sc00by Posted March 10, 2015 Share Posted March 10, 2015 Witam Zamierzam wymienić actuator, ponieważ obecny jest w dość opłakanym stanie poza tym dość ciężko chodzi i wydaje mi się ze możem być przyczyną iż turbo nie odcina jak powinno a więc przeładowania. Solenoid jest nowy wężyk sprawdzone kilka razy, jeden mechanik który to oglądał stwierdził że w turbo juz więcej nie ma jeśli chodzi o odcięcie a wiec zostaje actuator. Chce go sam wymienić, jednak mam kilka pytań ponieważ nie wiem czy np warto zainwestować w jakis dobry zawór np Kinugawa czy kupić jakiś po prostu actuator i tyle. Nie wiem na jakie ciśnienie kupić ponieważ są od 1 Bar aż do 1.7 Bar, turbina jak widzę standardowa czyli TD04 a na moim actuator ze nic nie pisze, swoją drogą szukałem kiedyś jakiejś rozpiski odnośnie max ciśnienia ładowania w różnych wersjach i na różnych mapach i nie mogę nic znaleźć. Ale odnośnie actuatora jakiego szukam, na jakie ciśnienie jest mi potrzebny, czy coś musze wiedzieć jeszcze przed zmianą? Dzięki i pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted March 11, 2015 Share Posted March 11, 2015 (edited) 0.7 bara jest seria zdaje sie (EDIT: a moze nawet i 0.5bara?). Sprobuj go moze troche przeczyscic. Jak nie pomoze, to moze po prostu szukaj jakiegos zabitego turbo. Ew. zapytaj w jakims Turbo Dynamics czy gdzies, czy nie serwisuja. Pewnie bedzie to lepszy pomysl niz zakup tuningowej chinszczyzny. Edited March 11, 2015 by AMI Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeOrGe Posted March 11, 2015 Share Posted March 11, 2015 Albo przeładowania to wina nowego przelotowego wydechu? Wymieniałeś go ostatnio? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bombur Posted March 11, 2015 Share Posted March 11, 2015 U mnie przeladowywalo bo do WRXa ktos wsadził restryktor od STI. Na oko różnice ciężkie do zobaczenia a po wymianie ładuje jak trzeba. Sprawdz to albo kup 1,2mm Link to comment Share on other sites More sharing options...
sc00by Posted March 12, 2015 Author Share Posted March 12, 2015 To przeladowanie stało się tak nagle nic nie wymieniałem porostu tak samo z siebie, dzisiaj sprawdzałem kompresorem i obecny actuator otwiera się przy około 0.6 bar a więc ok, restryktor itp wszystko tak jak było, nie mam pojęcia gdzie jest problem... Ale profilaktycznie wymienię chyba na nowy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bombur Posted March 12, 2015 Share Posted March 12, 2015 Z wydechem coś masz porobione? Moze sa jakies nieszczelnosci? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sc00by Posted March 12, 2015 Author Share Posted March 12, 2015 Nie wydech oryginalny nic nie dłubany moze coś nieszczelne musze jeszcze raz chyba sprawdzić wężyk i inne duperele bo tam już nic nie ma chyba więcej jeśli chodzi o turbo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted March 13, 2015 Share Posted March 13, 2015 Jesli aktuator dziala, to jego wymiana ma raczej chyba nikly sens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sc00by Posted March 13, 2015 Author Share Posted March 13, 2015 Tez do takiego wniosku doszłam, albo coś z tymi przewodami albo elektronika choć błędów żadnych, ok dzięki tak czy inaczej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now