Lemiech Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 tłok zależnie jak się nie trasę wjechało, momentami kręciłem dwa kołka czekając aż kto mnie wyprzedzi abym mógł gonić ... zauważyłem w mazdzie ciekawe zjawisko pierwszy track day mazdą, spalanie 45 litrów na 85 km i niebieskie ognie z rury, filtr paliwa papierowy seryjny ... wczorajszy track i sportowy filtr sparco z polo 1.4 "zaadaptowany aby pasował" zimny dolot iii spaliła ok 25 litrów ( cały czas nie cisnąłem do końca ) i marchewki czerwone ... wnioski po tym track dayu: filtr powietrza ważna rzecz opony rsr federale kleją super po nagrzaniu rękawiczki się przydają jeśli brak wspomagania ( po 200 km na trasie łapy zdarte do mięsa ) lepszy fotel i pasy nie zaszkodzą organizacyjnie bdb, patrole poprawiały trasę non stop ułęż w maju mam nadzieję z Iwanem na dwa legasie więc będzie mocniejsza ekipa forumowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Lemiech - nie pitol Bierz Madzię i ogień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 opony rsr federale kleją super po nagrzaniuA jak zużycie na tym ciekawym ułężowskim asfalcie? Miałeś nowe czy już wcześniej używane? Rozważam te gumy tylko zastanawiam się jak szybko w takich warunkach "schodzą". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 tłok zależnie jak się nie trasę wjechało, momentami kręciłem dwa kołka czekając aż kto mnie wyprzedzi abym mógł gonić ... No właśnie czułem się goniony Podobno z mojego wydechu strzelały marchewki - macie jakiś filmik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 No właśnie czułem się goniony Eeee tam...jakiś 30 letni, 130 konny zabytek Podobno z mojego wydechu strzelały marchewki - macie jakiś filmik? Mamy, ale raz, że jestem 500km od domu i będę mógł dopiero w weekend Ci podesłać, a dwa, że na szerokokątnej kamerze oczywiście wszystko wydaje się mniejsze, ale fakt jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lemiech Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 AYU były MARCHEWY daj maila to wrzucę PrtSC, tylko efektu WOW na filmie nie ma, musiałbyś jechać za sobą, na next draka weź lapka to zgramy z pendriva film jak jadę za Tob Federale kupiłem nowe i u mnie jeszcze spokojnie objadą kilka tracków ( zrobiłem na razie 200 km trasy ), tylko boki troooooszkę zdarte ale lekka fura bo 1150 kg + Pilot 80 i Kierowca 105 trzymają bardzo dobrze bo bez szpery mało kiedy koło mieliło, na poprzednich oponach cywilnych nie dość że ścianki zjechane po 85 km jazdy to jeszcze mieliły bardzo często ogólnie chyba warto by takimi filmikami się dzielić bo mamy jeszcze na nagraniach troszkę Ekipy z Forum, chętnie bym sam popatrzył na Mazdę "od tyłu" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 @Crazy_Ivan spokojnie, nie ma pośpiechu @Lemiech dzięki - piszę adres na PW. Muszę się nauczyć ogarniać moją kamerkę bo teraz filmowałem tylko ze środka ale kolejny wyjazd to już wyląduje na zewnątrz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BOROwaty Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 (edytowane) Było jak zwykle ZACNIE Zadziwiająco dobrze się jeździło pomimo dużej liczby uczestników. Z uwag: + Patrole Super sprawa z poprawianiem trasy + 2 miejsca do wyprzedania i pit-stop po środku trasy dawały dośc dobre możliwości przeskakiwania przed wolniejszych + kiełbaska zacny klimat jak zawsze - wyprzedzanie na prostej - jak ktoś wolniejszy w zakrętach się poczuwał do ścigania i miał mocny samochód to trzeba było nieco piłować żeby go na prostej dogonić zanim znowu zwolni Cię przed zakrętem - Moim zdaniem optymalna wersja to wyprzedzanie jak na odcinku pomiędzy lasem a budynkami - Brakowało trochę liczenia czasów, a nóż by można było z ciekawości sprawdzić.. - sobota nieco lepiej by pasowała, bo można podjechać do wulkanizacji po kolejne opony Miło było spotkać znane twarze jak i poznać czy przejechać się ciekawymi furami Sory jeżeli czasem za blisko chwilę jechałem komuś na zderzaku, jednocześnie doceniam tych którzy od razu w odpowiednim miejscu umożliwiali wyprzedzanie Nauka na dziś - Jak urwać zderzak 2 razy i dojechać do domu w całości? TRYTYTKA PAŁER!!! Edytowane 14 Kwietnia 2015 przez BOROwaty 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinek76 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 No to u Kaji organizacyjnie lepiej, bo ścisku nie ma... Jeżeli chodzi o ogólnie pojętą organizację imprezy to Kaja nie dorównuje chłopakom. U chłopaków masz grilla, pomoc instruktora oraz duże zaangażowanie w większość spraw. U Kaji jesteś zdany na siebie. Z kolei jeżeli chodzi o zamknięcie pętli, to sprawa jest względna. Jeden woli stać w kolejce i mieć pusto na trasie, inny woli jak ma możliwość zrobienia kilku kółek pod rząd, np żeby dogrzać slicka albo na gorąco sprawdzić inne podejście do jakiejś sekcji. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 No to u Kaji organizacyjnie lepiej, bo ścisku nie ma... To żart jakiś. A co do swobody jeżdżenia, to jest to największa zaleta imprez organizowanych przez Czwartka - przyjeżdżasz i robisz 200-250km w dzień. Dla mnie to świetna opcja i mam nadzieję, że ten standard zostanie zachowany. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goory Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 hej, to jeszcze ja dorzucę swoje 3 grosze. Świetne, szybkie partie z hamowaniem w szykanach. Super ułożona trasa! Pozostaje mi tylko żałować, że poprzednim razem syn pokrzyżował mi plany swoim chrztem :-) Do następnego. Pozdro goory 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czwartek Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 (edytowane) Dzieki wielkie za odzew... jest on bardzo dla nas wazny i co tu duzo ukrywac... od lat z waszych sugestii udalo sie wypracowac wlasnie taki plan treningow. Mysle ze pomimo kilku niedociagniec (ja mam wynotowane to generalnie impreza poszla zgodnie z planem. Istotnie mam sygnaly, ze byl problem z jednym uczestnikiem i to bedzie wyjasnione Tłok na trasie jest zawsze... czy bedzie 30aut czy ponad 50 jak tutaj ktos wyliczyl (ja mam oficjalnie 41 uczestnikow + zalogi funkcyjne) i zgodnie z tym co piszecie mozna tez sobie z tym poradzic. Na przyszlosc zastanawiam sie czy nie zrobic kontrolowanego wyjazdu na trase... albo wprowadzic tez nowe pomysly i jazdy z harmonogramem zobaczymy Gwarantuje Wam, ze formula zawsze zostanie podobna Organizujemy treningi i zalezy nam aby kazdy, od amatora po zawodnika mogl sie bezpiecznie wyjezdzic. Jesli ktos rozlozy jazdy na caly dzien to taki ruch na trasie jest wg mnie bardzo ciekawy i robiac kilkanascie okrazen nie ma nigdy nudy Widac to na waszych filmikach... pozdrowienia Marcin BladeRunner - na drugim filmie poprawiles sie w kilku miejscach https://youtu.be/Irk-NGOomzU Edytowane 15 Kwietnia 2015 przez czwartek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Taa - a w jednym totalnie przepałowałem Ale wielkie dzięki - po to do Ciebie jeżdżę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Organizujemy treningi i zalezy nam aby kazdy, od amatora po zawodnika mogl sie bezpiecznie wyjezdzic. 200-250km jest do zrobienia i o to chodzi ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BOROwaty Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 No to u Kaji organizacyjnie lepiej, bo ścisku nie ma... To żart jakiś. A co do swobody jeżdżenia, to jest to największa zaleta imprez organizowanych przez Czwartka - przyjeżdżasz i robisz 200-250km w dzień. Dla mnie to świetna opcja i mam nadzieję, że ten standard zostanie zachowany. +1! Choć przyznaję rację że można by rzeczywiście postawić kogoś na starcie żeby puszczał pilnując bezpiecznego odstępu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Choć przyznaję rację że można by rzeczywiście postawić kogoś na starcie żeby puszczał pilnując bezpiecznego odstępu I tak byś nie uciekł :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinek76 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Według mnie organizacja i formuła treningu jest idealna. Wszędzie indziej czekanie pomiędzy okrążeniami i przeważnie kolejki.Ktoś wcześniej pisał o Hyperformance. O kogo konkretnie chodzi, bo sformułowanie "WY" niewiele mówi? A samo Hyperformace jako takie nie jeździło.BTW. Trudno kogoś wyprzedzić w wyznaczonych miejscach zachowując duuuży odstęp. To primo.Sekundo. Kulturalny kierowca, który został wyraźnie dogoniony, po prostu ustąpi drogi, a nie będzie próbował się ścigać.To nie wyścigi, to trening.Jeżeli jednak podejmuje się ścigania, to niech potem nie płacze.Z ustąpienia drogi szybszemu są też korzyści. Można próbować się za nim utrzymać, można podejrzeć tor jazdy, miejsca hamowania itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaman Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Tez uwazam, ze jezdzenie w kolko jest duzo lepsze niz stanie w kolejce po kazdym przejezdzie. Oprocz wyzej wymienionych plusow tego rozwiazania dochodzi jeszcze mozliwosc schlodzenia samochodu bez koniecznosci wyjezdzania poza teren motoparku. Jedyne co bym zmienil to umozliwil wjazd do alei serwisowej z obu stron. Jesli chodzi o wprzedzanie to rowniez sie zgodze, ze wolniejszy kierowca powinien ulatwic manewr zamiast niepotrzebnie sie spinac. Podsumowujac to z mojego punktu widzenia bylo rewelacyjnie. Na nastepnym treningu jestem bankowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Zgadzam się z przedmówcami. Formuła jest idealna. Kontrola odstępu na starcie nie jest potrzebna, bo nie tam się pojawia ew. problem, tylko dopiero wskutek doganiania na trasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BOROwaty Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 (edytowane) Choć przyznaję rację że można by rzeczywiście postawić kogoś na starcie żeby puszczał pilnując bezpiecznego odstępu I tak byś nie uciekł :P Ojtam ojtam... może kiedyś jakieś zawieszenie dedykowane do GC wstawię, wtedy wjedzie opona za więcej niż 20PLN/sztuka i pospinamy się czasowo.. BTW - dzięki za podwózkę. Co do dwustronnej strefy - NIE, bo za duże ryzyko ciasnych mijanek. Ale tu Czwartek, myślę że wie jak lepiej jest. Moim zdaniem bardzo dobrze było z tą strefą, długi wjazd z szykaną na zwolnienie ..jedynie Toi Toi na zasadzie Frogger Game Edytowane 16 Kwietnia 2015 przez BOROwaty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 BTW - dzięki za podwózkę Ja tylko a prawym siedziałem. Za gonienie osobiście się wezmę, jak już będziesz miał ten zawias i opony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b_bartt Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 ciasny ten ułęż ... to fakt , ale czasami ciaśniej oznacza precyzyjniej ... nie marudzić ,tylko trenować i używać aut i głowy zgodnie z przeznaczeniem Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się