ketivv Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 (edytowane) tym razem zmiana na update po jednym dniu pierwsze co się "rzuca w oczy" a właściwe w uszy na nowym oleum to dźwięk, jest głośno, rzężąco, nieprzyjemnie Edytowane 10 Sierpnia 2016 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 a co w M1 5w50 było nie ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 a co w M1 5w50 było nie ok?Nic, samochód zachowywał się normalnie, ok 0,75 l dolewki na przestrzeni 10k km choć pewnie 0,5 l by wystarczyło bo raz lekko przelałem. Tylko testy, stąd inny olej, najcichszy SBD był jak mi się wydaje na Castrolu EDGE dwie wymiany temu ale może to nie kwestia oleum tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2016 mały update po niecałym 1 k km z Lotosem mogę powiedzieć, że dzisiaj miałem najlepszą przejażdżkę XV SBD "ever" zero rzężenia, piękny, basowy, mięsisty dźwięk w trakcie mocniejszego obciążania silnika w zakresie średnich obrotów, lekko "kosiarkowy" ale ładnie stłumiony dźwięk na wysokich obrotach (biegi 2,3 i 4 - na 5 i 6 ciężko powiedzieć bo słychać głównie szum powietrza i odgłosy "drogi") trasa autostrada "szybko", krajówki "różnie", trochę po gruntówkach i ogólnodostępnych leśnych, całość trasy niecałe 450 km - mówiąc inaczej warunki zróżnicowane wyraźnie niższe spalanie jak na poprzednim oleum szczególnie przy "umiarkowanej" jeździe, paliwo od początku lipca cały czas zwykły ON Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 tym razem zmiana na update po jednym dniu pierwsze co się "rzuca w oczy" a właściwe w uszy na nowym oleum to dźwięk, jest głośno, rzężąco, nieprzyjemnie około 6 k km zrobione na tym oleum i - nie wiem co w środku silnika - ale objawowo to "the best" oleum na ta chwile niewielki właściwie mieszczący się w granicach błędu pomiaru ubytek, silnik pracuje dość cicho przy tym basowo, spalanie ok jak XV zostanie dalej w moich rękach będzie pewnie regularnie tym zalewany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 Ciekawe spostrzeżenia. A dpf usunaleś, bo wydaje mi się, że ten olej nie jest klasy low-saps? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 a nie myslales o quazarze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 15 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 akurat musiałem zjechać ale gdybym kontynuował trip-a spokojnie przebiłbym 18 a może i więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Tym razem słów parę nie tyle o spalaniu co o mrozach w okolicy -30 st. C Ogólnie praca po zaraz po odpaleniu na zimnym "po nocy" na mrozie bardzo miła dla ucha, nic nie stuka nic nie puka nie rzęzi, niestety oryginalny już ponad trzyletni aku niedomaga ale też i temperatury go usprawiedliwiają, szybki ratunek urządzenie rozruchowym i to w trybie ładowania po paru minutach pomogło pewnie mała ładowarka CETEK-a podłączona na noc tez by pomogła. Odpalony na wspomnianym mrozie (bez pomocy, na samym aku) o północy przy -30 st. C po około 2 km zaczął się krztusić, pewnie blokowało paliwo na filtrze doturlałem się do miejsca parkowania, rano już potrzebował niewielkiej pomocy prądowej przy odpaleniu i przez chwile lekko falowały obroty, pewnie z godzinę postał sobie na wolnych obrotach jak wróciłem do auta falowania brak, pojechałem na przejażdżkę już nic paliwa nie blokowało pewnie pod maską zrobiło się na tyle ciepło. Faktem jest, że na swoim aku się w okolicach -30 st. C nie podniósł, tu moje wcześniejsze Diesle dawały radę (to akurat bardziej kwestia aku) ale za to takiej kultury pracy po odpaleniu na zimo to one nie miały Skoda mocno nieprzyjemnie odgłosy przez dłuższą chwilę natomiast Focus (przy jeszcze niższej temperaturze) to długie kręcenie, bardzo nierówna praca jak też skrajnie niemiłe odgłosy (a był dość młodym autem wtedy ) Na ich tle mój XV SBD to wzór kultury odpalania na konkretnym mrozie z jednym warunkiem musi mieć prąd żeby żwawo zakręcić, chwilka nierównego i momentalnie 1100 obr/min cicho, przyjemnie aż się chciało stać obok auta i słuchać. Pozdrowienia ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loozpl Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Do Diesla 5W30 czy 5W40 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Do Diesla 5W30 czy 5W40 ? tym razem zmiana na update po jednym dniu pierwsze co się "rzuca w oczy" a właściwe w uszy na nowym oleum to dźwięk, jest głośno, rzężąco, nieprzyjemnie około 6 k km zrobione na tym oleum i - nie wiem co w środku silnika - ale objawowo to "the best" oleum na ta chwile niewielki właściwie mieszczący się w granicach błędu pomiaru ubytek, silnik pracuje dość cicho przy tym basowo, spalanie ok jak XV zostanie dalej w moich rękach będzie pewnie regularnie tym zalewany cały czas na tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Mimo, że nie jest to olej niskopopiołowy (low-saps) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 9 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 Mimo, że nie jest to olej niskopopiołowy (low-saps) ? low sapsy stosuje się do aut z dpf / nowymi katalizatorami. czy jakos tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 9 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 Przecież Ketivv ma diesla, to ma dpf (przypuszczam, że go nie usunął). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 9 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 (edytowane) Ketivv pisał że wyciął i zrobił remap. Edytowane 9 Stycznia 2017 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 9 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 No to nie musi być low-saps. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się