Skocz do zawartości

Przebieg 2.0 158 KM


Wiatrak

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 79
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Ja tez piszę o wolnym ssaku...

zgadza sie, temat jest o 2.0 DOHC N/A.

 

wątek o 2,5 SOHC (też N/A) wdarł sie przez przypadek i też troche namieszałem ;)

 

 

 

przy przyspieszaniu,błędy wypadania zapłonów,zmniejszają komfort właściciela w dość istotny sposób.

dobre, zależy co komu przeszkadza :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi przy 184 000 trzęsło budą jak galareta, ale zero innych objawów... Kontrolka check engine nigdy się nie paliła. Coś tam było z nierówną pracą silnika przy podpięciu dobrego softu, spalanie też w normie. Podejrzewam, że jeszcze bym sporo pojeździł :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zapodaj linka do takiego.... :-) Nie ma szans :-)

Chyba znów się nie rozumiemy - ciężki dzień :D .

 

Miałem na myśli: 2,0 l DOHC 158 KM EJ20F są dość powszechne, i zazwyczaj występują z gazem zamontowanym na samym początku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to właśnie o taki pytam, nigdy na takiego nie wpadłem bez gazu.

A. Na forumie były co najmniej dwa. Ostatnio ten:

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/76657-s-subaru-forester-my07-20-celebration/

Wcześniej bodajże beren miał też EJ20F bez gazu. Sam na allegro również takiego trafiłem i gdy już jechał rzeczoznawca do człowieka to się sprzedał :-) . Także są jak najbardziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje. Rozwiń to. Jak nim jeździsz, jaki olej, co ile zmieniasz? Serwisujesz jak należy czy przypadkiem? Chuchasz dmuchasz na niego? Litujesz nie nad nim czy jeździsz z butem bo od tego jest samochód? LPG?

Edytowane przez Wiatrak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem go świadomy jego 270 tys ale miał książkę od nowości z polski z wszystkimi wpisami i serwisami. Do 300 tylko zmiana oleju ja co ok 8 tys motul 8100 i filtry. Serwisuje w jednym miejscu oba subaraki i wiem ze nie ma lipy. Przy 300 byłem nastawiony na grubszy remont a nawet jakis młodszy silnik ale koledzy po sprawdzeniu silnika stwierdzili ze nie bardzo widza sens szukania dziury w całym tylko wymienili rozrzad świece wszystkie płyny i filtry i jazda dalej. Subarak jedzi głownie po mieście i raczej dynamicznie ale mam zawsze zasadę ze zawsze sprawdzam olej i nigdy nie cisne na zimnym. Nigdy !

Mechanicy mi polecali jako naprawdę niezniszczalny motor choć jak wiadomo jak olej zmieniasz co 20 tys albo przy jego braku pałujesz to nie ma mocnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

[

 

2,5 SOHC z USA. Teraz koło 400 kkm

a nie wiesz jak z UPG i wyciekami oleju w tym przypadku?

 

Dopytam i dam znać, albo wezwę irona ;) . Dam znać.

 

 

Jestem jestem.

teraz sprzęt ma około 350 tys

UPG było robione przy 300 tyś , a wycieki trochę cieknie w okolicy filtra oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forek 2.0 SG 125 KM przebieg 360 tysi na LPG 250 tysi bez regulacji zaworów w tym miesiącu silnik stracił moc okazało się ze brak kompresji.silnik -remont , a po 250 tysiach palił ok 0,3 litra oleju na 1000 km

Edytowane przez Graphic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...