Christoph Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Na obu bramkach straciłem może kwdrans. Jednak winiety są wygodniejsze Po przejechaniu całej trasy doceniłem jednak wyciszenie i nowe opony, ponieważ w aucie jest o wiele ciszej. Fotele też niczego sobie, ich właściwe ustawienie sprzyja nawijanym kilometrom. Cieszę się, że Twoja "padlina" znowu jeździ --------- Błędy w pisowni i niepasujące do kontekstu słowa sponsoruje iPhone + Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Cieszę się, że Twoja "padlina" znowu jeździ jeździ bo musi ale to cały czas "padlina" przestroga dla innych którzy wierzą w gwarancje SIP i działania ASO w Polsce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Rozumiem i współczuję, że zostałeś z tym sam. --------- Błędy w pisowni i niepasujące do kontekstu słowa sponsoruje iPhone + Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Dystans ok 50 km w tym na samej autostradzie 45 km prędkość wg. prędkościomierza początkowo 190 potem 200 z lekkim + średnie do momentu zjazdu z autostrady dobijało do 14,5 l/100 km około kilometr po zjeździe "wyświetlacz zanotował" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Jak zejdzie na wartości ujemne, nadwyżki paliwa będziesz sprzedawał :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Japończyk testuje XV SBD w Niemczech "Jeśli prowadzony z prędkością 140 km lub więcej z autostrady w obecnym Legacy kana o 11 kilometrów na litr, i to jest przewidziane. Wtedy staje się do 110 km razie 10 litrów. I żałuję, że na ogół wyjdzie i 9 ......" http://bfaction.exblog.jp/18115403/ tłumaczenie google Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 5 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Tłumaczenie z google brzmi jak Sushi jedzone widelcem A u mnie stuknęło 50.000km. Miałem zrobić jubileuszową fotkę, ale jechałem motocyklową trasą i tak mnie wciągnęło kręceniem kółkiem, że przespałem ten moment Po zmianie miejsca zamieszkania na "zatyłcze" (der Arsch der Welt), gdzie są tylko kręte drogi i pagórkowaty teren, spalanie chwilowo wzrosło, ale to dlatego, że uwielbiam zakręty i to auto Mam sporo krótkich odcinków i prawie 30km do Autostrady. PS: po przejażdżce Peugeotem 308 wiem tyle, że po pierwsze francuzy się bardzo komfortowo prowadzą, a po drugie raczej nie kupię 4 cylindrowego rzędowego diesla, nawet jeśli fajnie ciągnie, to po prostu drażni mnie ten dźwięk :/ Boxer, także Diesel, brzmi tak, że się go chce kręcić i nim jeździć. Levorg bez alternatywy w postaci SBD i CVT nie jest dla mnie atrakcyjny:/ --------- Błędy w pisowni i niepasujące do kontekstu słowa sponsoruje iPhone + Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 przebieg średniego spalania z odcinka autostradowego, prędkość 180 odcinek 110 km był to końcowy etap 520 km trasy, auto rozgrzane, wcześniejsze spalania z "nie autostrad" oscylowały w okolicach 6-7 l/100 km (co widać na wykresie), ostatnie tankowania Shell Diesel Nitro+ pogoda bezwietrzna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 No toś pojechał A tu z pozdrowieniami dla VW - ekonomiczna jazda XV - przejazd z wioski do wioski: PS: taka jazda nie daje żadnej przyjemności, poza tankowaniem :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 (edytowane) 150 km/h (wg. prędkościomierza) tempomat Edytowane 14 Listopada 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 16 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 A ja donoszę, że dzisiaj po raz setny zatankowałem swojego Subaraka - według statystyk na motostat.pl średnia z każdorazowego tankowania do pełna po przejechaniu 50.000km wynosi 6,32 l/100km. PS: tankuje często, żeby nie wyjść z wprawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Ketiv nagraj filmik jak XV teraz sie zbiera a nie spalaniem sie przejmujesz. Spala ile musi i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 A ja donoszę, że dzisiaj po raz setny zatankowałem swojego Subaraka - według statystyk na motostat.pl średnia z każdorazowego tankowania do pełna po przejechaniu 50.000km wynosi 6,32 l/100km. PS: tankuje często, żeby nie wyjść z wprawy Pytanie jaka jest średnia prędkość z tego dystansu Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Jutro mam do zrobienia OBK kilkaset km autostradą (po ok 300 w 1 stronę). Pojadę je z tempomatem ustawionym na ketiv'owe 147. Potem wkleję wynik Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 (edytowane) Ketiv nagraj filmik jak XV teraz sie zbiera a nie spalaniem sie przejmujesz. Spala ile musi i tyle. Całkiem dobrze coś a'la Škoda Yeti 1.8 tsi z tym że skrzynia pracuje tragicznie pomiędzy 1 a 2 co znacząco wpływa na "jakość jazdy". Chciałem ta " usterkę" naprawić ale zapewniono mnie że TTTM i nic się z tym nie da zrobić. Największą znaczącą różnica jest reakcja na "gaz" bezpośrednia nie "gumowy pedał" jak było wcześniej do tego za każdym razem powtarzalna bez niespodzianek. Spalaniem się zarówno przejmuje jak i nie. Jeśli inne rzekomo palą 6 kiedy mój 9 to coś jest nie tak i trzeba szukać ale testowalem innego XV jak i Forestera (co prawda nie na długich odcinkach autostradowych) i spalania były zbliżone bo różnice 0.5 l to że tak powiem "granica błędu". Ogólnie to jestem z tym autem w "martwym punkcie" w chwili obecnej jest całkiem niezłe ale ogranicza moja mobilność w odczuwalny sposób, rozliczenie w ramach zakupu innego Subaru jest mało opłacalne z racji zaoferowanej kwoty, urodził się pomysł żeby auto "przekazać" córce, która od maja nadchodzącego roku może "zdawać prawko" ale jej to auto, nie leży (wolałaby coś mniejszego ze skrzynią pracująca jak w Fabii 1.4 tzn. precyzyjnie ;-) ) dlatego "przezimujemy wspólnie" a do końca wiosny 2016 decyzja co dalej bo jeśli ma zostać to kolejne modyfikacje będą znacząco kosztowniejsze jak wszystkie obecne. Edytowane 17 Listopada 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 17 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 (edytowane) A ja donoszę, że dzisiaj po raz setny zatankowałem swojego Subaraka - według statystyk na motostat.pl średnia z każdorazowego tankowania do pełna po przejechaniu 50.000km wynosi 6,32 l/100km. PS: tankuje często, żeby nie wyjść z wprawy Pytanie jaka jest średnia prędkość z tego dystansu Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Przepisowa. Żaden mandat jeszcze przyszedł. Chętnie bym się dowiedział, jakie jest twoje średnie spalanie po przejechanych kilometrach. Konkretnie. Bo to że starasz się udowodnić, że jest wysokie, zdążyłem się przyzwyczaić. Moja statystyka to realne wyliczenie tego, co przejechałem w różnych warunkach i tego, ile konkretnie za to zapłaciłem (paliwo). Jeśli to nie jest przekonywujące, to w tym miejscu należy postawić kropkę przed kolejną dyskusją o spalaniu. Nie wiem, jaki sens mają ciągłe próby udowadniania, że xv sbd goniony na tempomacie 150 spala 10 i więcej na każde 100km. To jakaś obsesja. Takie wyliczenia w żaden sposób nie przekonują, bo nijak mają się do codziennego użytkowania. Równie dobrze można zrobić rundę na parkingu po czym zaciągnąć ręczny i przy włączonym silniku posłuchać sobie muzyki. W ciągu kwadransa spalanie wzrośnie do 99,9l/10, a więc wyciąganie daleko idących wniosków z niereprezentatywnego wycinka całości to błąd pars pro toto. --------- Błędy w pisowni i niepasujące do kontekstu słowa sponsoruje iPhone + Tapatalk Edytowane 17 Listopada 2015 przez Christoph Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 A ja donoszę, że dzisiaj po raz setny zatankowałem swojego Subaraka - według statystyk na motostat.pl średnia z każdorazowego tankowania do pełna po przejechaniu 50.000km wynosi 6,32 l/100km. PS: tankuje często, żeby nie wyjść z wprawy Pytanie jaka jest średnia prędkość z tego dystansu Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Przepisowa. Żaden mandat jeszcze przyszedł. --------- Błędy w pisowni i niepasujące do kontekstu słowa sponsoruje iPhone + Tapatalk To w takim wypadku mamy niemalże identyczne spalania przejechane 369 km, spalanie 5,8 l/100 pozostały - teoretyczny - dystans do pokonania 800 km Jutro mam do zrobienia OBK kilkaset km autostradą (po ok 300 w 1 stronę). Pojadę je z tempomatem ustawionym na ketiv'owe 147. Potem wkleję wynik masz OBK z CVT ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 masz OBK z CVT ? Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 "zepsuł się" akurat tak się trafiło przy niemalże idealnych warunkach i znikomy ruchu, brak hamowań itp. stała 150 km/h, tempomat po 23 minutach jazdy (prawy górny róg) 8.0 l/100 km podsumowanie w momencie opuszczania autostrady podgląd średniego spalania myślę nic dziwnego - w ostatnich dniach ten te odcinki przejeżdżam dość często - pewnie znowu jechałem "z wiatrem" ale sprawdzam i okazuje się, że wiatr jest ale znikomy w związku z czym sprawdzam w drodze powrotnej biegnącej w dużej części tą samą autostradą w przeciwnym kierunku, spalanie jest wyższe ale nieznacznie i co ważne w trakcie samej jazdy autostradą stabilizuje się na "zaskakująco" niskim poziomie o tyle mnie to dziwi, że powód jest całkowicie niewiadomy, to samo auto, ten sam kierowca, te same opony, "to samo paliwo" wręcz ta sama stacja, ta sama droga itp. ogólnie czuć było, że auto "jedzie lekko" zarówno w jedną jak i drugą stronę 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 2 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Sprzedaj to dziadostwo A może się właśnie dotarł? Nie wiem, jak to wytłumaczyć, ale chyba twój SBD znormalniał. No chyba, że komputer oszukuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 (edytowane) @@ketivv, spalił Ci tyle, ile naprawdę palą SBD, a Ty nie chciałeś nigdy w to uwierzyć Nie wrzucałem zdjęć z mojej ostatniej jazdy, bo warunki atmosferyczne były paskudne. Średnie z jazdy autostradowej w czasie szalejącej wichury i deszczu wyszło 8,0 z komputera, czyli ok 8,5 rzeczywiste. I tak (+- 0,5 l) jest właściwie przy każdej dłuższej jeździe autostradą, a utrzymuję std prędkości 150-160 licznikowe Edytowane 2 Grudnia 2015 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 (edytowane) @ketivv, spalił Ci tyle, ile naprawdę palą SBD, a Ty nie chciałeś nigdy w to uwierzyć ta sama autostrada, ten sam odcinek, to samo auto, te same opony, "to samo paliwo" Shell V-coś tam Diesel, ten sam kierowca ten sam tempomat itp. ;-) mniej więcej miesiąc wcześniej warunki atmosferyczne były paskudne co ciekawe ta sama trasa przed chwilą w sporym deszczu, prawie pusta to akurat podsumowanie z całej trasy, po samej autostradzie było 8.4 ot taka ciekawostka, może "wersja zimowa" paliwa ale zimowy diesel bardziej kaloryczny od letniego ogólnie czuć, ze silnik pracuje "żywo" jak dla mnie to on może być tym lepszy im starszy ostatnie tankowania (BC wskazanie auta) 2015-11-20 527,2km 45,05l 8,55 shell nitro Dca BC 8.6 2015-11-28 503,9km 43,79l 8,69 shell nitro Zako BC 8.2 2015-12-01 391,5km 31,23l 7,98 shell nitro Dca BC 8.2 Edytowane 2 Grudnia 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 3 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 A. Moja trasa AT - CZ - PL (80% Autostrady i drogi szybkiego ruchu, 20 % drogi lokalne, pozamiejskie). Prędkości umiarkowane - tempomat max. na 120km/h (GPS) z zachowaniem wszelkich oganiczeń prędkości, w tym przebudowa autostrady, Brno, ograniczenie na "patatajce" Brno-Olomouc itp. Normalna płynna jazda podzielona na trzy etapy: - pierwszy - 200km i przerwa na kawę, St. Pölten (S33): - drugi - do granicy AT/CZ i kupno winiety oraz ostatni etap granica AT/CZ - PL (Górny Śląsk). - trzeci etap: granica AT/CZ - PL (Górny Śląsk) i tankowanie 37,15 l / 633,9 km x 100 = 5,86 l/100km (komputer od tankowania wskazał 6,0). 633.9 37.15 80 % 20 % 30% 41.60 5.86 ----- B. droga powrotna / piątek / ruch ciężarowy / - winieta była, więc pauza na granicy nie była konieczna. Górny Śląsk - Salzkammergut. - etap pierwszy - w jednym kawałku 580km - w 5,5h (średnia prędkość z tego odcinka - 105km/h - niby bez pośpiechu, ale trzeba uwzględnić przejazdy przez czeskie i austriackie mieścinki na odcinku Brno - Poysdorf) - od serwisu (dolewka oleju 0,4-0,5l i darmowa kawa - nie, nie, nie był to Serwis Subaru, bo oni pracują tylko do obiadu, lecz serwis Fiata) do domu - czyli Salzkammergut - Innviertel. C. Tankowanie na następny dzień: Po zatankowaniu do pełna aż pod sam korek i obliczeniu z tankowania wyszło: 41,42l / 661,0km x 100 = 6,27l/100km - a komputer wskazał 6,2 co widać na zdjęciu), ale i tak różnica mieści się w tym +/- 0,2l. 661.0 41.42 75 % 25 % 20% 42.83 6.27 ------ Mam kilka przemyśleń po 50.000km: - lubię swoje auto - im dłużej nim jeżdżę, tym trudniej przychodzi mi na myśl ewentualna zamiana samochodu, bo niby na co z mizernej oferty Subaru? Jedyne, co mi pasuje z obecnej oferty i być może mnie nie zrujnuje finansowo, to Forester SBD CVT, ale XV odpowiada mi swoimi gabarytami i jest mi wystarczający (pozostaje więc marzenie o XV SBD+CVT). - zauważyłem, że skrzynia pracuje lepiej po tym przebiegu i bardziej precyzyjnie wchodzą biegi. Lampa prawa świeci ekstremalnie nisko. A poza tym bez niepokojących zmian i oby tak zostało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 dzisiejszy "flow" tym razem jakby bez tempomatu, radio off nie dlatego żeby słabo grało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 patrząc na wykres spalania to na trasie musiał "byc ogien" Jaku jest Vmax zremapowanego SBD??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się