hubiks Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 U mnie o dziwo bardzo stabilnie się trzyma i pewnie prowadzi przy prędkościach autostradowych. Jedyna zmiana to padniete sls zamienione na nowe amory i sprężyny. Jedynie przy ostrym gazie mam wrażenie, że zaraz wystartuje w powietrze, ale jak na gabaryty szafy prowadzi się wyśmienicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subcharles Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 (edytowane) @ GRAF. Jak opisywałem wcześniej byłem świadkiem, jak jednak Forek w takim pojedynku przed zmianą biegu z 1 na 2 był o całą długość auta z przodu. W Forku siedział Kuzaj, w STi Doskocz. Czy strzelali ze sprzęgieł z wysokich obrotów nie pamiętam. W każdym razie żadnego z wymienionych panów nie trzeba uczyć szybkiego ruszania ... Edytowane 27 Kwietnia 2015 przez subcharles Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wally666 Opublikowano 5 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Ale fajna dyskusja sie wywiazala, dlaczego na tym forum z default'u autor watku go nie sledzi??? Tak czy inaczej, fajnie ze podzieliliscie sie swoimi spostrzezeniami, dzieki. Ostatnio zauwazylem dziwna tentencje mojego forka, jade powoli na 2jce osiedlowa uliczka i wchodze dosc szybko w zakret w lewo odejmujac gaz przed zakretem i ostro skrecajac kierownica - czuje jak auto plynie i lekko slizga tylem (nadsterownosc). Mam nieco zmeczone zawieszenie z tylu = jeden SLS jest slabszy i forek nizej stoi. Czy to jest przyczyna? P.S. juz raz stalem na dwoch kolach foresterem i w ulamku sekundy przelecialo mi cale zycie - bawilem sie w rozjezdzanie blota pozimowego i tak niefortunnie wpadlem w poslizg, ze zaczalem bokiem slizgac sie w kierunku grzaskiego pola. Zalapalem kolami grzaskie bloto i nagle stanalem na 2-3 sendy na 2 kolkach. Wrazenie niezapomniane... nie polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubiks Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Jeśli chodzi o stabilność, to ja się trochę boję bo przesiadłem się z samochodów z ESP, dsc jak zwał tak zwał. A tu nic nie ma chyba, poza ABS. Wiec boję się trochę zaszaleć w zakręcie. Póki co nie czuję mocnych przechylow, bardziej przeszkadza mi spora siła wspomagania przy dużych prędkościach. Natomiast jeśli chodzi o przyspieszenie, to dla mnie jedynka jest tylko do ruszenia, potem od razu dwojka. Na jedynce przy ostrym gazie nie łapie prawie wogole trakcji, na dwójce juz ciut lepiej :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wally666 Opublikowano 6 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Hubiks, chyba masz jakiegoś potwora a nie forka ze tracisz trakcję na 1nce ja przy blisko 280KM nawet z wyższych obrotów ruszam bez zauważalnego uslizgu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubiks Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 No trochę więcej jak 300KM wiec w sumie możliwe ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wally666 Opublikowano 6 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 ee no to rispekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubiks Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Za rispekt dzięki ale jak żyć, jak ruszać optymalnie :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonda Opublikowano 7 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 No trochę więcej jak 300KM wiec w sumie możliwe ;-) coś ty mu zrobił żeby tyle wycisnąć ? ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubiks Opublikowano 7 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 Takiego kupiłem :-) szczegóły w nielegalu, a w skrócie większe turbo, intercooler z STI, program, wydech i jakoś tak wyszło :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonda Opublikowano 7 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 Takiego kupiłem :-) szczegóły w nielegalu, a w skrócie większe turbo, intercooler z STI, program, wydech i jakoś tak wyszło :-) aż poszukam z ciekawości ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wally666 Opublikowano 7 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 Takiego kupiłem :-) szczegóły w nielegalu, a w skrócie większe turbo, intercooler z STI, program, wydech i jakoś tak wyszło :-) czyzby to byl czarny przecinak kupiony 6 miesiecy temu z Wawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubiks Opublikowano 7 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 Mój jest srebrny :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ForekXT Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Mój jest srebrny :-) A nie szary? Bo wygląda jak brat bliźniak mojego forka, też ma turbo sti i 300km :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubiks Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 W dowodzie mam srebrny i tak mi się wydaje :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Forek II po lifcie już tak nie przyśpiesza, mimo że ma więcej mocy, to chyba przełożenia biegów są inne (dłuższe), ale i tak ryje beret skrzynia ta sama, ale inne cpu (32bit) itd. Silnik w FXT 2 jest mocniejszy - hamownia nie kłamie. Przede wszystkim ZCP po lifcie nie ma precata zabijajacego turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubiks Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 (edytowane) Mój jest srebrny :-)A nie szary? Bo wygląda jak brat bliźniak mojego forka, też ma turbo sti i 300km :-)No więc wczoraj zaparkowalem obok prawie identycznego w wawie na parkingu Noble banku na domaniewskiej, i był rzeczywiście szary, ale mój zdecydowanie srebrny. Wogole to są chyba 3 podobne odcienie, szary, srebrny i taki niby pośredni zalatujacy zielonym czy jak (sorki jestem daltonista i jako facet rozróżniam tylko trzy kolory jeśli wiecie co mam na myśli). A kierownika szarego pozdrawiam! Edytowane 13 Maja 2015 przez hubiks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się