JedrulaL Posted April 1, 2015 Share Posted April 1, 2015 Witam.Mam taki dziwny problem z moim niedawno kupionym Forkiem z LPG.Mianowicie silnik po odpaleniu na benzynie utrzymuje obroty w okolicy 1,5tys, po chwili powoli opuszcza koło 800 zaczyna szarpać, wtedy podciąga do 1,5-2tys. obrotów, sytuacja powtarza się do momentu aż silnik albo sam zgaśnie albo zagrzeje się i po lekkim dodaniu gazu z pedała przełączy na LPG. Jak np. ruszę na benzynie to jedzie ale szarpie, na LPG dużo lepiej, nie gaśnie.Chciałem się spytać jaka może być tego przyczyna, świece sprawdzone, co prawda są to zwykłe do benzyny a nie do gazu, ale wcześniej problemów nie było.Jakie potencjalne przyczyny tego zachowania mogę jeszcze sam sprawdzić bez wizyty w warsztacie, śrubokręt mi nie obcy więc chciał bym możliwie dużo zrobić samemu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted April 1, 2015 Share Posted April 1, 2015 (edited) Przy instalacji LPG zawory trzeba kontrolować/regulować znacznie częściej,co ok.50tys. przebiegu.Kiedy to było robione? Edited April 1, 2015 by cybel Link to comment Share on other sites More sharing options...
JedrulaL Posted April 1, 2015 Author Share Posted April 1, 2015 Niestety nie wiem, auto kupiłem niedawno, ja zrobiłem nim niewiele ponda 1000km. Ogólnie przebieg 264tys. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted April 1, 2015 Share Posted April 1, 2015 Niestety nie wiem, auto kupiłem niedawno, ja zrobiłem nim niewiele ponda 1000km. Ogólnie przebieg 264tys. To tym bardziej zawory do kontroli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PRU Posted April 1, 2015 Share Posted April 1, 2015 A "misfire" na cyindrach pojawiają się? Zacząłbym,tak jak powiedział Cybel,od sprawdzenia luzu zaworowego.A jak luz będzie sprawdzony to trzeba zajrzeć w układ zapłonowy. Wszystko to można zrobić samemu chociaz lepiej znaleźć kogoś kto to już robił,a koszt to duży nie jest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JedrulaL Posted April 1, 2015 Author Share Posted April 1, 2015 Check engine się nie świeci, myślałem jeszcze nad wymianą przewodów NW bo na dość stare wyglądają. Zaworów wolę sam nie ruszać. Gdzieś czytałem że można jeszcze odłączyć akumulator żeby mapy zresetować, nie iwem czy to ma sens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PRU Posted April 2, 2015 Share Posted April 2, 2015 Zacznij od sprawdzenia/ustawienia luzu.Przewody swoją droga można wymienić,ale gdyby to była ich wina to według mnie check powinien się świecić. Akumulator zostaw sobie na koniec Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now