Jump to content

Impreza GT, nowy zakup, kilka pytań.


Lewy_Rally
 Share

Recommended Posts

Witam,
Na początku chciałbym się przywitać bo jestem tu nowy ponieważ od niedawno jestem posiadaczem pierwszego Subaru i jest to Impreza GT 94'   
Z auta jestem na razie bardzo zadowolony ale jest kilka rzeczy, które chce poprawić... 
Auto ma wsadzony ECU Master na 2 mapach, 0,5 bara i 1 bar, auto zaczyna jechać od 3500-4000 tys obr/min co mnie trochę denerwuje. Rozmawiałem ze znajomym, który siedzi w Subaru i mówił, że te GT'tki tak mają. I tu moje pytanie? Czy to prawda i czy można to poprawić lub zniwelować wgrywając inną mapę? Czy ktoś na forum tym się zajmuje   
Drugie pytanie dotyczy rozrządu, na jakich częściach to najlepiej zrobić i czy tłumik drgań również zmienia się zawsze wraz z wyminą rozrządu? 
Trzecie dotyczy intercooler'a. Chcę go wymienić bo jest trochę pognieciony i przy okazji wsadziłbym jakiś większy, jaki najlepiej wsadzić, podobno podejdzie od WRX'a new age, jest dużo większy? Wolałbym wsadzić taki aby pozostał na swoim miejscu, a nie wylądował w zderzaku 

Chciałbym jeszcze pomodzić przy hamulcach, czy 4 tłoczkowe od WRX'a pasują P&P ? Trzeba zmieniać też jarzma? 

Pozdrawiam!

Edited by Lewy_Rally
Link to comment
Share on other sites

 

 

Chciałbym jeszcze pomodzić przy hamulcach, czy 4 tłoczkowe od WRX'a pasują P&P ?

 

Podejda bez problemu.

 

Co do tmic - jak na drugim forum pisalem, jak chcesz cos wiekszego, a nieprzesadnie klopotliwego, to TMIC z WRX powinien dac rade.

Duzo tego i niedrogo.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Drugie pytanie dotyczy rozrządu, na jakich częściach to najlepiej zrobić i czy tłumik drgań również zmienia się zawsze wraz z wyminą rozrządu? 

Najlepiej oryginalny Subaru,nawet jeśli trochę droższy,to spokój na 100tys.km jest wart różnicy w cenie.Zmieniamy kompletny rozrząd łącznie z tłumikiem i czasem z pompą wody.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Chciałbym jeszcze pomodzić przy hamulcach, czy 4 tłoczkowe od WRX'a pasują P&P ? Trzeba zmieniać też jarzma? 
 

Mam do sprzedania komplet :)

Link to comment
Share on other sites

 

Chciałbym jeszcze pomodzić przy hamulcach, czy 4 tłoczkowe od WRX'a pasują P&P ?

 

Podejda bez problemu.

 

Co do tmic - jak na drugim forum pisalem, jak chcesz cos wiekszego, a nieprzesadnie klopotliwego, to TMIC z WRX powinien dac rade.

Duzo tego i niedrogo.

 

Czyli na moje jarzma wchodzą normalnie tak? Tarcze też trzeba zmieniać pod te zaciski? 

Właśnie chyba się skuszę na ten od WRX, dużo jest zabawy żeby go tam upchnąć? :)

Sory, że tak wypytuje o wszystko ale to jest mój pierwszy Subek. 

 

 

 

Drugie pytanie dotyczy rozrządu, na jakich częściach to najlepiej zrobić i czy tłumik drgań również zmienia się zawsze wraz z wyminą rozrządu? 

Najlepiej oryginalny Subaru,nawet jeśli trochę droższy,to spokój na 100tys.km jest wart różnicy w cenie.Zmieniamy kompletny rozrząd łącznie z tłumikiem i czasem z pompą wody.

 

No własnie nie wiedziałem jak jest z tym tłumikiem. Zmienię komplet wraz z pompą :)

 

 

 

 

A jeszcze pytanie co do poliuretanu na przód, gdzie najlepiej kupić i jakiej firmy? 

Edited by Lewy_Rally
Link to comment
Share on other sites

 

 

A jeszcze pytanie co do poliuretanu na przód, gdzie najlepiej kupić i jakiej firmy? 
 

Pamiętaj, że mogą troszkę skrzypieć :)
Ja kupowałem od kolegi @qbutek

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...