Janusz Jóźwiak Posted March 21, 2015 Share Posted March 21, 2015 (edited) Witam mam do kupienia subaru impreza wrx ...po oględzinach zauważyłem spawana podluznica przy zderzaku przód leciutko ściąga w prawo. ...co wy na to.?...proszę o opinie i pomoc. ..dzieki Edited March 21, 2015 by jonny Link to comment Share on other sites More sharing options...
akir Posted March 21, 2015 Share Posted March 21, 2015 Czego oczekujesz? Dać sobie spokój? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolnemiasto Posted March 21, 2015 Share Posted March 21, 2015 spróbuj tam zapytać no i się przywitaj w odpowiednim dziale Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hiszpanu Posted March 21, 2015 Share Posted March 21, 2015 (edited) Pierdziel ją, szukaj dalej chyba że Ci to nie przeszkadza, czort z tym że sam mam spawaną Ale udokumentowane zdjęciami po stłuczce. Edited March 21, 2015 by Hiszpanu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janusz Jóźwiak Posted March 21, 2015 Author Share Posted March 21, 2015 Więc odpuścić? Silnik skrzynia itp. Chodzi dobrze....może sprawdzić ją od spodu?...lepiej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hiszpanu Posted March 21, 2015 Share Posted March 21, 2015 Lakier może mierzyłeś? Ma tylko tą jedną stronę robioną z przodu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stick Posted March 21, 2015 Share Posted March 21, 2015 Jeśli ściąga z powodu uderzenia to odpuść sobie... i szukaj czegoś lepszego Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janusz Jóźwiak Posted March 21, 2015 Author Share Posted March 21, 2015 Mierzylem tylko tą stroną dostał. ..i nadkola byly robione Uderzona była lewa strona a ściąga w prawo może wahacz. ..drążek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hiszpanu Posted March 21, 2015 Share Posted March 21, 2015 (edited) No ja dostał tak że podłożnica ucierpiała to nie był do wymiany tylko zderzak Jeśli chcesz ją dalej kupić, to sprawdź roczniki szyb, z resztą dużo możesz się dowiedzieć z filmików na yt np. moto doradcy czy tych gości z bielska automotoserwis channel coś takiego, od nich się podstaw dowiesz jeśli czegoś nie wiesz. Druga sprawa możesz jechać na skp , sprawdzą geometrię, zawieszenie itd.Tylko z góry powiedz że to stały napęd na 4 koła. Ja za takie sprawdzenie zapłaciłem 20 zł. Nie sprawdził mi tylko chyba hamulców bo na rolki nie wjeżdżał. Jak geo będzie na 0 a auto ściąga to coś nie teges w budzie, przynajmniej tak mi się wydaje. Też mogłeś jechać na krzywej drodze może stąd to ściąganie. Edited March 21, 2015 by Hiszpanu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janusz Jóźwiak Posted March 21, 2015 Author Share Posted March 21, 2015 Dziękuję. Geometria rzeczywiście. ..i będzie jasne.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hiszpanu Posted March 21, 2015 Share Posted March 21, 2015 Ty nawet nie musisz się znać, jak będzie ogarnięty diagnosta to wszystko sam powie co jest nie tak. Tylko weź też jedno pod uwagę, sprzedawca mógł celowo grzebać z geo żeby auto ściągało, tylko po to by na stacji wyszło że jest geo do roboty a nie że autko miało grubego dzwona. No wszystkiego można się spodziewać jak by nie było. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janusz Jóźwiak Posted March 21, 2015 Author Share Posted March 21, 2015 Masz racje....ale od spodu i tak wyjdzie wszystko Mam nadzieje że to tylko to....bo auto jest super nowe turbo i taimer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hiszpanu Posted March 21, 2015 Share Posted March 21, 2015 Czy ja wiem, spawy zeszlifują, konserwą zawalą i nie widać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janusz Jóźwiak Posted March 21, 2015 Author Share Posted March 21, 2015 Może tak....ale widziałem mazidlo tylko na podluznicy i on o tym mówił. ..on jest z łodzi moze go kojarzysz ma wrx kombi niebieskiego Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hiszpanu Posted March 21, 2015 Share Posted March 21, 2015 Niestety jestem z Małopolski/Śląska także kojarzę tylko wozidła z tych rejonów Link to comment Share on other sites More sharing options...
l3wy Posted March 21, 2015 Share Posted March 21, 2015 Naprawa podluznicy jezeli jest zrobiona na zgrzewach seryjnych bez naciagania dalszej konstrukcji, wszystko trzeba dokladnie wymierzyc i pospawac! Wtedy podluznica jest nawet mocniejsza i w 100% trzyma wymiary konstrukcyjne. Wszystko zalezy kto i jak to zrobi. p.s.W samochodach rajdowych wzmacnia sie karoserie i wspawuje sie klatke aby wzmocnic konstrukcje. pzdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janusz Jóźwiak Posted March 21, 2015 Author Share Posted March 21, 2015 Dziękuję zaopinię Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hiszpanu Posted March 23, 2015 Share Posted March 23, 2015 (edited) Napisz też jak się sprawa potoczyła, jakie wyniki z skp. Ciekawy jestem, bo sam mam geo na 0 a autko minimalnie ściąga w prawo, kierownica też nie jest prosto a z tego co wiem miało stłuczkę prawy przód, i kiedyś dostało kołem w krawężnik tylko nie wiem z której strony, także może mi się coś przyda. Edited March 23, 2015 by Hiszpanu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now