BROZ Posted March 31, 2015 Share Posted March 31, 2015 Witam wszystkich forumowiczów Mam problem z '97 Legacy II, mianowicie samochód gaśnie przy zapalaniu, szarpie gdy jest zimny. Po zapaleniu silnika gdy jest zimny, to po dodaniu gazu samochód "zdycha" i gaśnie. Ale gdy jest już się rozgrzeje, to wszystko jest OK i takie problemy się nie pojawiają. Proszę o pomoc w wyjaśnieniu tej irytującej, a zarazem przykrej sprawy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedimy99 Posted March 31, 2015 Share Posted March 31, 2015 Prawdopodobnie zawory do regulacji , objawy książkowe. W tym modelu były dwie opcje odnośnie regulacji luzów zaworowych. Napisz datę produkcji to coś sie wyjaśni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BROZ Posted March 31, 2015 Author Share Posted March 31, 2015 rok produkcji to 1997 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hani1987 Posted March 31, 2015 Share Posted March 31, 2015 czyli płytki... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablonas Posted March 31, 2015 Share Posted March 31, 2015 Jakie płytki, litości. Normalna regulacja na śrubkę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BROZ Posted April 1, 2015 Author Share Posted April 1, 2015 A jaki może być koszt takiej regulacji i jak długo mogę jeszcze jeździć (o ilę mogę) bez wyregulowania? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hani1987 Posted April 1, 2015 Share Posted April 1, 2015 2.5 legacy 1997 jest na śróbki?... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablonas Posted April 1, 2015 Share Posted April 1, 2015 A jaki może być koszt takiej regulacji i jak długo mogę jeszcze jeździć (o ilę mogę) bez wyregulowania? Koszt nieduży - Myśle, że ze 100 - 150 pln + koszt nowych uszczelek. Jak długo jeździć? W takim stanie jak jest teraz to już wcale nie jeździć. Możesz uszkodzić zawory lub gniazda zaworowe, a to już gruba sprawa. 2.5 legacy 1997 jest na śróbki?... A kto mówi o 2,5? Autor pytania ma w opisie 2,0. A 2,5 faktycznie jest na płytkach... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BROZ Posted April 1, 2015 Author Share Posted April 1, 2015 OK, dziękuję Wam bardzo za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soltys Posted April 1, 2015 Share Posted April 1, 2015 Legacy II więc motor pewnie 2.0 116 KM. Może dobrze nie pamiętam, ale tam są chyba szklanki...W nowszych 2.0 125 KM na pewno na śrubki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted April 1, 2015 Share Posted April 1, 2015 Legacy II więc motor pewnie 2.0 116 KM. Może dobrze nie pamiętam, ale tam są chyba szklanki... Te starsze miały hydrauliczną regulację Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablonas Posted April 1, 2015 Share Posted April 1, 2015 Do 96 włącznie była hydraulika. Później regulacja na śrubki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soltys Posted April 1, 2015 Share Posted April 1, 2015 Dzięki za sprostowanie. Dobrze kojarzyłem szklanki, ale rzeczywiście pokrywy zdejmowałem w swoich starszych Legasiakach Link to comment Share on other sites More sharing options...
BROZ Posted April 6, 2015 Author Share Posted April 6, 2015 Ja mam jeszcze takie wątpliwości, czy to napewno jest wina zaworów, bo ktoś mi powiedział, że to może być coś od ssania. Co o tym myślicie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedimy99 Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 Jeżeli przez ostatnie 40-50kkm nie było zaglądane do zaworów to bym z tym nie zwlekał, bo może się okazać za jakiś czas ,że wypali Ci gniazda zaworowe i zamiast 200-300pln będzie jedno zero więcej. Pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BROZ Posted April 6, 2015 Author Share Posted April 6, 2015 Ok. Dzięki wielkie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 Ja mam jeszcze takie wątpliwości, czy to napewno jest wina zaworów, bo ktoś mi powiedział, że to może być coś od ssania. Zawory ssące Link to comment Share on other sites More sharing options...
BROZ Posted April 10, 2015 Author Share Posted April 10, 2015 Aaaa.. to ok, już wszystko jasne dziękuję za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krajanek Posted April 13, 2015 Share Posted April 13, 2015 Czujnik tem . Miałem podobny problem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BROZ Posted April 25, 2015 Author Share Posted April 25, 2015 Kilka dni temu Legaś wrócił od lekarza Mechanik powiedział, że były strasznie luźno zawory ssące... Teraz samochodzik śmiga, tak jak powinien Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted April 26, 2015 Share Posted April 26, 2015 I nich Ci bezawaryjnie długo służy :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
BROZ Posted April 26, 2015 Author Share Posted April 26, 2015 Mam nadzieję, ale Subaru to Subaru, więc powinien dobrze służyć Jeszcze raz, wielkie dzięki Panowie za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now