Hautameki Posted March 31, 2015 Share Posted March 31, 2015 Czy ktoś mógłby mi przybliżyć jakie są dokładnie różnice pomiędzy skrzyniami 6mt z Sti w rocznikach 2004 i 2005 i młodszych? Z tego co wiem to już w 2004r skrzynia mogła mieć DCCD (tylko Solberg/WR1 jeśli się nie mylę), więc temat dotyczy tylko tych skrzyń z DCCD. + 2004 - suretrack, 2005+ helical z przodu? + g-sensor? Czytałem gdzieś że w 2005 (czyli wraz ze zmianami wprowadzonymi w "widetracku" czyli przejściówce), skrzynia dostała jakiś dodatkowy G-sensor, który usprawnił pracę centralnego dyfra w trybie auto? Ktoś to może potwierdzić? Czy w praktyce to ma znaczenie? Czy jak chciałbym bardziej przygotować sobie takie auto do zabawy to i tak muszę nastawić się na jakiś zewnętrzny sterownik cenralnego..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szociu Posted March 31, 2015 Share Posted March 31, 2015 tak, nowsze miały g sensor w kabinie. DCCD do 2005 bazuje na innych płytkach niż w 2006 + i rozkład jest 36:65 nominalnie, w nowszych jest 41:59 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hautameki Posted April 1, 2015 Author Share Posted April 1, 2015 Super, dzięki za konkret! Jak to wygląda w praktyce? Jak sprawdza się ten g sensor? Skuteczniej działa auto-dccd? Jest to jakoś odczuwalne? Nominalny rozkład, czyli jak będę jechał w trybie auto po prostej drodze przy stałej prędkości to będą takie rozkłady jak podałeś rozumiem? Czy w takim razie w sti 2006+ nie mogę ustawić większego rozkładu momentu na tył niż te 59%, nawet manualnie kręcąc dccd? Co warto wsadzić do GC8 planując auto do zabawy? Jakie są w praktyce różnice pomiędzy tymi skrzyniami? Co poświęcam, co zyskuje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now