Tomforju Opublikowano 27 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 2 godziny temu, recki napisał: Spróbuj moze przed zgaszeniem auta wieczorem przełączyć się na pb na kilka minut i na pb zgasić, potem rano z tej pozycji odpalić i dopiero potem na LPG. Może coś elektrozawór popuszczac przy dłuższym postoju. Próbowałem wczesniej - bez efektu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 27 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 8 godzin temu, Tomforju napisał: Próbowałem wczesniej - bez efektu... wielokrotnie już pisane, zakręcić gaz na butli odstawiając auto i rano sprawdzać. Przełączanie na noPb nic, w kwesti testów, nie daje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomforju Opublikowano 27 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 1 godzinę temu, ozarek napisał: zakręcić gaz na butli odstawiając auto i rano sprawdzać Ozarek mógłbyś dokładniejszą instrukcję - wszystko po kolei i jaki ma być efekt, co sprawdzę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 27 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 Jeżeli chcesz sprawdzać czy LPG ma wpływ na poranny rozruch to musisz wieczorem zakręcić zawór przy butli LPG. Warto robić to na pracującym silniku żeby wypalić gaz z przewodów, albo rozpiąć przewód idący od filtra fazy lotnej do wtrysków. Jak są jakiekolwiek problemy z rozruchem auta z LPG to jest to IMVHO pierwsza rzecz do zrobienia. Sprawdzasz ''szczelność'' reduktora w ten sposób, zamykanie elektrozaworami nie jest w 100% skuteczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomforju Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 21 godzin temu, ozarek napisał: musisz wieczorem zakręcić zawór przy butli LPG Zajrzałem tam i nie wiem który to zawór. Nie chcę kręcić czymś w wielozaworze (chyba tak to sie nazywa) czego nie znam...Wielozawór mam w środku zbiornika toroidalnego - chyba typowy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonard17 Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 Dnia 9.02.2017 o 14:34, fuzzylogic napisał: Przy gazie ważne są nie tylko dobre świece zapłonowe do gazu ale ważny jest stan całego układu zapłonowego. Prosty praktyczny poradnik bez zbędnej teorii o tym jak dobierać świece do gazu http://lpgmasters.pl/swiece-przewody-zaplonowe-gazu/ Instalacja lpg ma usterkę o podobnych objawach do kłopotów z układem zapłonowym kiedy konieczna jest regulacja luzów zaworowych. ciekawy ten link, napisane tam jest że najlepsze świece do LPG to jednoelektrodowe a na miejscu drugim w pierwszej lidze są świece Iskra LPG dwu-elektrodowe??? o co chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 4 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2017 Dnia 1.03.2017 o 23:51, leonard17 napisał: ciekawy ten link, napisane tam jest że najlepsze świece do LPG to jednoelektrodowe a na miejscu drugim w pierwszej lidze są świece Iskra LPG dwu-elektrodowe??? o co chodzi? nie ma tam nic odkrywczego, każdy kto kiedyś zgłębiał ten temat doszedł do takich samych wniosków. Iskry nie testowałem, ale słychać o nich dobre opinie, napewno mogę się podpisać pod pozytywnymi ocenami zwykłego Denso i NGK V-line, tak samo pod negatywnymi dla Beru i Denso TT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomforju Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Dnia 27.02.2017 o 07:37, Tomforju napisał: Świece wymienione na NGK LASER IRIDIUM ILFR6B 6481....... ...... i - zgodnie z sugestiami kolegów z forum - zakręciłem zawór w butli LPG, wyjeździłem gaz do zera, przełączyłem na PB, "zrobiłem" parę kilometrów. Taraz auto pali na dotyk - zimne, ciepłe....sprawdziłem kilka razy. Co teraz ? Do gazownika z jakimś konkretem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 3 godziny temu, Tomforju napisał: ...... i - zgodnie z sugestiami kolegów z forum - zakręciłem zawór w butli LPG, wyjeździłem gaz do zera, przełączyłem na PB, "zrobiłem" parę kilometrów. Taraz auto pali na dotyk - zimne, ciepłe....sprawdziłem kilka razy. Co teraz ? Do gazownika z jakimś konkretem? najprawdopodobniej reduktor puszcza i jest do regeneracji albo wymiany (zależy co ma większy sens) kumaty gazownik z tym co już wiesz zrobi resztę diagnozy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomforju Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 (edytowane) cy 2 godziny temu, ozarek napisał: najprawdopodobniej reduktor puszcza i jest do regeneracji albo wymiany (zależy co ma większy sens) kumaty gazownik z tym co już wiesz zrobi resztę diagnozy. Trafiłeś doskonale. Wróciłem właśnie od gazownika i ta sama diagnoza (bańki mydlane z reduktora) i ten sam tekst... 2 godziny temu, ozarek napisał: ...reduktor puszcza i jest do regeneracji albo wymiany... Jeżeli wżery w kanałach, to regeneracja nie ma sensu, jeżeli membrana to zestaw naprawczy - ewentualnie. Zaproponował też inny reduktor (obecnie w moim aucie już wycowany, z górnej półki, z niepotrzebnym do tego silnika nadmiarem "mocy", a koszt podobnego to 950 zł.) Wystarczajacym ma być taki za ok. 450 zł. Dobrze prawi gazownik? Edytowane 6 Marca 2017 przez Tomforju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 21 minut temu, Tomforju napisał: Jeżeli wżery w kanałach, to regeneracja nie ma sensu, jeżeli membrana to zestaw naprawczy - ewentualnie. Zaproponował też inny reduktor (obecnie w moim aucie już wycowany, z górnej półki, z niepotrzebnym do tego silnika nadmiarem "mocy", a koszt podobnego to 950 zł.) Wystarczajacym ma być taki za ok. 450 zł. Dobrze prawi gazownik? jeżeli jest już wyeksploatowany to regeneracje jest pudrowaniem syfa - nie ma sensu choć pewnie na chwilę coś by poprawiła, ale szkoda kasy i czasu. Co do zmiany na inny to ciężko coś powiedzieć bo nie wiemy co tam masz wpakowane. Ja osobiście jestem zwolennikiem trzymania kluczowych podzespołów zgodnie z ich pierwotnym montażem. Zmiana na inny reduktor czy inne wtryski wymaga od gazownika kultury technicznej i wiedzy, a o to wcale nie jest tak prosto. Tak czy inaczej zależy co obecnie masz i co gazownik proponuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Nie chcę zakładać podobnego tematu ale nurtuje mnie wątpliwość/pytanie : Jaka przerwa powinna być na świecy zapłonowej dla auta 1` bez turbo ? 2` z turbo ? 3` z LPG ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomforju Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Dnia 6.03.2017 o 13:48, ozarek napisał: jeżeli jest już wyeksploatowany to regeneracje jest pudrowaniem syfa - nie ma sensu choć pewnie na chwilę coś by poprawiła, ale szkoda kasy i czasu. Świece wymienione, reduktor też na GENIUS MB 1500 T-H2O, przy okazji filtry - auto pali jak trzeba. Dziękuję wszystkim za pomoc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepedealer Opublikowano 23 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2018 Podbijam. Jakie świece do Forestera IV 2.5 z USA? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 Iskra Gas-Super 33G SFE55PRS Czy takie świece będą ok do Forester'a 2.0 125Km z LPG? według katalogu na stronie iskry, takie mi dobrało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się