Beavis Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Pytanie, czy drogowa opona nie była atutem w takich warunkach. Nie, nie była. Inna sprawa, że cześć opon "drogowych" to często opony sportowe, które jednak posiadają homologację drogową i w myśl regulaminów wielu imprez (np. KJS) są normalnie dopuszczone do stosowania. Tak robi np. Dmack, a podobna sytuacja ma miejsce z tzw. nalewkami. Często ich bieżnik jest podobny lub identyczny do opon sportowych, ale te pierwsze (nie wiem jakim cudem) mają homologację drogową. Kiedyś na superos Waszka bardzo chwalił sobie nalewki Extreme Tyres (o ile dobrze pamiętam ), kiedy to zajął pozycję wysoko w czubie właśnie na tych oponach z homologacją. Ja nie jeździłem nigdy, wiec trudno mi cokolwiek napisać Na przykład te http://extreme-tyres.com/pl/opony/ Sam zaczynam szukać opon na Plejady, bo nie mam opon drogowych. Tylko 8 letnie łyse PZERO i boję się, że po pierwszym dniu mogą pojawić się druty. Te Extreme wyglądają ciekawie. Ma ktoś z Was jakiś doświadczenia? Waszka, może Ty coś napiszesz Mam mieszankę W w rozmiarze 225/45/17, kupiłem w styczniu, ale pojechałem nimi dopiero 2 imprezy i to takie wolniejsze KJSy na brudnej nawierzchni. Z tego co dałem radę zaobserwować to fajnie kleją. Jedynie na mokrych i zabłoconych "kocich łbach" mocno latałem, ale to chyba wszyscy bez względu na opony. No na torze asfaltowym jeszcze nie sprawdzałem. Ale jak pisze waszka, na jego przykładzie chyba widać, że bynajmniej nie są słabe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się