Czarny_eku Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Więc zaczne od początku by miało to sens,kupiłem forka 2.0 125 KM 2002 rok skrzynka ASB. ,zrobiłem wszystko co bog przykazał,wymieniony rozrzad,filtry ,swiece,przewody WN i nadal falował mi na wolnych obrotach,więc przyszła pora na regulacje zaworów. Zawory ustawione tak jak zaleca to producent i nadal jest to samo choć może już troszkę lepiej ,ale nie tak jak byc powinno. Przepustnica czysta,krokowy też ...już nie wiem gdzie szukać by doprowadzic ten silnik do kultury. Byłem na kompie i ku mojemu zdziwieniu 0 błędów. Może miał ktoś podobnie i udało mu się ten problem rozwiązać ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shabat Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Przewody podciśnień do sprawdzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny_eku Opublikowano 29 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 No tak,tego akurat nie sprawdziłem... zastanawiałem się jeszcze czy czasami egr nie ma też na to wpływu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciulek Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 u mnie było podobnie po regulacji zaworów, kulał na wolnych chyba jeszcze bardziej niż przed regulacją, dopiero po około 500km tak się ładnie obroty same ułożyły że teraz jest lepiej niż z fabryki - na zimnym 1200obr/min, potem koło 1000 a po pełnym rozgrzaniu jakieś 740obr/min i nic nie faluje, budą nie trzęsie. Niektórzy piszą że rozłączenie akumulatora na 10mninut pomaga, sceptycznie do tego podszedłem ale stwierdziłem że nie zaszkodzi i odłączyłem na całą noc nie wiem czy miało to jakiś wpływ ale podobno to resetuje kompa i pozwala mu na dostosowanie się do nowych ustawień zaworów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny_eku Opublikowano 29 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 (edytowane) No dziekuje Ci za podpowiedz,musze to zrobic może i u mnie pomoże,sprawdziłem podcisnienia i są ok. Jeszcze napisze tylko ,że być może nagar na gniazdach zaworowych powstał i byc może po regulacji zaworów musi wszystko się ułożyć ,stad tez u Ciebie taka poprawa po tych 500 km . To taka moja teoria,nie wiem jak jest w praktyce. W każdym razie restart aku bedzie na noc i pojeżdzę troche , może zacznie pracowac tak jak twoj forek Edytowane 29 Marca 2015 przez Czarny_eku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciulek Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 daj mu czas żeby sie dostosował do nowych warunków podejżewam że zawory wdechowe miał pozamykane więc musi sie przyzwyczaić żę spaliny cza sybciej odprowadzać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny_eku Opublikowano 29 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Ok w niedalekiej przyszłości napisze czy mu sie poprawiło:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się