kowalk Posted March 5, 2015 Posted March 5, 2015 Proszę wszystkich dobrych ludzi, którzy dysponują zdjęciami lub głowicami którzy mogą zrobić zdjęcia w dobrej jakości, o podesłanie fotek. Z góry dziękuję! P.S. Interesuje mnie wersja jeszcze ze skośnym intercoolerem
szociu Posted March 5, 2015 Posted March 5, 2015 skośny IC był 94-96 czyli głowice do EJ20G, 97/98 to do EJ20K
kowalk Posted March 5, 2015 Author Posted March 5, 2015 Ok, czyli w 96 pozbyli się hydrauliki? Bo mam głowice na skośny ic, dekle bez oznaczeń (bez 16 valve) i bez hydrauliki... wiesz może jaki był rev limit na silnikach z takimi głowicami i czy różniły się wałkami od wersji z hydrauliką?
Shabat Posted March 5, 2015 Posted March 5, 2015 Czego potrzebujesz się konkretnie dowiedzieć ? W STI V4 (GC8E4ED) z 1998. roku są seryjnie głowice z regulacją hydro.
kowalk Posted March 5, 2015 Author Posted March 5, 2015 Cała druga część pytania.... jaki był rev limit na silnikach z takimi głowicami i czy różniły się wałkami od wersji z hydrauliką?
Shabat Posted March 5, 2015 Posted March 5, 2015 Rev limit, czyli jak myślę odcięcie jest warunkowane przecież przez ECU - przy STI V4 jest na bodaj 8000 z hakiem obrotów (obrotomierz jest do 9000) - przy silniku ej20k przygotowanym pod 280KM seryjne wałki są inne niż w przypadku GT
szociu Posted March 6, 2015 Posted March 6, 2015 W EJ20G 94-96 stosowane były 2 rodzaje głowic: GT WRX STI na hydraulicznych popychaczach STI RA i tylko ten model inne zawory, wałki, szklanki i pastylki pod szklankami do regulacji luzu
GFR Posted March 7, 2015 Posted March 7, 2015 Ja mam sti v5 z 98 roku. Mogę zrobić zdjęcia glowic o ile cos pomogę.
kowalk Posted March 7, 2015 Author Posted March 7, 2015 Tak naprawdę potrzebuję stwierdzić jakie to głowice (mają mocowania na kolektor który ma śruby w jednej lini)... dodatkowo na wałkach wydechowych ma oznaczenie A5 i R4EX, natomiast na ssących A6 i R4IN ... na zaworach odpowiednio HE i HI
szociu Posted March 7, 2015 Posted March 7, 2015 sciagnij wałki i zobacz jakie sa popychacze, czy hydrauliczne czy są całe szklanki i podkladki pod nimi
kowalk Posted March 8, 2015 Author Posted March 8, 2015 Są płytki i nie ma hydrauliki, sprężynki są progresywne.
szociu Posted March 9, 2015 Posted March 9, 2015 ok - masz zwykłe głowice z GT 97/98 w głowicach z silnika EJ20K czyli WRX lub STI podkładki są pod szklankami w postaci małej pastylki, reguluje sie na nich luz. W GT97-00 szklanki maja wymienne od góry (od strony wałka rozrządu) płaskie podkładki .
kowalk Posted March 9, 2015 Author Posted March 9, 2015 Mam blok od ej20g (tłoki lekko wystają) i nie chcę zmieniać kolektora ssącego (otwory do śrub montażowych kolektora w jednej lini) czy da się dopasować głowice ej20K które również miały otwory montażowe w jednej lini? I czy to czasem nie tylko type ra miał pestki zamist płytek?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.