ketivv Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 Jaku jest Vmax zremapowanego SBD??? pewnie lekko powyżej 140* *mph Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 mała zmiana, ciemna strona mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Castrol Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 olej jak olej wazne zeby zmieniac regularnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 autostrada około 20 minut, tempomat @160 km/h 6-ty bieg box na dachu bagażnik dachowy bazowy dość niski Thule fajny gadget jednakże nie polecam gdyż wg. mnie box jest za nisko co powoduje mocne zawirowania powietrza wciskającego się między box a powierzchnię dachu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 olej jak olej wazne zeby zmieniac regularnie... Być może ale ja np śmigam na Motulu i na razie jest ok z samochodem, ale u ketivv rożnie bywało Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 olej jak olej wazne zeby zmieniac regularnie...Być może ale ja np śmigam na Motulu i na razie jest ok z samochodem, ale u ketivv rożnie bywało Tapatalk Niewyjaśnione problemy z obsługa DPF-u były na różnych olejach w tym tych kupowanych od ASO a były to zarówno Orlen jak i Castrol, tylko po jednej wymianie potem miałem zawsze w aucie zestaw Millersa bo dość często trzeba było oleum wymieniać (tak często że spuszczany olej był niemalże oryginalnie klarowny) Od czasu rozstania z ASO w aucie był Millers CFS oraz Mobil 1 do diesla (bardzo dobrze spisywał się na obydwu) teraz dla testu wlany jest wspomniany Edge tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 Ok Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Castrol castrol olej jak olej o ktorym zlego slowa powiedziec nie moge. W ASO i Suzuki i Hondy i Nissana zalewali mi to do aut i nigdy zadnego problemu nie mialem, silniki nie zatarly sie , nie wybuchly smigaja do dzis jak zle z przebiegami 200k km... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 autostrada, bez tempomatu (prawie cały odcinek pusty), box na dachu (przesunięty do przodu o około 20 cm względem wcześniejszej pozycji gdzie prawie dotykał anteny, jest znacznie ciszej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 (edytowane) tak wyszło, że ostatnio o oleum tu wspomniałem to już będę stanowczy w relacjach ze swojego testowania na Castrol-u 0W40 silnik pracował całkiem zacnie, przejechałem 8 k km dolałem ok 0,5 l choć pewnie dla samego utrzymania pierwotnego stanu wystarczyło by 0,3 l (tym razem w przelotach autostradowych nie łyknął nic co prawda były krótkie max 140 km ale za to "szybkie") tym razem wlany został Edytowane 20 Kwietnia 2016 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 z mobila 5w50 bedziesz zadowolony. W hondzie po przjesciu na wlasnie ten olej problem z lykaniem oleju sie skonczyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Nie o "łykanie" chodzi, ciepłej, wyższe prędkości, większe obciążenia Do tego może będzie odrobinę ciszej tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Tylko że Mobil 5W-50 nie jest olejem "low saps" - niskopopiołowym i do DPF się nie nadaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 (edytowane) Tylko że Mobil 5W-50 nie jest olejem "low saps" - niskopopiołowym i do DPF się nie nadaje. no to "pupa zbita" * * odrobinę świadomości swoich czynów jeszcze mam, chyba Edytowane 20 Kwietnia 2016 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 wracając z 693 km "tury" po około 480 km komputerek wskazywał, że na tym co mam baku do domu nie dojadę, do celu jeszcze jakieś 200 a wskazanie na jakieś jakieś 150 km no cóż spróbować warto więc przyjąłem założenie, że nie wlokąc się preferuje oszczędzanie paliwa (zero autostrad, górki po drodze parę miasteczek, miast) po dotarciu do celu ponoć w baku pozostało paliwa na przegląd średniego z ostatnich 30 min jazdy tu ostatnie 150 km trasy na autostradach na ostatnim oleju pali jakby mniej jak wcześniej co nie zmienia faktu, że odbijając z Krakowa na południe w baku już było lekko ponad 3/4 stanu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Tylko że Mobil 5W-50 nie jest olejem "low saps" - niskopopiołowym i do DPF się nie nadaje. Ciekawe eksperymenty z tymi olejami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Ketiv moze sobie na taki olej pozwolic bo nie ma dpf'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Ketiv moze sobie na taki olej pozwolic bo nie ma dpf'a wolałbym nie mieć tego auta ale cóż "life is brutal" za "bidny" jestem, żeby go oddać na złom, kupiłem sobie Subaru to mam za swoje lekcja na przyszłość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 odnoszę wrażenie, że najlepiej znany mi SBD spisuje się na zwykłym ON najciszej, najpłynniej, najmniej jakiś korekt (tego akurat w żaden sposób dotkliwie nie doświadczam) najlepiej czuć "ładowanie turbiny" ogólnie zwykły ON każdy "niezwykły" jakby nie służy, za to do każdego tankowania dolewam (bez względu na rodzaj ON) rodzaje ON testowane za każdym razem "po kilka baków" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 5 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Jak obliczane jest spalanie z danego odcinka i przeliczane na teoretyczne średnie spalanie litry /100km: Wyjazd z garażu i po 100m zatrzymałem się na, aby pogadać z sąsiadem. Oczywiście nie wiedziałem, jak długo zabawię, więc nawet nie wyłączałem silnika. Silnik spalił może kilkadziesiąt, albo kilkaset mililitrów paliwa, ale algorytm komputera jest prosty: gdybyś tak jeździł przez kolejne 100km potrzebowałbyś więcej niż 99,9 l/100km. I jak tu serio wyciągać tak daleko idące wnioski ze wskazań komputera na krótkim odcinku (np. spalanie po pierwszych 1, 2, 3km), skoro u mnie po 3km spalanie spadło do 11,2, a średnia z tankowania po 625km wyniosła 6,51 Taki mały żart sobie zafundowałem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 ależ tu cisza średnie od zatankowania km od tankowania w jedną stronę odrobinkę wolniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 To nie XV, ale też SBD. Mój OBK, naprawdę spokojna jazda na trasie Ryki - Zakopane - Solina - Ryki, w sumie ok 1200 km, zalany pod korek w Rykach, tankowanie po 1030 km. Powiedzmy, że całość przejechana zgodnie z obowiązującymi ograniczeniami prędkości, bez ekspresówek i autostrad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 (edytowane) naprawdę spokojna jazda na trasie Ryki - Zakopane - Solina - Ryki też tak miewam przepisowo, wyjazd z miasta A dojazd do B, trasa "po płaskim", widać jak opada średnia z wysokiej w momencie startu, oraz przebieg średniego spalania przez całe 30 minut drogi po takiej dłuższej jeździe Diesel w XV staje się "upierdliwy" ale można jechać balansując w okolicach 5 l/100km Edytowane 25 Lipca 2016 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się