Bo_Lo Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Jakiś czas temu zmieniłem w imprezie sprężyny z HR-50 na serię z GT(przód) i WRX(tył) i wyszło że tył siedzi niżej od przodu o 15mm.Generalnie auto prowadzi się super,amortyzacja ok,nie dobija ani nic(amori to 1,5 roczne kayaba excelG,bez wycieków)Z kompletem pasażerów tył w ostrym łuku potrafi przytrzeć delikatnie(195/55r16 ET30) Przeglądam teraz aukcje ze springami i widzę że są różne. Ja kupiłem konkretnie te:http://allegro.pl/subaru-impreza-gt-93-00-sprezyny-tylne-komplet-i5006875248.html A np. te wyglądają inaczej:http://allegro.pl/sprezyny-tyl-komplet-subaru-impreza-wrx-gt-93-00-i5158192778.html?source=mlt O co kaman? Prawdopodobnie skończy się tym że założę na tył podkładki(lift kit) na mocowania amora +20mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Załóż felgi z właściwym dla tego modelu ET. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 18 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Poprawka -ET jest 39.Zreszta co ma ET do tegoże tył siedzi niżej od przodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Przy zbyt niskim ET felgi ocierają o nadkola. Przód masz niżej od tyłu, bo masz sprężyny od różnych modeli. Nic dziwnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 18 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Przód ma wyżej od tyłu.Przód wygląda na normalną wysokość GT,tył jest niżej o ok 15mm i to widać jak się patrzy z boku.Niby GT/WRX to to samo tylko że eu/JP Przód ma wyżej od tyłu.Przód wygląda na normalną wysokość GT,tył jest niżej o ok 15mm i to widać jak się patrzy z boku.Niby GT/WRX to to samo tylko że eu/JP Czy to może być kwestia sprężyn z sedana w kombi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 A sorki, zamieszałem. Sorki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid51gt Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 (edytowane) Miałem to samo , bez dłubania w prężynach i felgach - już tak jest że Gtki jakoś,po latach dupą siadają - idż w podkładki to zadziała sam mam teraz AGXy i żeby ładnie autko ròwno stało (i nie bało się pasażeròw tylnej kanapy) to mam podkładki chyba ze 2,5-3cm trzeba było szpilki zmienić w gumach PS - ale to kombi na foto to ssak jest raczej nie GT i na nie fabrycznych felgach Edytowane 19 Marca 2015 przez dawid51gt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 19 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 No to jest ssak,ale zawias z gt/wrx.Felgi z toyoty celiki,ale to nie ma nic do wysokości. Głównie interesuje mnie dlaczego te sprężyny z podanych aukcji sa inne skoro te i te sa do wrx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 (edytowane) Czy sprężyny tylne z imprezy wrx-bug ( do 2002) są na dole takie same jak w blobie ( po 2002) ?Chodzi o dół ,czyli pasowanie do talerza amora. Po mojemu tak ,ale potwierdzi ktoś?. A może ktoś mający AGX-y może zmierzyć średnicę talerza na tylnym amorku ? Edytowane 2 Maja 2015 przez respect Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się