Lemiech Posted March 4, 2015 Share Posted March 4, 2015 Hello Pytanie dla obeznanych w temacie, w legacy turbo kombi 1993 muszę wymienić przednie i tyle wahacze... z czego będą pasowały z jakich modeli mogę szukać, czy np alu wahacze z imprezy ( 2001-2002 ) na przód pasują ? ( oczywiście zmiana stabilizatora i łączników + polibusze ) co montować na tył i czy występowały do tych modeli ( legacy, impreza ) tylne wahacze aluminiowe dzięki za wsparcie pzdr Lemiech Link to comment Share on other sites More sharing options...
qbutek Posted March 4, 2015 Share Posted March 4, 2015 Możesz dziś na warszawski spot wpaść? Na żywo bym Ci opowiedział i pokazał. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommo Posted March 5, 2015 Share Posted March 5, 2015 A co ci się w seryjnych nie podoba? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lemiech Posted March 5, 2015 Author Share Posted March 5, 2015 QBUTEK - byłem ale ok 21:25-30 ew napisz mi proszę nr do siebie zadzwonię w seryjnych nie podoba się to, że są przesunięte i jeśli już wymieniam to wolę dać alu bo lżejsze Link to comment Share on other sites More sharing options...
sredniaq Posted March 5, 2015 Share Posted March 5, 2015 Możesz dziś na warszawski spot wpaść? Na żywo bym Ci opowiedział i pokazał. A może napisz kilka słów, też chętnie posłucham, a na spota nie mam jak podjechać Sent with Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
qbutek Posted March 15, 2015 Share Posted March 15, 2015 Mam chwilę, to piszę. Do Legacy I będą pasować wszystkie wahacze oprócz z sedanów STi, bo tamte z tego co kojarzę są dłuższe. Z tyłu oryginalnie chyba nie wychodziły aluminiowe wahacze. Jeżeli z tyły wymienisz wahacz poprzeczny z mocowaniem pod łączniki staba, to zacznie się zabawa ze stabem tylnym. Do Legacy I pasują tylko staby z tego modelu. Jeżeli będziesz chciał zamontować z Imprezy, to będziesz musiał wklepać lub wyciąć wzmocnienie podłogi pod kołem zapasowym. Dodatkowo moim zdaniem blaszane wahacze z mocowaniem do staba są trwalsze od rurkowych, które są osłabione właśnie przy uszach do stabów. Ale do nich też bez zabawy podejdą tylko dedykowane łączniki i staby. Z przodu nie jestem pewien jak jest z kompatybilnością sworzni wahaczy między stalowymi, a alu. Inne są też mocowania do łączników staba, w alu dedykowane są tylko łączniki z kulami. Jednak można je zastąpić innymi z przemyślanymi modyfikacjami. Staby z przodu pasują tylko NA do NA, a turbo z turbo. Nie są zamienne - przeszkadza kolektor wydechowy. Poli to dobra dorga --> zapraszam do mnie, bo projektowałem oddzielnie od innych produktów swoje poduchy do zawieszenia. Moim zdaniem, jeżeli nie dostałeś w prezencie wahaczy alu, to bym się w wymianę nie bawił. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now