Skocz do zawartości

stabilnosc/wywrotnosc FXT '07 w szybkich zakretach (seria)


Wally666

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie o dziwo bardzo stabilnie się trzyma i pewnie prowadzi przy prędkościach autostradowych. Jedyna zmiana to padniete sls zamienione na nowe amory i sprężyny. Jedynie przy ostrym gazie mam wrażenie, że zaraz wystartuje w powietrze, ale jak na gabaryty szafy prowadzi się wyśmienicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ GRAF.

 

Jak opisywałem wcześniej byłem świadkiem, jak jednak Forek w takim pojedynku przed zmianą biegu z 1 na 2  był o całą długość auta z przodu. W Forku siedział Kuzaj, w STi Doskocz. Czy strzelali ze sprzęgieł z wysokich obrotów nie pamiętam. W każdym razie żadnego z wymienionych panów nie trzeba uczyć szybkiego ruszania ... ;)

Edytowane przez subcharles
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ale fajna dyskusja sie wywiazala, dlaczego na tym forum z default'u autor watku go nie sledzi???

 

Tak czy inaczej, fajnie ze podzieliliscie sie swoimi spostrzezeniami, dzieki. Ostatnio zauwazylem dziwna tentencje mojego forka, jade powoli na 2jce osiedlowa uliczka i wchodze dosc szybko w zakret w lewo odejmujac gaz przed zakretem i ostro skrecajac kierownica - czuje jak auto plynie i lekko slizga tylem (nadsterownosc). Mam nieco zmeczone zawieszenie z tylu = jeden SLS jest slabszy i forek nizej stoi. Czy to jest przyczyna? 

 

P.S. juz raz stalem na dwoch kolach foresterem i w ulamku sekundy przelecialo mi cale zycie - bawilem sie w rozjezdzanie blota pozimowego i tak niefortunnie wpadlem w poslizg, ze zaczalem bokiem slizgac sie w kierunku grzaskiego pola. Zalapalem kolami grzaskie bloto i nagle stanalem na 2-3 sendy na 2 kolkach. Wrazenie niezapomniane... nie polecam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o stabilność, to ja się trochę boję bo przesiadłem się z samochodów z ESP, dsc jak zwał tak zwał. A tu nic nie ma chyba, poza ABS. Wiec boję się trochę zaszaleć w zakręcie. Póki co nie czuję mocnych przechylow, bardziej przeszkadza mi spora siła wspomagania przy dużych prędkościach. Natomiast jeśli chodzi o przyspieszenie, to dla mnie jedynka jest tylko do ruszenia, potem od razu dwojka. Na jedynce przy ostrym gazie nie łapie prawie wogole trakcji, na dwójce juz ciut lepiej :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Takiego kupiłem :-) szczegóły w nielegalu, a w skrócie większe turbo, intercooler z STI, program, wydech i jakoś tak wyszło :-)

 

czyzby to byl czarny przecinak kupiony 6 miesiecy temu z Wawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Forek II po lifcie już tak nie przyśpiesza, mimo że ma więcej mocy, to chyba przełożenia biegów są inne (dłuższe), ale i tak ryje beret

skrzynia ta sama, ale inne cpu (32bit) itd. Silnik w FXT 2 jest mocniejszy - hamownia nie kłamie. Przede wszystkim ZCP po lifcie nie ma precata zabijajacego turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Mój jest srebrny :-)

A nie szary? Bo wygląda jak brat bliźniak mojego forka, też ma turbo sti i 300km :-)
No więc wczoraj zaparkowalem obok prawie identycznego w wawie na parkingu Noble banku na domaniewskiej, i był rzeczywiście szary, ale mój zdecydowanie srebrny. Wogole to są chyba 3 podobne odcienie, szary, srebrny i taki niby pośredni zalatujacy zielonym czy jak (sorki jestem daltonista i jako facet rozróżniam tylko trzy kolory jeśli wiecie co mam na myśli).

 

A kierownika szarego pozdrawiam!

Edytowane przez hubiks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...