Jump to content

stukajacy przegub?


mly96
 Share

Recommended Posts

Przy skręcaniu w lewo stuka mi coś z przodu z prawej strony, jadąc prosto lub w prawo nie ma problemu, jeśli to przegub to czy mogę z nim jeszcze pojeździć do wymiany i czy jest to tylko kwestia odkręcenia starego i wkręcenia nowego czy sam nie dam rady tego zrobić?
Od czego mógł się uszkodzić?

Edited by mly96
Link to comment
Share on other sites

Mogła uszkodzić sie osłona, dostał sie syf a reszte dośpiewaj sobie sam ... Mozesz jeszcze jeździć ja jak miałem kryzys finansowy to jeździłem 2 mies.z stukającym przegubem .Jednakże nigdy niewiadomo kiedy go trafi , a jak to się stanie to źle będze. Jest możliwość wymienic samemu , ale musisz miec kanał albo dostęp do podnośnika, bo trzeba rozpiąć Zwrotnice i wybić zabezpieczenie z półosi , potem wyjmujesz półoś i trzeba " zbić" przegub najlepiej gumowym mlotkiem .Ostatnio to robiłem , jak coś będziesz potrzebował daj znać :-)

Edited by Czlapus
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Kup sam przegub :-) i najlepiej w jakims sklepie z cześciami ja kupiłem pregub firmy"pascal" dałem 116 zl. Choc polecić moge jedynie aso , bo to na forum jest dozwolone pisz Pw jak coś ;-) a jaki rocznik auta ? masz Abs czy nie ?

Edited by Czlapus
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

dzieki, napisze jak wroce do domu :) mam jeszcze pytanie. Powyzej 120km/h zaczyna drgac lekko kierownica jak ja puszcze. Na idealnie rownej drodze nie drgala. Kola przykrecone, srubki sie nie poluzowaly. Co to moze byc?

Link to comment
Share on other sites

Może gdzieś odważnik sie odkleił ,albo wjechałeś w wode po gwałtownym chamowaniu, tarcza mogła się zwichrowć . Umnie drgała kierownica przez delikatny luz na swożniu wachacza. Jak będziesz zmieniał przegub ,możesz to sprawdzić w jakim swożen jest stanie,

@lojszczyk lepiej teraz ?

Edited by Czlapus
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

problem drgającej kierownicy póki co z głowy albo tak mi się wydaje. Prawa przednia opona miała małego flaka, dopompowałem i póki co nie zauważyłem czegoś niepokojącego. A i przegub chyba ucichł, ale może stuka tylko przy maksymalnym skręcie w lewo, zobaczymy :)

Link to comment
Share on other sites

Powód opisanego obajwu może być banalny.Zerknij na łącznik stabilizatora z prawej strony.Nie twierdzę,że to jest to,ale sprawdzić można.Ja zacząłbym od tego.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

@@mly96, Jeśli stuka to spróbuj jeździć  gdzieś w kółko z max. skrętem  powoli, możesz lekko lewą nogą auto hamować , zeby obciążyć przegub. Lekko zmieniaj prędkość i jeśli jest to terkotanie , i zmienia  się wraz ze zmianami prędkości -to przegub do wymiany. Jeśli tu nie ma związku to co innego w zawieszeniu..

pozdr.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...