FOR CVT Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 ... albo pożegnać się (zapewne już na zawsze) z marką Subaru. Pozostawisz ich w nieutulonym żalu, akcje FHI na tokijskiej giełdzie już spadają po twojej decyzji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sapa Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 (edytowane) czy w krajach UAE są wliczone w cenę auta jakieś podatki/opłaty Tutaj ogólnie nie ma podatków, paliwo po 1,7 zł i autostrady po 6 pasów w jedną stronę. Jedynie jak chcesz zarejestrować auto to dodatkowo 500 zł w urzędzie komunikacji, opłata rejestracyjna. Edytowane 18 Marca 2015 przez sapa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gordon Opublikowano 18 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 ... albo pożegnać się (zapewne już na zawsze) z marką Subaru. Pozostawisz ich w nieutulonym żalu, akcje FHI na tokijskiej giełdzie już spadają po twojej decyzji Nie wiem czy to intencją miał być żart czy sarkazm, ale dla ścisłości giełda w Tokyo jest zamknięta w godzinach porannych czasu europejskiego więc jeszcze nie zdążyli zareagować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Tutaj ogólnie nie ma podatków, paliwo po 1,7 zł i autostrady po 6 pasów w jedną stronę kiedyś czytałem o planach wprowadzenia VAT-u w Dubaiu stąd moje pytanie bo szczerze to nie orientuje się w tamtych realiach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 ...ale dla ścisłości giełda w Tokyo jest zamknięta w godzinach porannych czasu europejskiego więc jeszcze nie zdążyli zareagować. W biurach maklerskich analitycy pracują przez 24 h, między innymi po to, żeby dać klientom prognozę przed otwarciem giełdy. Decyzja kolegi o rezygnacji z zakupu Subaru już została zauważona i impuls poszedł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sapa Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 (edytowane) a planują u was Levorga 2.0DIT ? Planują Levorga, ale dopiero w 2017. Brak info co do gamy silników. Edytowane 18 Marca 2015 przez sapa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo11 Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 przyjmując cenę w Emiratach + transport i wszystkie opłaty na granicy cena brutto w PL to około 213,5 tys zł Czyli mniej więcej tyle ile kosztowały ostatnie H6 w 2012 roku,nowe 218 kpln bodajże a z wyprzedaży rocznika ok.195 kpln,przynajmniej za tyle mi proponowano.Wynika z tego tyle ze kupienie auta w Dubaju ma sens,pomimo podatków i tak wyjdzie praktycznie to samo co było w Polsce.Poza tym do ZEA jest blisko,z Wa-wy Emirates- prawie rzut beretem,można się kopsnąć na zakupy,potem shipping i czekamy na autko w którymś z portów EU.No i najfajniejsza chyba sprawa,żadnych przeróbek dostosowujących auto do przepisow EU Jeżeli tak jest faktycznie jak kolega pisał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 czyli ok. 180 tys PLN w PL po wszystkich opłatach bliżej 170k i jest w tym 23% VAT w opcji odliczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Ze jeszcze nikt nie otworzyl firmy konkurencyjnej dla SIP'u i nie targa do Europy wrx'ow i outback'ow 2.0t i 3.6R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 a planują u was Levorga 2.0DIT ? Planują Levorga, ale dopiero w 2017. Brak info co do gamy silników. dziękuje:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Cos mi sie obilo o uszy, ze auta tam sa inaczej kosnerwowane itp. ale czy FHI robi jakies roznice do jakiego kraju docelowego auto jest produkowane ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Ze jeszcze nikt nie otworzyl firmy konkurencyjnej dla SIP'u i nie targa do Europy wrx'ow i outback'ow 2.0t i 3.6R przy obecnych opłatach nie ma obawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sapa Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 No nie tak bardzo to się opłaca, większość ludzi kupujących takie auta bierze je w leasing i ma gwarancje w Polsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 bliżej 170k i jest w tym 23% VAT w opcji odliczenia doliczyłeś transport ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sapa Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 (edytowane) doliczyłeś transport ? 1700 € do Bremen, ale jak powiesz dealerowi że nie potrzebujesz rozszerzonej gwarancji do 5 lat, 3 letniego serwisu i ubezpieczenia na 1 rok (bo to jest w cenie auta zawarte) to 10 tys mniej jesteś w stanie utargować, czyli akurat na transport i drobne opłaty do Europy, plus płacisz podatki od 115 tyś wtedy a nie 125 tyś, zawsze parę groszy mniej. Edytowane 18 Marca 2015 przez sapa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 (edytowane) nie targa do Europy wrx'ow i outback'ow 2.0t i 3.6R WRX 2.0 DIT MT za ok 180 k PLN z wątpliwa gwarancją bez przesady, Subaru to fajne auta ale trzeba szanować swoje pieniądze (oczywiście to tylko mój punkt widzenia) 1700 € do Bremen, ale jak powiesz dealerowi że nie potrzebujesz rozszerzonej gwarancji do 5 lat, 3 letniego serwisu i ubezpieczenia na 1 rok (bo to jest w cenie auta zawarte) to 10 tys mniej jesteś w stanie utargować, czyli akurat na transport i drobne opłaty do Europy. czyli finalnie, WRX z przeznaczeniem na export z UAE jaką cenę osiągnie załadowany do kontenera i dostarczony do portu ? 120 tyś za WRX 6MT. to cena w UAE ? od tego można odliczyć ok 10 tys PLN ? teoretycznie dealer np. w Dubaju mógłby sprzedać auto ze "składu celnego" pomijając ich cło, które obecnie wynosi chyba 4% wartości powiedzmy zakup za 110 k pln transport 1700 E - 7,5 k pln cło PL - 11,75 k pln akcyza PL 3,6% - 4,65 k pln VAT 23% - 30,8 k pln razem 164,7 k pln ----------------------------------------- tak z ciekawości, żeby porównać ceny ile by kosztował BRZ w UAE ? lub inny model mający swojego odpowiednika na rynku polskim 1:1 Edytowane 18 Marca 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 razem 164,7 k pln dokładnie tak i niestety taka operacja jest bez sensu. Lepiej kupić roczne STI MY15. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sapa Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 tak z ciekawości, żeby porównać ceny ile by kosztował BRZ w UAE ? A ile kosztuje w Polsce BRZ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 (edytowane) http://www.subaru.pl/datasheet/2014brz.pdf BRZ 2.0i MT Active od 28500 EUR + lakier metalik 550EUR porównując sobie ceny w UAE BRZ-ta http://www.drivearabia.com/ultimatecarbuyerguide/uae/carpage.php/Subaru-BRZ/2015-2016-/1284#specs z WRX-em http://www.drivearabia.com/ultimatecarbuyerguide/uae/carpage.php/Subaru-Impreza-WRX/2015-2016-/1178 gdzie BRZ ma kosztować AED 117000 a WRX AED 115000, skoro obydwa mają poniżej 2.0 dm3 gdyby WRX był oferowany w Polsce jego cena teoretycznie powinna oscylować w okolicach ceny BRZ-ta powiedzmy 32 k EUR mniej więcej 134 k PLN to mógłby być HIT z ceną lepszą jak OCTAVIA RS Edytowane 18 Marca 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sapa Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 to mógłby być HIT z ceną lepszą jak OCTAVIA RS Dlatego ja sobie taki HIT zafunduję, ale dopiero jak będę wracał na stałe do Polski (znaczy 6 miesięcy przed), bo tutaj mi 2 auto nie potrzebne, Forka mam od prawie roku i nie całe 10 tys przejechane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 powiedzmy 32 k EUR mniej więcej 134 k PLN wpisujemy kolejną pozycję "życzeń do Świętego Mikołaja czyt. FHI" WRX 2.0DIT oraz Levorg 2.0DIT w cenie do 140k pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Czyli mniej więcej tyle ile kosztowały ostatnie H6 w 2012 roku,nowe 218 kpln bodajże a z wyprzedaży rocznika ok.195 kpln,przynajmniej za tyle mi proponowano.Wynika z tego tyle ze kupienie auta w Dubaju ma sens,pomimo podatków i tak wyjdzie praktycznie to samo co było w Polsce.Poza tym do ZEA jest blisko,z Wa-wy Emirates- prawie rzut beretem,można się kopsnąć na zakupy,potem shipping i czekamy na autko w którymś z portów EU.No i najfajniejsza chyba sprawa,żadnych przeróbek dostosowujących auto do przepisow EU Jeżeli tak jest faktycznie jak kolega pisał. Po co czekać na statek. Emirates oferuje też transport samolotem (jeśli jest to szerokokadłubowy samolot a do WAW lata/latał chyba B777), na pewno do Londynu taka opcja jest to i do Warszawy wyślą. Minusem niestety ściągania samochodów jest brak gwarancji w EU na te auta, więc cena nie jest już tak bardzo atrakcyjna. Ze jeszcze nikt nie otworzyl firmy konkurencyjnej dla SIP'u i nie targa do Europy wrx'ow i outback'ow 2.0t i 3.6R Nie wiem czy ograniczeniem tutaj nie są przepisy o imporcie prywatnym i homologacji przy większej ilości aut, z drugiej strony one nie są od producenta ale jako zwyczajny zakup. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 @@Gordon, popularność Forestera XT w Polsce jest ewenementem na rynku europejskim. W innych krajach "zabijają" go "eko"-podatki. Jeśli chodzi o WRX-a z Emiratów za 165tys. to też wolałbym STI kupionego w SIP-ie z 3 letnią gwarancją. O przewadze konstrukcyjnej nie wspomnę (chodzi mi o napęd, zwieszenie, hamulce - bo temat silnika może znów wywołać tu niezłą dyskusję ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 18 Marca 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Nie wiem czy ograniczeniem tutaj nie są przepisy o ................. homologacji przy większej ilości aut Tak właśnie jest. Samochody srowadzane do EU muszą mieć unijną homologację ( nie dotyczy pojedynczych egzemplarzy wprowadzanych na rynek przez osoby prywatne ). Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo11 Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Minusem niestety ściągania samochodów jest brak gwarancji w EU na te auta, więc cena nie jest już tak bardzo atrakcyjna. No,niestety to jest bardzo duży minus a trzeba pamiętać żeby te plusy nie przysłoniły Wam minusów Obywatele i Obywatelki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się