Lewy_Rally Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam,Na początku chciałbym się przywitać bo jestem tu nowy ponieważ od niedawno jestem posiadaczem pierwszego Subaru i jest to Impreza GT 94' Z auta jestem na razie bardzo zadowolony ale jest kilka rzeczy, które chce poprawić... Auto ma wsadzony ECU Master na 2 mapach, 0,5 bara i 1 bar, auto zaczyna jechać od 3500-4000 tys obr/min co mnie trochę denerwuje. Rozmawiałem ze znajomym, który siedzi w Subaru i mówił, że te GT'tki tak mają. I tu moje pytanie? Czy to prawda i czy można to poprawić lub zniwelować wgrywając inną mapę? Czy ktoś na forum tym się zajmuje Drugie pytanie dotyczy rozrządu, na jakich częściach to najlepiej zrobić i czy tłumik drgań również zmienia się zawsze wraz z wyminą rozrządu? Trzecie dotyczy intercooler'a. Chcę go wymienić bo jest trochę pognieciony i przy okazji wsadziłbym jakiś większy, jaki najlepiej wsadzić, podobno podejdzie od WRX'a new age, jest dużo większy? Wolałbym wsadzić taki aby pozostał na swoim miejscu, a nie wylądował w zderzaku Chciałbym jeszcze pomodzić przy hamulcach, czy 4 tłoczkowe od WRX'a pasują P&P ? Trzeba zmieniać też jarzma? Pozdrawiam! Edytowane 9 Kwietnia 2015 przez Lewy_Rally Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Chciałbym jeszcze pomodzić przy hamulcach, czy 4 tłoczkowe od WRX'a pasują P&P ? Podejda bez problemu. Co do tmic - jak na drugim forum pisalem, jak chcesz cos wiekszego, a nieprzesadnie klopotliwego, to TMIC z WRX powinien dac rade. Duzo tego i niedrogo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Drugie pytanie dotyczy rozrządu, na jakich częściach to najlepiej zrobić i czy tłumik drgań również zmienia się zawsze wraz z wyminą rozrządu? Najlepiej oryginalny Subaru,nawet jeśli trochę droższy,to spokój na 100tys.km jest wart różnicy w cenie.Zmieniamy kompletny rozrząd łącznie z tłumikiem i czasem z pompą wody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remi Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Chciałbym jeszcze pomodzić przy hamulcach, czy 4 tłoczkowe od WRX'a pasują P&P ? Trzeba zmieniać też jarzma? Mam do sprzedania komplet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lewy_Rally Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 (edytowane) Chciałbym jeszcze pomodzić przy hamulcach, czy 4 tłoczkowe od WRX'a pasują P&P ? Podejda bez problemu. Co do tmic - jak na drugim forum pisalem, jak chcesz cos wiekszego, a nieprzesadnie klopotliwego, to TMIC z WRX powinien dac rade. Duzo tego i niedrogo. Czyli na moje jarzma wchodzą normalnie tak? Tarcze też trzeba zmieniać pod te zaciski? Właśnie chyba się skuszę na ten od WRX, dużo jest zabawy żeby go tam upchnąć? Sory, że tak wypytuje o wszystko ale to jest mój pierwszy Subek. Drugie pytanie dotyczy rozrządu, na jakich częściach to najlepiej zrobić i czy tłumik drgań również zmienia się zawsze wraz z wyminą rozrządu? Najlepiej oryginalny Subaru,nawet jeśli trochę droższy,to spokój na 100tys.km jest wart różnicy w cenie.Zmieniamy kompletny rozrząd łącznie z tłumikiem i czasem z pompą wody. No własnie nie wiedziałem jak jest z tym tłumikiem. Zmienię komplet wraz z pompą A jeszcze pytanie co do poliuretanu na przód, gdzie najlepiej kupić i jakiej firmy? Edytowane 9 Kwietnia 2015 przez Lewy_Rally Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remi Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 A jeszcze pytanie co do poliuretanu na przód, gdzie najlepiej kupić i jakiej firmy? Pamiętaj, że mogą troszkę skrzypieć Ja kupowałem od kolegi @qbutek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Jak są dobrze nasmarowane i założone to nic nie skrzypi! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek_22 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Chciałbym jeszcze pomodzić przy hamulcach, czy 4 tłoczkowe od WRX'a pasują P&P ? Trzeba zmieniać też jarzma? Mam do sprzedania komplet Cześć, masz jeszcze te hamulce z wrxa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się