Jump to content
Sign in to follow this  
czwartek

12.04 (niedziela) - WioSenna Szkoła Jazdy 2 - Moto Park Ułęż

Recommended Posts

tłok zależnie jak się nie trasę wjechało, momentami kręciłem dwa kołka czekając aż kto mnie wyprzedzi abym mógł gonić ...

 

zauważyłem w mazdzie ciekawe zjawisko

 

pierwszy track day mazdą, spalanie 45 litrów na 85 km i niebieskie ognie z rury, filtr paliwa papierowy seryjny ...

 

wczorajszy track i sportowy filtr sparco z polo 1.4 "zaadaptowany aby pasował" zimny dolot iii spaliła ok 25 litrów ( cały czas nie cisnąłem do końca ) i marchewki czerwone ...

 

wnioski po tym track dayu:

filtr powietrza ważna rzecz

opony rsr federale kleją super po nagrzaniu

rękawiczki się przydają jeśli brak wspomagania ( po 200 km na trasie łapy zdarte do mięsa )

lepszy fotel i pasy nie zaszkodzą :P

 

organizacyjnie bdb, patrole poprawiały trasę non stop

 

ułęż w maju mam nadzieję z Iwanem na dwa legasie więc będzie mocniejsza ekipa forumowa

 

post-742-0-25768500-1428923163_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Lemiech - nie pitol :) Bierz Madzię i ogień :P

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

opony rsr federale kleją super po nagrzaniu

A jak zużycie na tym ciekawym ułężowskim asfalcie? Miałeś nowe czy już wcześniej używane?

Rozważam te gumy tylko zastanawiam się jak szybko w takich warunkach "schodzą".

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

tłok zależnie jak się nie trasę wjechało, momentami kręciłem dwa kołka czekając aż kto mnie wyprzedzi abym mógł gonić ...
  No właśnie czułem się goniony :P

 

Podobno z mojego wydechu strzelały marchewki - macie jakiś filmik? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

No właśnie czułem się goniony :P

 

Eeee tam...jakiś 30 letni, 130 konny zabytek :)

 

 

 

Podobno z mojego wydechu strzelały marchewki - macie jakiś filmik? ;)

 

Mamy, ale raz, że jestem 500km od domu i będę mógł dopiero w weekend Ci podesłać, a dwa, że na szerokokątnej kamerze oczywiście wszystko wydaje się mniejsze, ale fakt jest :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

AYU były MARCHEWY  :) daj maila to wrzucę PrtSC, tylko efektu WOW na filmie nie ma, musiałbyś jechać za sobą, na next draka weź lapka to zgramy z pendriva film jak jadę za Tob

 

Federale kupiłem nowe i u mnie jeszcze spokojnie objadą kilka tracków ( zrobiłem na razie 200 km trasy ), tylko boki troooooszkę zdarte ale lekka fura bo 1150 kg + Pilot 80 i Kierowca 105

 

trzymają bardzo dobrze bo bez szpery mało kiedy koło mieliło, na poprzednich oponach cywilnych nie dość że ścianki zjechane po 85 km jazdy to jeszcze mieliły bardzo często

 

ogólnie chyba warto by takimi filmikami się dzielić bo mamy jeszcze na nagraniach troszkę Ekipy z Forum, chętnie bym sam popatrzył na Mazdę "od tyłu"

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Crazy_Ivan spokojnie, nie ma pośpiechu :)

@Lemiech dzięki - piszę adres na PW. :D

 

Muszę się nauczyć ogarniać moją kamerkę bo teraz filmowałem tylko ze środka ale kolejny wyjazd to już wyląduje na zewnątrz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Było jak zwykle ZACNIE

Zadziwiająco dobrze się jeździło pomimo dużej liczby uczestników.

 

Z uwag:

+ Patrole Super sprawa z poprawianiem trasy

+ 2 miejsca do wyprzedania i pit-stop po środku trasy dawały dośc dobre możliwości przeskakiwania przed wolniejszych

+ kiełbaska zacny klimat jak zawsze

- wyprzedzanie na prostej - jak ktoś wolniejszy w zakrętach się poczuwał do ścigania i miał mocny samochód to trzeba było nieco piłować żeby go na prostej dogonić zanim znowu zwolni Cię przed zakrętem - Moim zdaniem optymalna wersja to wyprzedzanie jak na odcinku pomiędzy lasem a budynkami

- Brakowało trochę liczenia czasów, a nóż by można było z ciekawości sprawdzić..

- sobota nieco lepiej by pasowała, bo można podjechać do wulkanizacji po kolejne opony ;)

 

Miło było spotkać znane twarze jak i poznać czy przejechać się ciekawymi furami

Sory jeżeli czasem za blisko chwilę jechałem komuś na zderzaku, jednocześnie doceniam tych którzy od razu w odpowiednim miejscu umożliwiali wyprzedzanie

 

Nauka na dziś - Jak urwać zderzak 2 razy i dojechać do domu w całości? TRYTYTKA PAŁER!!!

Edited by BOROwaty
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to u Kaji organizacyjnie lepiej, bo ścisku nie ma...

 

Jeżeli chodzi o ogólnie pojętą organizację imprezy to Kaja nie dorównuje chłopakom. U chłopaków masz grilla, pomoc instruktora oraz duże zaangażowanie 

w większość spraw. U Kaji jesteś zdany na siebie.

 

Z kolei jeżeli chodzi o zamknięcie pętli, to sprawa jest względna.

Jeden woli stać w kolejce i mieć pusto na trasie, inny woli jak ma możliwość zrobienia kilku kółek pod rząd, np żeby dogrzać slicka albo na gorąco sprawdzić inne podejście do jakiejś sekcji.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

No to u Kaji organizacyjnie lepiej, bo ścisku nie ma...

 

To żart jakiś.

 

A co do swobody jeżdżenia, to jest to największa zaleta imprez organizowanych przez Czwartka - przyjeżdżasz i robisz 200-250km w dzień. Dla mnie to świetna opcja i mam nadzieję, że ten standard zostanie zachowany.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hej,

 

to jeszcze ja dorzucę swoje 3 grosze.

 

Świetne, szybkie partie z hamowaniem w szykanach. Super ułożona trasa!

Pozostaje mi tylko żałować, że poprzednim razem syn pokrzyżował mi plany swoim chrztem :-)

 

Do następnego.

Pozdro

goory

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki wielkie za odzew... jest on bardzo dla nas wazny i co tu duzo ukrywac... od lat z waszych sugestii udalo sie wypracowac wlasnie taki plan treningow.

 

Mysle ze pomimo kilku niedociagniec (ja mam wynotowane :) to generalnie impreza poszla zgodnie z planem. Istotnie mam sygnaly, ze byl problem z jednym uczestnikiem i to bedzie wyjasnione :D

 

Tłok na trasie jest zawsze... czy bedzie 30aut czy ponad 50 jak tutaj ktos wyliczyl (ja mam oficjalnie 41 uczestnikow + zalogi funkcyjne) i zgodnie z tym co piszecie mozna tez sobie z tym poradzic. Na przyszlosc zastanawiam sie czy nie zrobic kontrolowanego wyjazdu na trase... albo wprowadzic tez nowe pomysly i jazdy z harmonogramem :) zobaczymy :D

 

Gwarantuje Wam, ze formula zawsze zostanie podobna :) Organizujemy treningi i zalezy nam aby kazdy, od amatora po zawodnika mogl sie bezpiecznie wyjezdzic.

Jesli ktos rozlozy jazdy na caly dzien to taki ruch na trasie jest wg mnie bardzo ciekawy i robiac kilkanascie okrazen nie ma nigdy nudy :)

 

Widac to na waszych filmikach...  pozdrowienia Marcin BladeRunner - na drugim filmie poprawiles sie w kilku miejscach :D

https://youtu.be/Irk-NGOomzU

Edited by czwartek
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taa - a w jednym totalnie przepałowałem :P

Ale wielkie dzięki - po to do Ciebie jeżdżę :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Organizujemy treningi i zalezy nam aby kazdy, od amatora po zawodnika mogl sie bezpiecznie wyjezdzic.

 

:thumbup: 200-250km jest do zrobienia i o to chodzi !

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

No to u Kaji organizacyjnie lepiej, bo ścisku nie ma...

 

To żart jakiś.

 

A co do swobody jeżdżenia, to jest to największa zaleta imprez organizowanych przez Czwartka - przyjeżdżasz i robisz 200-250km w dzień. Dla mnie to świetna opcja i mam nadzieję, że ten standard zostanie zachowany.

 

 

+1!

 

Choć przyznaję rację że  można by rzeczywiście postawić kogoś na starcie żeby puszczał pilnując bezpiecznego odstępu

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Choć przyznaję rację że można by rzeczywiście postawić kogoś na starcie żeby puszczał pilnując bezpiecznego odstępu

 

I tak byś nie uciekł :P :P :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Według mnie organizacja i formuła treningu jest idealna. Wszędzie indziej czekanie pomiędzy okrążeniami i przeważnie kolejki.

Ktoś wcześniej pisał o Hyperformance. O kogo konkretnie chodzi, bo sformułowanie "WY" niewiele mówi? A samo Hyperformace jako takie nie jeździło.

BTW. Trudno kogoś wyprzedzić w wyznaczonych miejscach zachowując duuuży odstęp. To primo.
Sekundo. Kulturalny kierowca, który został wyraźnie dogoniony, po prostu ustąpi drogi, a nie będzie próbował się ścigać.
To nie wyścigi, to trening.
Jeżeli jednak podejmuje się ścigania, to niech potem nie płacze.

Z ustąpienia drogi szybszemu są też korzyści. Można próbować się za nim utrzymać, można podejrzeć tor jazdy, miejsca hamowania itp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tez uwazam, ze jezdzenie w kolko jest duzo lepsze niz stanie w kolejce po kazdym przejezdzie. Oprocz wyzej wymienionych plusow tego rozwiazania dochodzi jeszcze mozliwosc schlodzenia samochodu bez koniecznosci wyjezdzania poza teren motoparku.

 

Jedyne co bym zmienil to umozliwil wjazd do alei serwisowej z obu stron.

 

Jesli chodzi o wprzedzanie to rowniez sie zgodze, ze wolniejszy kierowca powinien ulatwic manewr zamiast niepotrzebnie sie spinac.

 

Podsumowujac to z mojego punktu widzenia bylo rewelacyjnie. Na nastepnym treningu jestem bankowo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgadzam się z przedmówcami. Formuła jest idealna.

Kontrola odstępu na starcie nie jest potrzebna, bo nie tam się pojawia ew. problem, tylko dopiero wskutek doganiania na trasie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Choć przyznaję rację że można by rzeczywiście postawić kogoś na starcie żeby puszczał pilnując bezpiecznego odstępu

 

I tak byś nie uciekł :P :P :P

 

Ojtam ojtam... może kiedyś jakieś zawieszenie dedykowane do GC wstawię, wtedy wjedzie opona za więcej niż 20PLN/sztuka i pospinamy się czasowo.. :P

BTW - dzięki za podwózkę.

 

Co do dwustronnej strefy - NIE, bo za duże ryzyko ciasnych mijanek.

Ale tu Czwartek, myślę że wie jak lepiej jest.

Moim zdaniem bardzo dobrze było z tą strefą, długi wjazd z szykaną na zwolnienie ..jedynie Toi Toi na zasadzie Frogger Game ;)

Edited by BOROwaty

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

BTW - dzięki za podwózkę

 

Ja tylko a prawym siedziałem. Za gonienie osobiście się wezmę, jak już będziesz miał ten zawias i opony :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ciasny ten ułęż ...

to fakt , ale czasami ciaśniej oznacza precyzyjniej ...

nie marudzić ,tylko trenować i używać aut i głowy zgodnie z przeznaczeniem :)

 

Pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...