MegasWRC Posted March 16, 2015 Share Posted March 16, 2015 (edited) Witajcie, mam pytanie, wymieniłem w swoim Type R zawias i sprężyny na nowe, lecz w tylnym lewym kole stuka tak, jakby amor praktycznie nie istniał. Czego to może być przyczyna? Łączniki stab, stabilizator? Na starym zawiasie było to samo, dlatego postanowiłem o wymianie na nowy. Dzięki za porady Edited March 16, 2015 by MegasWRC Link to comment Share on other sites More sharing options...
qbutek Posted March 16, 2015 Share Posted March 16, 2015 To jak na starym było to samo, to może być cała reszta. Luzów na łożysku nie masz?Szybciej, a na pewno celniej niż tu zdiagnozujesz to na jakiejkolwiek stacji kontroli pojazdów na szarpakach za 10-20 zł. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartek1986 Posted March 16, 2015 Share Posted March 16, 2015 Mi łącznik staba tak walił z tyłu. Na każdym dołku waliło jakby amora nie było. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
zubru Posted March 16, 2015 Share Posted March 16, 2015 mi w p1 (zawias taki jak typeR) waliły poduszki amorów Link to comment Share on other sites More sharing options...
MegasWRC Posted March 24, 2015 Author Share Posted March 24, 2015 (edited) Wymienilem laczniki, pojechalem do diagnosty, wszystko niby ok a ciagle stuka. Myslalem ze klapa moze wali, podokrecalem ja, wyjalem lewarek bo myslalem ze to on moze dawac taki dzwiek, wyjalem zapas i ciagle to samo. Wyjalem dzis kanape, kielich jest nowka, zero sladow rdzy czy czegokolwiek. Amor dokrecony. Nagralem filmik: Moze ktos wie co to moze byc? To ten dzwiek jakby dwoch odbijajacych sie desek Edited March 24, 2015 by MegasWRC Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted March 24, 2015 Share Posted March 24, 2015 Tak tylko zapytam, bo w sumie lokalizacja by pasowala - a przypadkiem nie stuka Ci podnosnik w blotniku? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MegasWRC Posted March 24, 2015 Author Share Posted March 24, 2015 No wlasnie pisalem, ze tez tak myslalem i go wywalilem i ciagle to samo :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted March 24, 2015 Share Posted March 24, 2015 A sorry, umknelo mi. No to nie wiem. W sumie te oryginalne amortyzatory czasem stukaja w TypeR'ach (podobnie jak w new age zdaje sie), ale nie az tak dramatycznie znow. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MegasWRC Posted March 24, 2015 Author Share Posted March 24, 2015 Ale tu jest nowy amor kayaba agx :/ i laczniki staba tak samo Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted March 24, 2015 Share Posted March 24, 2015 (edited) AGX chyba faktycznie nie powinien raczej tak stukac. Moze faktycznie wez go gdzies na szarpaki na dluzej troche, porozmawiaj z jakims mistrzem szarpania tam i ponasluchujcie, skad to dokladnie dobiega? Chociaz niby piszesz, ze na diagnostyce nie wyszlo nic. No ale cos jednak stuka... a w trakcie jazdy sam to nic nie obadasz niestety za wiele. Edited March 24, 2015 by AMI Link to comment Share on other sites More sharing options...
MegasWRC Posted March 24, 2015 Author Share Posted March 24, 2015 Te stuki wydobywaja sie np na jezdzie po zalepionej dziurze. Na wiekszej dziurze tak nie wali. Dziwne na maksa :-) sprawdzalismy wszystko, wydech, dyfer. Wszystko dokrecone. Chyba wsadze kogos do bagaznika i sie przejade ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted March 24, 2015 Share Posted March 24, 2015 To chociaz go nie knebluj, niech od razu mowi, gdzie stuka Ale mozesz zapowiedziec, ze jak nie wykryje przyczyn stukania, to Ty jego mozesz stuknac Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now