ursusraketa Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Witam, Mam problem z odczytem napięcia na sondzie 1 przed katalizatorem. Miernik pokazuje mi napięcie na wiązce na kablu sygnałowym 2,2v i wywala mi check engine. Po wymianie sondy nadal mam ten sam błąd i napięcie mam nadal 2,2v już po włączeniu zapłonu. Napięcie jest też takie jak odłączę sondę. Samochód na biegu jałowym chodzi nierówno. Czy może mi ktoś podpowiedzieć jakie powinno być napięcie na wiązce i czy ktoś się spotkał z podobnym problemem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się