dycha Posted March 7, 2015 Share Posted March 7, 2015 Witam, działała ale czasem się zatrzymywała ale niestety od jakiegoś czasu nie reaguje na nic . Pytanie czy się zapiekła w trzpiniu czy co najczęściej jest powodem nie działania. Wiem że w Subaru to standard przy poprzednim Legacy miałem to samo ale inne objawy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted March 7, 2015 Share Posted March 7, 2015 Instrukcja -> http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/74403-naprawa-tylnej-wycieraczki-forester-i-inne-pewnie-te%C5%BC-foto/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzala Posted March 8, 2015 Share Posted March 8, 2015 (edited) u siebie miałem dwa przypadki usterek wycieraczki tylnej: 1. nie działała w trybie INT - powodem ułamany jeden z przewodów w miejscu przejścia z klapy na karoserie 2. odmówiła jakiegokolwiek działania - zapieczone na trzpieniu @dycha u Ciebie obstawiam dwójkę... tak czy inaczej silnik wycieraczki trzeba wytargać rozbierając poszycie klapy i odkrecając ramię powodzenia Edited March 8, 2015 by grzala Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek790 Posted March 9, 2015 Share Posted March 9, 2015 wieczorek w garażu w wyborowym towarzystwie i sprawa załatwiona na kolejne 5 lat -u mnie popękały kabelki w klapie Link to comment Share on other sites More sharing options...
dycha Posted March 20, 2015 Author Share Posted March 20, 2015 Marek w klapie pod tapicerką ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotrek Plaza Posted February 21, 2016 Share Posted February 21, 2016 Siema Pany! u mnie to samo. przetarta wiązka na przejsciu klapy w karoserie. a na dodatek zaczelo atakowac wiazke od centralnego. Pytanie: lutować-prowizorka, czy kupować nową wiązkę? Jeśli tak, to orientuje się ktoś ile to to $? Dzieki! Link to comment Share on other sites More sharing options...
WOJO Posted February 22, 2016 Share Posted February 22, 2016 Siema Pany! u mnie to samo. przetarta wiązka na przejsciu klapy w karoserie. a na dodatek zaczelo atakowac wiazke od centralnego. Pytanie: lutować-prowizorka, czy kupować nową wiązkę? Jeśli tak, to orientuje się ktoś ile to to $? Dzieki! Wiązka do kombi 81812AG021. Koszt to +/- 55-57$. Chyba jednak wolałbym lutować. Dobrze zrobiona "prowizorka" wytrzyma tak samo długo, jak oryginał. Koszt to jakieś 30zł + odrobina własnego czasu. Oczywiście wybór należy do Ciebie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now