Jump to content

Zakrzywiony wydech końcowy


Hiszpanu
 Share

Recommended Posts

car-photo-2005-subaru-sti-gp-moto-full-c

 

 

 

Chodzi mi mniej więcej o taki efekt, czy do tego jest potrzebny wydech końcowy z zakrzywieniem by można go było przyspawać do wydechu środkowego + obejma na wieszaki? Czy jest konieczność przerabiać wydech środkowy? Interesuje mnie montaż gabarytowo podobny do tej rynny co jest na fotce, do gc, seria wydech. 

Edited by Hiszpanu
Link to comment
Share on other sites

Żeby tak pociągnąć od ori centerpipe'a  to generalnie wystarczy jakaś puszka "rynnowa" ;) plus trochę nierdzewki na metry. Jest do zrobienia jeden zakręt pod kołyską i jak jest do dyspozycji giętarka to gniemy pod żądanym kątem, a jak jej nie ma to spawanko. Poźniej zostaje tylko dospawać odpowiednie 2 uchwyty na wieszaki do puszki i jeden do kolanka przy kołysce.

post-12117-0-06954400-1428518817_thumb.jpg

post-12117-0-14304700-1428518913_thumb.jpg

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Miałem taki wydech u Siebie w ssaku...po skosie i lekko do góry...taki typowy jdm' style :)

Nie ma zbyt duzo roboty by tak to zamontować...jak kolega wyżej rzeczowo to rozpisał...jak dla mnie idealnie zamocowany wydech :)

 

Niestety na fotce poniżej kiepsko to widac....ale mój wydech był sporo po skosie i najbardziej jak się dało "bezpiecznie" go zamontować koncówką zadartą ku górze :)

 


Aha....wydech jest z tych "normalnych" prostych ala mugen itp...tylko wyprowadzony nie co ku górze oraz po skosie :)

post-5761-0-81993200-1428520833_thumb.jpg

post-5761-0-79302500-1428521162_thumb.jpg

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Super dzięki wielkie za zdjęcia i wskazówki, wydech dokładnie też będę kupować coś typu mugen, przynajmniej innych rynienek nie znalazłem z tych bardziej budżetowych. 

Link to comment
Share on other sites

Wydech musi mieć proste wyjście od puszki do flanszy - no może jedynie delikatnie podgięty żeby trafić osiowo w centerpipe. Dla new age wydechy dedykowane mają rurę podwójnie zagiętą żeby zmieścić się w miejsce pod stabilizatorem - takie S. Te od GC lub proste trzeba puścić pod stabem i obok dyfra, wtedy efekt jest taki, jaki zamieściłeś. Miałem dedykowanego do GD Supersprinta, po wymianie na Vortexa mam taki właśnie skośny i podniesiony, który co prawda trochę zmniejsza prześwit, ale moim zdaniem znacznie lepiej się prezentuje ;).

Edited by Matsil
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Prześwit mi nie będzie przeszkadzał, wyglądem to nadrobi ;) Akurat znajomy zrobił wczoraj podobny wydech w celice także mniej więcej już wiem jak to wygląda w praktyce. Dzięki za cenne wskazówki

Link to comment
Share on other sites

Fajnie by było byś również docenił naszą chęć pomocy poprzez wciśnięcie zielonych strzałeczek obok postów....Pozdrawiam i powodzenia w modzeniu :-D

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nie chciałem dawać tych strzałek bo na paru forach spotkałem się z takim czymś że na jeden dzień czy na jeden temat można ich było dać 1 albo 2, także nie chciałem tego dawać żeby ktoś się nie poczuł nie doceniony, a nie sprawdziłem czy tutaj też tak jest. A za taką pomocą bardzo dziękuje, jeszcze ze zdjęciami jak to ma wyglądać :D Lepszych odpowiedzi nie mogłem dostać :)

 

Również pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...