kukus Posted March 6, 2015 Share Posted March 6, 2015 Nieubłaganie zbliża mi się 300,000km tak więc czas między innymi na zawory. IMpreza Gt 2000 Prośba o porady do tych, którzy zrobili to sami - co i jak? Zaplecze warsztatowe jest, umiejętności są pytanie tylko co z "kubeczkami"? WIdziałem ze troche osób na forum ogarnia temat home made ale nigdy nie ma podanych szczegółów. Zdejme pokrywe, pomierze luzy i co dalej? Zależałoby mi aby zrobić wszystko jednego dnia, bez zamawiania nie wiadomo gdzie i czekania nie wiadomo ile. Auto może stać tylko w weekend. W tygodniu wół pracuje na firme Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted March 6, 2015 Share Posted March 6, 2015 Czy zawory wymagają regulacji i ile szklane do wymiany czy szlifowania,to dowiesz się dopiero po zdjęciu dekli i sprawdzeniu luzów. W tym niestety trudno pomóc przez net.No chyba,że podejdziemy do tematu rozrzutnie i zaproponujemy zakup kompletu szklanek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cianbo Posted March 6, 2015 Share Posted March 6, 2015 Robiłem sam regulację i w jeden dzień moim zdaniem ciężko będzie. Chyba, że masz pod nosem kogoś z magnesówką kto Ci od ręki wykona zlecenie i/lub komplet podkładek/szklanek na każdą ewentualność. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukus Posted March 10, 2015 Author Share Posted March 10, 2015 A o co chodzi ze szlifowaniem?Wydawalo mi sie ze wszystkie nabieraja luzu wiec tym bardziej nie ma tam co szlifowac? I skad brac szklanki? Na allegro tylko uzywki i nie wiadomo nawet jakie. Tylko ASO? Kiedys czytalem ze z jakiegos isuzu pasuja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Kruchy Jagielski Posted March 11, 2015 Share Posted March 11, 2015 Przyłączam się do pytania. W GT my00 zdaje się, że obędzie się bez wyjmowania silnika. Ktoś to już robił w przydomowym garażu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukus Posted March 11, 2015 Author Share Posted March 11, 2015 No wlasnie wiem ze sa tu tacy ale nikt nie chce podzielic sie szczegolami. Kiedys byl tu dobry czlowiek i wiele mi napisal ale kontakt i i formacje przepadly Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted March 11, 2015 Share Posted March 11, 2015 Czy można bez wyjmowania silnika? Można. Jednak na wyciągniętym silniku jest łatwiej i szybciej. I najważniejsze: aby zachować odpowiednia precyzję konieczną przy takiej czynności, najlepiej jest to robić na wyjętym silniku. Wydawalo mi sie ze wszystkie nabieraja luzu Masz rację. Wydawało Ci się. Niekoniecznie właściwie. Zdejme pokrywe, pomierze luzy i co dalej? Wyjmujesz szklanki, sprawdzasz ich wymiary, przeliczasz co i jak (luzy), zakładasz właściwe, zakładasz pokrywy na nowych uszczelkach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeOrGe Posted March 11, 2015 Share Posted March 11, 2015 (edited) Gniazda zaworowe i przylgnia zaworów też się zużywa. Wszystko zależy od tego co szybciej czy szklanki czy dół zaworów Edited March 11, 2015 by GeOrGe Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukus Posted March 11, 2015 Author Share Posted March 11, 2015 No wlasnie zastanawialem sie jakim cudem luz moze sie zmniejszac. Czy szklanka puchnie czy zawor sie wydluza a nie pomyslalem ze zawor moze wklepywac sie w gniazdo przez co idzie w gore. Czyli najlepiej kupic troche szklanek jak najgrubszych i czesc wystarczy poprostu zebrac a czesc podmienic na "nowe szklanki" ktore tez mozna odchudzac zaleznie od potrzeb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted March 11, 2015 Share Posted March 11, 2015 Pamiętaj, że wymiarów szklanki jest kilkadziesiąt. Wróć do szkoły, do rachunku prawdopodobieństwa i policz... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukus Posted March 11, 2015 Author Share Posted March 11, 2015 Ok to gdzie "od reki" dostepne szklanki w okolicach Warszawy lub Siedlec? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now