virek1 Posted March 15, 2015 Share Posted March 15, 2015 (edited) Witam, Przy jeździe powyżej 2 tyś obrotów z okolic IC, turbiny świszczy, gwiżdże, jestem świadom, że może to być turbina, choć jako tako objawów nie ma tzn. nie kopci na niebiesko, nie wiem ile ładuje, ale nie jest o wiele słabszy, także możliwe, że gdzieś jakiś wężyk się zsunął nic jeszcze nie rozbierałem bo nie wiem jak się do tego zabrać, powierzchownie wszystko wygląda OK gdzie się dało to dokręciłem, i teraz pytanie jak się do tego zabrać ? i od od razu chciałbym wymienić wszystkie wężyki tylko nie za bardzo wiem jakie tam są ? i gdzie je można dostać. Edited March 15, 2015 by virek1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
frexl71 Posted March 15, 2015 Share Posted March 15, 2015 Miałem ostatnio podobna sytuacje,odkreć dwie śruby przy intercoolerze które go trzymają i opaski od przepustnicy i turbo,i wyjmujesz ic sprawdź czy nie masz gdzieś dziury w dolocie do ic i wszystkie polaczenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mzy Posted March 17, 2015 Share Posted March 17, 2015 Niedokręcony odpowiednio zawór DV u mnie dawał spadek doładowania o ok. 0,1bara (niedostrzegalny bez budzika) i świst. Tylko z dokręcaniem też nie można przesadzić, bo w IC gniazda śrub są delikatne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now