Jump to content

Sti 6MT - różnice 2004r i 2005r+


Hautameki
 Share

Recommended Posts

Czy ktoś mógłby mi przybliżyć jakie są dokładnie różnice pomiędzy skrzyniami 6mt z Sti w rocznikach 2004 i 2005 i młodszych?

Z tego co wiem to już w 2004r skrzynia mogła mieć DCCD (tylko Solberg/WR1 jeśli się nie mylę), więc temat dotyczy tylko tych skrzyń z DCCD.

+ 2004 - suretrack, 2005+ helical z przodu?

+ g-sensor? Czytałem gdzieś że w 2005 (czyli wraz ze zmianami wprowadzonymi w "widetracku" czyli przejściówce), skrzynia dostała jakiś dodatkowy G-sensor, który usprawnił pracę centralnego dyfra w trybie auto? Ktoś to może potwierdzić? Czy w praktyce to ma znaczenie? Czy jak chciałbym bardziej przygotować sobie takie auto do zabawy to i tak muszę nastawić się na jakiś zewnętrzny sterownik cenralnego..?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Super, dzięki za konkret!

Jak to wygląda w praktyce? Jak sprawdza się ten g sensor? Skuteczniej działa auto-dccd? Jest to jakoś odczuwalne?

 

Nominalny rozkład, czyli jak będę jechał w trybie auto po prostej drodze przy stałej prędkości to będą takie rozkłady jak podałeś rozumiem?

Czy w takim razie w sti 2006+ nie mogę ustawić większego rozkładu momentu na tył niż te 59%, nawet manualnie kręcąc dccd?

 

Co warto wsadzić do GC8 planując auto do zabawy? Jakie są w praktyce różnice pomiędzy tymi skrzyniami? Co poświęcam, co zyskuje?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...