Pepe Dragunov Posted March 16, 2015 Share Posted March 16, 2015 Opis pacjenta: wrx 2.0 225km 2003r. Od jakiegoś czasu przy odjeżdżaniu pojawia się "drobny problem": 1. Start od zera bieg 1 - dzida, bieg 2 dzida (oba kręcone na około 6 tys. obr.), wbijam 3 - spadek obrotów na około 4 tys. i wtedy dziwna pauza w obrotach po czym dopiero po chwili strzał doładowania, wbijam 4 i znów przy jakiś 4,5 tys. obr. trochę krótsza pauza, a potem strzał i ciągnie... 2. Sytuacja w ruchu, prędkość około 50-60km/h, bieg 3, wciskam gaz, idzie dobrze, ale znów przy około 4 tys. obr. "zamyśla się", potem strzał, dupę urywa, bieg 4 - obroty spadają do trochę ponad 4 tys. obr. chwila i znów proca... W obu przypadkach wyżej opisanych na 5 biegu nie ma efektu opóźnienia. Sprawdzone po kolei przewody, selenoid, aktuator, dv, przewody intecoolera, przepustnica, niby wszystko ok... Po podłączeniu na obd2 w trakcie jazdy w obu wyżej wymienianych przypadkach, wykresy wyglądają prawie idealnie, doładowanie idzie równo z obrotami, powietrze podciśnienia też i nagle spadek do zera, obydwa pierwsze parametry jakby zostały przez to podciśnienie zdławione, jeśli można to tak określić. Ogólnie najprościej, efekt trochę odczuwalny jak w skrzynce z automatem starszego typu, obroty idą, chwila zadumy i strzał... Co do pracy samego silnika, bez zmian, jeśli chodzi o prąd, aku na maksa, świece świeże, cewki sprawne, spalanie paliwa bez zmian. Może szukam dziury w cały, ale auto przyśpieszało równiej i ten efekt wstawania turbiny nie był tak odczuwalny, tym bardziej, że ów obudzenie turbiny odczuwalne jest już przed około 3 tys. obr. Dodam, że graty i mapa to seria. Ktoś miał podobny problem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted March 16, 2015 Share Posted March 16, 2015 Pompa paliwa?Problem z wydajnością albo cisnieniem paliwa czyli regulator ciśnienia również do sprawdzenia? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepe Dragunov Posted March 16, 2015 Author Share Posted March 16, 2015 Pompa paliwa?Problem z wydajnością albo cisnieniem paliwa czyli regulator ciśnienia również do sprawdzenia? No właśnie ostatnie co pozostało, bo paleta pomysłów kurczy się... :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
szurpit2 Posted March 24, 2015 Share Posted March 24, 2015 (edited) ... Przepraszam cos mi sie dotknęło przy czytaniu wątku a post już został zamieszczony. Proszę o usuniecie go. Edited March 24, 2015 by szurpit2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepe Dragunov Posted April 1, 2015 Author Share Posted April 1, 2015 up... Jeszcze jakieś pomysły? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted April 1, 2015 Share Posted April 1, 2015 up... Jeszcze jakieś pomysły? Chyba bez sprawdzenie mapy,zrobienia logów i dokładnej diagnostyki trudno będzie cokolwiek doradzić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepe Dragunov Posted April 1, 2015 Author Share Posted April 1, 2015 up... Jeszcze jakieś pomysły? Chyba bez sprawdzenie mapy,zrobienia logów i dokładnej diagnostyki trudno będzie cokolwiek doradzić. Właśnie wszystko idzie w tym kierunku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now