Skocz do zawartości

Sondy, przelot, błędy....


lordpix

Rekomendowane odpowiedzi

Obecnie mam wydech przelotowy, ale go nie chcę:

- głośny,

- wywala błędy P0137 i P0031

- nie wiem czy był zrobiony remap pod ten wydech.

Z tych oto powodów chciałbym założyć coś bliskiego serii. Silnik, turbo itd są wymienione więc chciałbym aby trochę posłużyły.  Mam komputer z WRX prodrive, który działał z obecnym silnikiem.

Załączam zdjęcia jak ktoś mądry to zrobił. Nie znam się za bardzo, ale wygląda mi to przelot łącznie z wywalonym pierwszym katem i zmienionym downpipiem. Rura jest dość gruba (3 cale??), dalej leci do drugiego kata (nie wiem czy on tam jest) ale rura jest już węższa. Dalej znowu gruba i tak do końca.

 

 

63e44c7ce0f1a587m.jpg f413e1b030c6ed50m.jpg 3b46679588d38c55m.jpg 419ff3abab3f0892m.jpg 4cf550d50b10f6edm.jpg

 

I teraz obmyśliłem plan. Proszę o stwierdzenie czy dobrze rozumuję aby to działało.

1. Wywalam dowpipe przelotowy, kupuję serię z katem i zakładam.

2. Sprawdzamy czy jest drugi kat i ew zostawiam bądź kupuje i zakładam.

3. Zakładam 2 działające sondy (teraz pierwsza jest uszkodzona).

4a. Jadę przeprogramować immobiliser i założyć ECU prodrive.

5b.Zakładam immo i ECU prodrive (mam też kluczyk)

6. Opcjonalnie (później) wymieniam resztę wydechu łącznie z końcową puszką.

 

Nie znam się na tym nic a nic więc proszę o ew sprostowanie, żeby nie zrobić gorzej niż jest.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewien, czy Ty po prostu nie masz uszkodzonej drugiej lambdy, skoro nawet blad podgrzewania sondy wyskakuje (o ile sie nie myle).

EDIT: blad od podgrzewania dotyczy chyba jednak pierwszej sondy.

 

A co do reszty - moze dobrym wyjsciem byloby poszukac downpipe Prodrive z katalizatorem sportowym. Ew. w ogole druga sonde w sofcie wylaczyc.

Edytowane przez AMI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AMI, myślisz, że znajdę wydech prodrive'a? :(