maniooo Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Dzieki cybel za klaryfikację. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Ja tez piszę o wolnym ssaku... zgadza sie, temat jest o 2.0 DOHC N/A. wątek o 2,5 SOHC (też N/A) wdarł sie przez przypadek i też troche namieszałem przy przyspieszaniu,błędy wypadania zapłonów,zmniejszają komfort właściciela w dość istotny sposób. dobre, zależy co komu przeszkadza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Mi przy 184 000 trzęsło budą jak galareta, ale zero innych objawów... Kontrolka check engine nigdy się nie paliła. Coś tam było z nierówną pracą silnika przy podpięciu dobrego softu, spalanie też w normie. Podejrzewam, że jeszcze bym sporo pojeździł :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cOijN Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 [...] EJ20F to biały kruk... Może kolejny będzie taki, ale już chyba nie produkują... poważnie jest tak rzadki? nie wydaje mi się... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniooo Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 [...] EJ20F to biały kruk... Może kolejny będzie taki, ale już chyba nie produkują... poważnie jest tak rzadki? nie wydaje mi się... No jest powiedzmy rzadszy. No i z zachodu najczęściej EJ20F = "fabryczny" gaz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 To zapodaj linka do takiego.... :-) Nie ma szans :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniooo Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 To zapodaj linka do takiego.... :-) Nie ma szans :-) Chyba znów się nie rozumiemy - ciężki dzień . Miałem na myśli: 2,0 l DOHC 158 KM EJ20F są dość powszechne, i zazwyczaj występują z gazem zamontowanym na samym początku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 No to właśnie o taki pytam, nigdy na takiego nie wpadłem bez gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniooo Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 No to właśnie o taki pytam, nigdy na takiego nie wpadłem bez gazu. A. Na forumie były co najmniej dwa. Ostatnio ten: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/76657-s-subaru-forester-my07-20-celebration/ Wcześniej bodajże beren miał też EJ20F bez gazu. Sam na allegro również takiego trafiłem i gdy już jechał rzeczoznawca do człowieka to się sprzedał :-) . Także są jak najbardziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 No jak widać biały kruczek :-) I sprzedaje się na pniu :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miroman Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 310k km, motorek 158KM EJ204, oleju nie bierze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Pięknie miroman:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 @ maniooo jakies wieści w temacie tego 2,5? @ miroman z LGP czy bez? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniooo Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 @ maniooo jakies wieści w temacie tego 2,5? Iron zarobiony, napisałem do niego, ale póki co milczy. Spokojnie, mam na uwadze . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Spokojnie, mam na uwadze dzieki za pamieć a żeby było w temacie, jak swojego EJ20F kupiłem bez gazu, ale chyba poprzedni właściciel nie wiedział co za skarb posiada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 A dlaczego jeszcze nie założyłeś LPG? Ja na gazie rocznie zaoszczędzam 5000 PLN, połowa wakacji gratis :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 dlaczego jeszcze nie założyłeś LPG? LPG na pokładzie od 70k km (czyli od zakupu). 20k km temu tylko sprawdzenie zaworów i dalej chula. Zwort inwestycji po 6 mcach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luqu Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 302 tys i komentarz przy wymianie rozrzadu i innych zabiegach przy okazji 300 tys " silnik jest jak po 100 tys :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 (edytowane) Gratulacje. Rozwiń to. Jak nim jeździsz, jaki olej, co ile zmieniasz? Serwisujesz jak należy czy przypadkiem? Chuchasz dmuchasz na niego? Litujesz nie nad nim czy jeździsz z butem bo od tego jest samochód? LPG? Edytowane 3 Kwietnia 2015 przez Wiatrak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luqu Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Kupiłem go świadomy jego 270 tys ale miał książkę od nowości z polski z wszystkimi wpisami i serwisami. Do 300 tylko zmiana oleju ja co ok 8 tys motul 8100 i filtry. Serwisuje w jednym miejscu oba subaraki i wiem ze nie ma lipy. Przy 300 byłem nastawiony na grubszy remont a nawet jakis młodszy silnik ale koledzy po sprawdzeniu silnika stwierdzili ze nie bardzo widza sens szukania dziury w całym tylko wymienili rozrzad świece wszystkie płyny i filtry i jazda dalej. Subarak jedzi głownie po mieście i raczej dynamicznie ale mam zawsze zasadę ze zawsze sprawdzam olej i nigdy nie cisne na zimnym. Nigdy ! Mechanicy mi polecali jako naprawdę niezniszczalny motor choć jak wiadomo jak olej zmieniasz co 20 tys albo przy jego braku pałujesz to nie ma mocnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miroman Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 do bmarcina czysta benzynka 95PB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 [ 2,5 SOHC z USA. Teraz koło 400 kkm a nie wiesz jak z UPG i wyciekami oleju w tym przypadku? Dopytam i dam znać, albo wezwę irona . Dam znać. Jestem jestem. teraz sprzęt ma około 350 tys UPG było robione przy 300 tyś , a wycieki trochę cieknie w okolicy filtra oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszko Korzeniewski Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 (edytowane) Forek 2.0 SG 125 KM przebieg 360 tysi na LPG 250 tysi bez regulacji zaworów w tym miesiącu silnik stracił moc okazało się ze brak kompresji.silnik -remont , a po 250 tysiach palił ok 0,3 litra oleju na 1000 km Edytowane 9 Kwietnia 2015 przez Graphic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnoldpe Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 (edytowane) 2007: 217.000 LPG od nowości i magiczne EJ20F Edytowane 27 Kwietnia 2015 przez arnoldpe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beren Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 U mnie 276k km, od nowości z LPG (włoskie BRC) - silnik EJ20F nie bierze oleju nic. Wcześniej miałem też 2.0 forka z salonu PL, też EJ20F ale nie miał LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się