Skocz do zawartości

Strzały z napędu w budę - podpora


Hiszpanu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, drugi raz w życiu mam do czynienia z napędem na 4 koła także jestem zielony. Impreza dostaję strzały/kopy w budę z okolic wału napędowego, zrobiłem filmik może ktoś pomoże mi wstępnie powiedzieć czy jest sens ściągać wał i dokopać się do podpory. Czy tak się powinien zachowywać wał napędowy na 1 biegu? Czy te luzy góra dół nie są za duże?

 

https://www.youtube.com/watch?v=o0aFUgU-RuU

 

 

Pozdrawiam 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Och... to dobrze że mam pewniaka na 99% że to podpora, zaraz jutro się za to wezmę żeby nie męczyć tego napędu. Czlapus nie tylko to wyszło :D Ale to jest najważniejsze, reszta to pierdoły ale również utrudniające życie na co dzień ;)

 

 

Rozumiem że podpora wału to jest łożysko w gumie? http://allegro.pl/podpora-walu-subaru-forester-sf-impreza-wrx-i5127173654.html moja też tak powinna +/- wyglądać? Jest coś ważnego na co zwracać uwagę przy wymianie podpory? A i czy da radę to zrobić bez konieczności ściągania wydechu? Bo kurde ktoś zespawał wydech końcowy i jak dobrze widziałem to bym musiał ściągać cały wydech od kolektora do końca, a będę to robić na najazdach z tyłu, także pod autem mam kilkanaście cm do podłogi samochodu, a o dźwignięciu całego samochodu mogę zapomnieć. 

Edytowane przez Hiszpanu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakich pierdolach jeszcze mowisz :D ? Bez wyjecia wydechu hmm niewiem tak sa chyba te oslony termiczne wiec moze byc ciezko najlrpiej samemu ocenic :-) nieraz ktos mowi ze sie nieda a jak sie chce to sie wszystko da :-) mi tez mowili ze swozni niewymienie " a bo trza sciagacz a bo to trudne a bo to ..." a sie wzialem 2 godz roboty i swoznie i przegob wymienione :-)

Zycze powodzenia w wymianie . Podziel sie efektami niekoniecznie tymi ubocznymi:Dd

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach