piotruś Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Jechałem do Niemiec w ten weekend i jestem na 100%pewien, że przy przy 140 km /h jest dokładnie 3,5 tys.obr/min. natomiast przy 150 ok. 3,8. bylem bardzo zdziwiony, bo Forester spalił 11,5 przy średniej 120km/h (razem 1700 km, 5 tankowań), na liczniku najczęściej 135 do 155 km/h (no i na króciutko raz ciut ponad 200 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Forester spalił 11,5 przy średniej 120km/h (razem 1700 km, 5 tankowań), na liczniku najczęściej 135 do 155 km/h ... Żony Forester 2.0 N/A przy porównywalnych prędkościach pali tak samo ale przyjemności z jazdy jakby mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Ostatnio robiłem dosyć długą trasę forkiem. Z catbackiem H&S, przy prędkości około 120 km/h smartfon pokazywał mi głośność na poziomie 82 dB. Na jazdę 3-4h jeszcze w miarę ok, ale dłużej to ten hałas jednak daje się we znaki. Przy 130 km/h nie mam nawet 3000 obr/min (AT) Mam catback H&S i usunięty środkowy tłumik - do około 120km/h jest spoko, później jest głośno. Pod obciążeniem dźwięk jest taki, że psy chowają się po krzakach, a dzieci płaczą. Pasażerów boli głowa... Robię czasem trasy po 8-12h z przerwami i postojami (Trójmiasto-Bieszczady) - mnie to nie męczy, a nawet mi się zdarza byś smutnym na zakończenie trasy że to już koniec, ale ja to nie jestem normalny U mnie (2.5xt manual) mam 3 tys obrotów przy 140 kmh. O dziwo jest wtedy całkiem cicho, poza szumem wiatru, poniżej warczy mocniej wydech, ale mam przelot. W poprzednim forku 2.0 n/a 2014 do 140 było całkiem cicho, powyżej kiepsko i juz się mocno męczył. To chyba masz nowszego Forka, czy nie? Ja mam doświadczenie z wersją SG - tam krótkie skrzynie były... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubiks Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Mam SG 2006, przelot H&S i troche większą moc niż standard, aż sprawdzę kolejny raz ale w sumie jestem przekonany :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubiks Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Przepraszam, drobna pomyłka bo sprawdziłem przed chwila. Mam 3 tys przy 120 i 3,5 tys przy 140km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lookash Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 A tak trochę zmieniając temat to czy podczas jazdy w górach Forkiem lub Outbackiem z CVT to przy zjazdach ustawiacie na manual i łopatkami blokujecie biegi czy zostawiacie na D? W instrukcji w jednym rozdziale pisze że D przy zjazdach hamuje silnikiem a w innym rozdziale to każą zablokować bieg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubiks Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Jak miałem samochody z automatem to przy małych zjazdach się nie przejmowalem, hamowanie silnikiem i hamulcami. Przy długich zjazdach, serpentynach itp zawsze starałem się blokować bieg i hamować głównie silnikiem. Raz na drodze nad Soline przypalilem hamulce i się nauczyłem, że lepiej silnikiem i blokować biegi :-) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chefofrats Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Jak miałem samochody z automatem to przy małych zjazdach się nie przejmowalem, hamowanie silnikiem i hamulcami. Przy długich zjazdach, serpentynach itp zawsze starałem się blokować bieg i hamować głównie silnikiem. Raz na drodze nad Soline przypalilem hamulce i się nauczyłem, że lepiej silnikiem i blokować biegi :-) Otóż to. Potwierdzam jako użytkownik automatów w paru samochodach (choć akurat nie Forku). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 A tak trochę zmieniając temat to czy podczas jazdy w górach Forkiem lub Outbackiem z CVT to przy zjazdach ustawiacie na manual i łopatkami blokujecie biegi czy zostawiacie na D? W instrukcji w jednym rozdziale pisze że D przy zjazdach hamuje silnikiem a w innym rozdziale to każą zablokować bieg. Mi wystarcza ruch manetką - jak zredukuje to dopóki się nie doda gazu - trzyma bieg i hamuje. To super cecha - nie trzeba przałączać na manual a można wymusić redukcję. Co do wyciszenia FXT - miałem wczoraj czyszczenie uszu i zmieniłem zdanie - tak dobrze nie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się