Waldi33 Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Powoli kończy mi się turbo TD O5 WRX 95, pytanie co lepiej zregenerować, czy wsadzić jakieś inne? To znaczy mocniejsze zalęży mi by szybciej reagowało na pedał gazu. Jakie polecacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 A jestes gotowy na kolejne wydatki w postaci remapu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldi33 Opublikowano 27 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Nie teraz , ale planuje w przyszłości zakuć silnik, i mapa na 350 KM, ale na dzień dzisiejszy silnik JDM jest po prostu w świetnym stanie. Więc jak narazie tylko turbo, własnie pod katem takiej modernizacji. Co polecasz? Z tym że mój silnik jest nie mapowalny trzeba będzie nowe ecu przygotować ale jest spec co mi to ogarnie. Także narazie pozostaje turbo Myślałem o czymś takim HTA 68 lub Kinugawa Hybrid td0516g Gdzie to szukać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 To polecam zalozenie takiego turbo, jakie bylo - tylko sprawne, jesli poprzednie niedomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldi33 Opublikowano 27 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 To polecam zalozenie takiego turbo, jakie bylo - tylko sprawne, jesli poprzednie niedomaga. Napisałem było TD 05, i jest to WRX- owe turbo. Myślałem o czymś innym. Rozwiń mysl? Nie chcę pakować 1200 zł w regenerację jak te turbo i tak nie zda roli do osiągnięcia takiej mocy o jakiej napisałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 (edytowane) Tu nie ma w sumie co rozwijac - ale prosze bardzo, napisze to nieco wyrazniej. Jak nie chcesz teraz robic remapu - zaloz takie turbo, jakie bylo, tylko sprawne. Jak jestes juz gotowy na remap - zaloz sobie takie turbo, jakie Ci sie tam zamarzy. No OK, niech tam - jesli nie planujesz autem jezdzic, a trzymac je jedynie w garazu i sie w nie wpatrywac, to mozesz od razu zalozyc wieksze turbo i bedzie OK. Edytowane 27 Marca 2015 przez AMI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 @@Waldi33 sprawa jest prosta,zmieniasz turbo na inny model robisz remap,inaczej remont silnika pewny w najbliższej przyszłości.Wkładasz taki sam model,remap zbędny. @@AMI właśnie to stara się przekazać. Wymianą samej turbiny nie osiągniesz zamierzonego pułapu 350KM. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Cybel jak zawsze z cierpliwoscia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldi33 Opublikowano 28 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Rozumiem, czyli zostaje przy seryjnym. Zrobię regenerację, co najwyżej nie będę szedł aż w tak duze moce. Po remoncie silnika pozostane przy 260 KM, ewentualnie podniosę moc o 10,15 %, myślę że to będzie najbezpieczniejsze w przyszłości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Seryjna TD05H (taka z górnym wlotem) wystarcza spokojnie do jakichś 330-340KM a 310KM to jest na zawołanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się