wrażenie, że ktoś mnie wyprzedza "na lakier" jak kątem oka złapałem cień skrzydełka z boku.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...