Skocz do zawartości

Wielkie Starcie Subaru vs. Evo edycja 2015


-=nikon=-

Rekomendowane odpowiedzi

 

Możliwe że chodzi o mnie

 

Kłaniam się zatem w pas, aniele stróżu moich panewek :D

 

Nie ma sprawy, zawsze wożę ze sobą 2 L motula i 0,7 czystej, nigdy nie wiadomo kiedy się przydadzą

 

@@dacko,moje czasy były tylko minimalnie lepsze od Twoich. Może moja opona sobie ciut lepiej radziła. Bardzo ładna jazda Błażej, równa i bezbłędna. A i jedną Twoją beczkę widziałem -  pięknie przejechana, gratki  :)

Dziękuje, z tą beczką to musiałeś mieć szczęście bo przez cały dzień chyba tylko z trzy razy mi wyszła :)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem forumowicze. Też sobie byliśmy na starciu. Lubię Kielce, ale jakoś powiem Wam, że byłem na Bednarach i mam takie wrażenie, że tam przy 120 załogach (oczywiście wartość początkowa, ponieważ ze startu na start odpadały) było na początku 6, a obecnie 5 przejazdów mierzonych i każdy po około 6 minut. Dwa zapoznawcze dodatkowo. I tam ma się wrażenie potężnego wyścigania. Tutaj jednak nie. Moim zdaniem proporcje przejazdów mierzonych do wolnych były lekko zaburzone. Co sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to trzeba mieć na uwadze, że Kielce nie dają możliwości ustawienia trasy tak długiej jak na Bednarach.

Po drugie sobotnie jazdy nie były żadnymi zawodami, a zabawą w konwencji zawodów, organizowaną przez Szkołę Jazdy. Z tego też powodu rozpoczęcie było później niż np. oesy na Kielcach, dłuższa odprawa, przerwa obiadowa, przerwa przed i samo ostateczne starcie itd. To też ograniczyło ilość jazd. 

Dla mnie to, że było sporo jazd treningowych, to akurat atut tego typu imprez. Można się wyjeździć treningowo, a potem zweryfikować skuteczność treningu na czasówce. W sumie było kilkanaście przejazdów, czyli całkiem nieźle, jak na ilość obecnych aut i jednak konwencję zawodów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Waszka .. Gsk"ą było taniej :)

 

 

 

bez dwóch zdań tylko Gska nie umożliwi niestety walki o generalkę...

 

 

 

Po drugie sobotnie jazdy nie były żadnymi zawodami, a zabawą w konwencji zawodów

 

To fakt.Niektórzy kibice za głowę się łapali widząc dramatyczny poziom niektórych przejazdów.Dobrze,że paru dobrych driverów uratowało honor Subaru  :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem forumowicze. Też sobie byliśmy na starciu. Lubię Kielce, ale jakoś powiem Wam, że byłem na Bednarach i mam takie wrażenie, że tam przy 120 załogach (oczywiście wartość początkowa, ponieważ ze startu na start odpadały) było na początku 6, a obecnie 5 przejazdów mierzonych i każdy po około 6 minut. Dwa zapoznawcze dodatkowo. I tam ma się wrażenie potężnego wyścigania. Tutaj jednak nie. Moim zdaniem proporcje przejazdów mierzonych do wolnych były lekko zaburzone. Co sądzicie?

 

 

Kiedyś SuperOes w Poznaniu to było "Panie ale jazdy", Bednary trochę to przewartościowały. Trzeba się cieszyć, że jest tyle możliwości do wyboru i jeździć. 

 

Na kolejnych Bednarach układają trasę o długości 8,5km na przejazd, wcześniejsze to było około 6-6,5km   :huh:

 

Szkoda że nie mogę tego pojechać  :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie, czy drogowa opona nie była atutem w takich warunkach. ;)

Nie, nie była. :)

Inna sprawa, że cześć opon "drogowych" to często opony sportowe, które jednak posiadają homologację drogową i w myśl regulaminów wielu imprez (np. KJS) są normalnie dopuszczone do stosowania.

Tak robi np. Dmack, a podobna sytuacja ma miejsce z tzw. nalewkami. Często ich bieżnik jest podobny lub identyczny do opon sportowych, ale te pierwsze (nie wiem jakim cudem) mają homologację drogową.

Kiedyś na superos Waszka bardzo chwalił sobie nalewki Extreme Tyres (o ile dobrze pamiętam ;) ), kiedy to zajął pozycję wysoko w czubie właśnie na tych oponach z homologacją. Ja nie jeździłem nigdy, wiec trudno mi cokolwiek napisać :)

Na przykład te

http://extreme-tyres.com/pl/opony/

Sam zaczynam szukać opon na Plejady, bo nie mam opon drogowych. Tylko 8 letnie łyse PZERO i boję się, że po pierwszym dniu mogą pojawić się druty.

Te Extreme wyglądają ciekawie.

Ma ktoś z Was jakiś doświadczenia? Waszka, może Ty coś napiszesz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sebastain Kwiecień Subaru Impreza (Wielkie Starcie II)

 

Piękne auto i kierowca świetnie ogarnia. Sebastian świetnie też radził sobie na ostatnim starciu jeśli mnie pamięć nie myli. Ktoś wie jaki jest setup tego auta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ktoś wie jaki jest setup tego auta?

 

gruby :mrgreen:  :twisted:  , a najważniejszy setup że kierownik mocno ogarnia :)

 

Kierownik się powoli "przyzwyczaja" do "grubości" setupu auta. ;) Jak się całkiem wjeździ w auto,to będzie zamiatał i miażdżył. :)

Tak z grubsza wygląda to tak:

-stroker 2,2 na turbinie z Evo 9,odwrócony kolektor,przedni intercooler,cyferki ~400KM i ~600Nm

-przedni hebel N-kowy na 355mm tarczy

- kłówka skrzynia z DCCD i płytkami w dyfrach

-masa auta ~1200kg.

Parę rzeczy jeszcze można napisać,ale to zostawimy już Seb555. ;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czołem forumowicze. Też sobie byliśmy na starciu. Lubię Kielce, ale jakoś powiem Wam, że byłem na Bednarach i mam takie wrażenie, że tam przy 120 załogach (oczywiście wartość początkowa, ponieważ ze startu na start odpadały) było na początku 6, a obecnie 5 przejazdów mierzonych i każdy po około 6 minut. Dwa zapoznawcze dodatkowo. I tam ma się wrażenie potężnego wyścigania. Tutaj jednak nie. Moim zdaniem proporcje przejazdów mierzonych do wolnych były lekko zaburzone. Co sądzicie?

 

 

Kiedyś SuperOes w Poznaniu to było "Panie ale jazdy", Bednary trochę to przewartościowały. Trzeba się cieszyć, że jest tyle możliwości do wyboru i jeździć. 

 

Na kolejnych Bednarach układają trasę o długości 8,5km na przejazd, wcześniejsze to było około 6-6,5km   :huh:

 

Szkoda że nie mogę tego pojechać  :(

 

Będzie mega fajnie. Każda jazda jest fajna. To pokazuje ile ludzi chce się porównywać. Wszędzie tam, gdzie PZM-ot się nie wtrąca jest nieźle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

http://extreme-tyres.com/pl/opony/

Sam zaczynam szukać opon na Plejady, bo nie mam opon drogowych. Tylko 8 letnie łyse PZERO i boję się, że po pierwszym dniu mogą pojawić się druty.

Te Extreme wyglądają ciekawie.

Ma ktoś z Was jakiś doświadczenia? Waszka, może Ty coś napiszesz ;)

 

 

Zamiast pisać wrzucę obrazek...Dodam tylko,że większość wyjadaczy jechała dobrymi furami na profi deszczach P2G...

 

0ef7dd931253.jpg

 

Mieszanka W robi robotę na mokrym,R jest konkurencyjna do R888....

Sidały na 12 miejscu w generalce jechał Clio też na Extremach W ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michał Śledziewsk Mitsubishi Lancer EVO IX (Wielkie Starcie II )



Paweł Gil Subaru Impreza GT (Wielkie Starcie II)

 

Paweł Plata Subaru Impreza Typ R (Wielkie Starcie II)



  Edytowane przez -=nikon=-
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...