mly96 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 (edytowane) Przy skręcaniu w lewo stuka mi coś z przodu z prawej strony, jadąc prosto lub w prawo nie ma problemu, jeśli to przegub to czy mogę z nim jeszcze pojeździć do wymiany i czy jest to tylko kwestia odkręcenia starego i wkręcenia nowego czy sam nie dam rady tego zrobić?Od czego mógł się uszkodzić? Edytowane 5 Kwietnia 2015 przez mly96 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 (edytowane) Mogła uszkodzić sie osłona, dostał sie syf a reszte dośpiewaj sobie sam ... Mozesz jeszcze jeździć ja jak miałem kryzys finansowy to jeździłem 2 mies.z stukającym przegubem .Jednakże nigdy niewiadomo kiedy go trafi , a jak to się stanie to źle będze. Jest możliwość wymienic samemu , ale musisz miec kanał albo dostęp do podnośnika, bo trzeba rozpiąć Zwrotnice i wybić zabezpieczenie z półosi , potem wyjmujesz półoś i trzeba " zbić" przegub najlepiej gumowym mlotkiem .Ostatnio to robiłem , jak coś będziesz potrzebował daj znać :-) Edytowane 5 Kwietnia 2015 przez Czlapus 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Kanal sie znajdzie, gdzie kupowales polos? Allegro? Mozliwe ze sie syf dostal bo o kretowisko zachaczylem i od tamtej pory tak jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 (edytowane) Kup sam przegub :-) i najlepiej w jakims sklepie z cześciami ja kupiłem pregub firmy"pascal" dałem 116 zl. Choc polecić moge jedynie aso , bo to na forum jest dozwolone pisz Pw jak coś ;-) a jaki rocznik auta ? masz Abs czy nie ? Edytowane 5 Kwietnia 2015 przez Czlapus 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 dzieki, napisze jak wroce do domu mam jeszcze pytanie. Powyzej 120km/h zaczyna drgac lekko kierownica jak ja puszcze. Na idealnie rownej drodze nie drgala. Kola przykrecone, srubki sie nie poluzowaly. Co to moze byc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 (edytowane) Może gdzieś odważnik sie odkleił ,albo wjechałeś w wode po gwałtownym chamowaniu, tarcza mogła się zwichrowć . Umnie drgała kierownica przez delikatny luz na swożniu wachacza. Jak będziesz zmieniał przegub ,możesz to sprawdzić w jakim swożen jest stanie, @lojszczyk lepiej teraz ? Edytowane 5 Kwietnia 2015 przez Czlapus 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Halo!!!!!! Jest tu jakiś Miodek? Czytać tego nie sposób Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 problem drgającej kierownicy póki co z głowy albo tak mi się wydaje. Prawa przednia opona miała małego flaka, dopompowałem i póki co nie zauważyłem czegoś niepokojącego. A i przegub chyba ucichł, ale może stuka tylko przy maksymalnym skręcie w lewo, zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Jak skręcisz koła maksymalnie w prawo to uda Ci się zobaczyć czy osłona jest cała :-) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRU Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Powód opisanego obajwu może być banalny.Zerknij na łącznik stabilizatora z prawej strony.Nie twierdzę,że to jest to,ale sprawdzić można.Ja zacząłbym od tego. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 @@mly96, Jeśli stuka to spróbuj jeździć gdzieś w kółko z max. skrętem powoli, możesz lekko lewą nogą auto hamować , zeby obciążyć przegub. Lekko zmieniaj prędkość i jeśli jest to terkotanie , i zmienia się wraz ze zmianami prędkości -to przegub do wymiany. Jeśli tu nie ma związku to co innego w zawieszeniu.. pozdr. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Stuka szybciej jak zwieksze predkosc, czyli przegub Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRU Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Aha,jak tak to przegub. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się