Fortis Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Waszka .. Gsk"ą było taniej Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dacko Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Możliwe że chodzi o mnie Kłaniam się zatem w pas, aniele stróżu moich panewek Nie ma sprawy, zawsze wożę ze sobą 2 L motula i 0,7 czystej, nigdy nie wiadomo kiedy się przydadzą @@dacko,moje czasy były tylko minimalnie lepsze od Twoich. Może moja opona sobie ciut lepiej radziła. Bardzo ładna jazda Błażej, równa i bezbłędna. A i jedną Twoją beczkę widziałem - pięknie przejechana, gratki Dziękuje, z tą beczką to musiałeś mieć szczęście bo przez cały dzień chyba tylko z trzy razy mi wyszła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Apacz Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Dopiero przeczytałem. Widzę, że warunki podobne do zeszłorocznych Było co robić Gratulacje dla laureatów i wyrazy uznania dla wszystkich obecnych za fajną jazdę i walkę w ciężkich warunkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szkielet Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Czołem forumowicze. Też sobie byliśmy na starciu. Lubię Kielce, ale jakoś powiem Wam, że byłem na Bednarach i mam takie wrażenie, że tam przy 120 załogach (oczywiście wartość początkowa, ponieważ ze startu na start odpadały) było na początku 6, a obecnie 5 przejazdów mierzonych i każdy po około 6 minut. Dwa zapoznawcze dodatkowo. I tam ma się wrażenie potężnego wyścigania. Tutaj jednak nie. Moim zdaniem proporcje przejazdów mierzonych do wolnych były lekko zaburzone. Co sądzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Po pierwsze to trzeba mieć na uwadze, że Kielce nie dają możliwości ustawienia trasy tak długiej jak na Bednarach. Po drugie sobotnie jazdy nie były żadnymi zawodami, a zabawą w konwencji zawodów, organizowaną przez Szkołę Jazdy. Z tego też powodu rozpoczęcie było później niż np. oesy na Kielcach, dłuższa odprawa, przerwa obiadowa, przerwa przed i samo ostateczne starcie itd. To też ograniczyło ilość jazd. Dla mnie to, że było sporo jazd treningowych, to akurat atut tego typu imprez. Można się wyjeździć treningowo, a potem zweryfikować skuteczność treningu na czasówce. W sumie było kilkanaście przejazdów, czyli całkiem nieźle, jak na ilość obecnych aut i jednak konwencję zawodów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Waszka .. Gsk"ą było taniej bez dwóch zdań tylko Gska nie umożliwi niestety walki o generalkę... Po drugie sobotnie jazdy nie były żadnymi zawodami, a zabawą w konwencji zawodów To fakt.Niektórzy kibice za głowę się łapali widząc dramatyczny poziom niektórych przejazdów.Dobrze,że paru dobrych driverów uratowało honor Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-=nikon=- Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Sebastain Kwiecień Subaru Impreza (Wielkie Starcie II) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Czołem forumowicze. Też sobie byliśmy na starciu. Lubię Kielce, ale jakoś powiem Wam, że byłem na Bednarach i mam takie wrażenie, że tam przy 120 załogach (oczywiście wartość początkowa, ponieważ ze startu na start odpadały) było na początku 6, a obecnie 5 przejazdów mierzonych i każdy po około 6 minut. Dwa zapoznawcze dodatkowo. I tam ma się wrażenie potężnego wyścigania. Tutaj jednak nie. Moim zdaniem proporcje przejazdów mierzonych do wolnych były lekko zaburzone. Co sądzicie? Kiedyś SuperOes w Poznaniu to było "Panie ale jazdy", Bednary trochę to przewartościowały. Trzeba się cieszyć, że jest tyle możliwości do wyboru i jeździć. Na kolejnych Bednarach układają trasę o długości 8,5km na przejazd, wcześniejsze to było około 6-6,5km Szkoda że nie mogę tego pojechać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 A co Ci przeszkadza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Musze gdzieś polecieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 No ba, człowiek musi sobie od czasu do czasu polatać :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Dotarły oficjalne wyniki: STI vs EVO Gen.pdf STI vs EVO opony.pdf STI vs EVO.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel320ce Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Pegi szacun. GT takie czasy kręcić Byłem widziałem i podziwiam Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Pegi szacun. GT takie czasy kręcić Pewnie ma drzwi z TypeRa i 500 koni Pegi, ładnie utarłeś nosa Evelinom i STI 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Pegi szacun. GT takie czasy kręcić Szacun i to wielki, bo w warunkach jakie panowały na torze, to nie koniki czy niutki a umiejętności jak widać odegrały decydującą rolę. Pegi jeszcze raz gratki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Pytanie, czy drogowa opona nie była atutem w takich warunkach. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Pytanie, czy drogowa opona nie była atutem w takich warunkach. Nie, nie była. Inna sprawa, że cześć opon "drogowych" to często opony sportowe, które jednak posiadają homologację drogową i w myśl regulaminów wielu imprez (np. KJS) są normalnie dopuszczone do stosowania. Tak robi np. Dmack, a podobna sytuacja ma miejsce z tzw. nalewkami. Często ich bieżnik jest podobny lub identyczny do opon sportowych, ale te pierwsze (nie wiem jakim cudem) mają homologację drogową. Kiedyś na superos Waszka bardzo chwalił sobie nalewki Extreme Tyres (o ile dobrze pamiętam ), kiedy to zajął pozycję wysoko w czubie właśnie na tych oponach z homologacją. Ja nie jeździłem nigdy, wiec trudno mi cokolwiek napisać Na przykład te http://extreme-tyres.com/pl/opony/ Sam zaczynam szukać opon na Plejady, bo nie mam opon drogowych. Tylko 8 letnie łyse PZERO i boję się, że po pierwszym dniu mogą pojawić się druty. Te Extreme wyglądają ciekawie. Ma ktoś z Was jakiś doświadczenia? Waszka, może Ty coś napiszesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Sebastain Kwiecień Subaru Impreza (Wielkie Starcie II) Piękne auto i kierowca świetnie ogarnia. Sebastian świetnie też radził sobie na ostatnim starciu jeśli mnie pamięć nie myli. Ktoś wie jaki jest setup tego auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Ktoś wie jaki jest setup tego auta? gruby , a najważniejszy setup że kierownik mocno ogarnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Ktoś wie jaki jest setup tego auta? gruby , a najważniejszy setup że kierownik mocno ogarnia Kierownik się powoli "przyzwyczaja" do "grubości" setupu auta. Jak się całkiem wjeździ w auto,to będzie zamiatał i miażdżył. Tak z grubsza wygląda to tak: -stroker 2,2 na turbinie z Evo 9,odwrócony kolektor,przedni intercooler,cyferki ~400KM i ~600Nm -przedni hebel N-kowy na 355mm tarczy - kłówka skrzynia z DCCD i płytkami w dyfrach -masa auta ~1200kg. Parę rzeczy jeszcze można napisać,ale to zostawimy już Seb555. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 -przedni hebel N-kowy na 355mm tarczy to akurat wiem , bo moja fabryka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szkielet Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Czołem forumowicze. Też sobie byliśmy na starciu. Lubię Kielce, ale jakoś powiem Wam, że byłem na Bednarach i mam takie wrażenie, że tam przy 120 załogach (oczywiście wartość początkowa, ponieważ ze startu na start odpadały) było na początku 6, a obecnie 5 przejazdów mierzonych i każdy po około 6 minut. Dwa zapoznawcze dodatkowo. I tam ma się wrażenie potężnego wyścigania. Tutaj jednak nie. Moim zdaniem proporcje przejazdów mierzonych do wolnych były lekko zaburzone. Co sądzicie? Kiedyś SuperOes w Poznaniu to było "Panie ale jazdy", Bednary trochę to przewartościowały. Trzeba się cieszyć, że jest tyle możliwości do wyboru i jeździć. Na kolejnych Bednarach układają trasę o długości 8,5km na przejazd, wcześniejsze to było około 6-6,5km Szkoda że nie mogę tego pojechać Będzie mega fajnie. Każda jazda jest fajna. To pokazuje ile ludzi chce się porównywać. Wszędzie tam, gdzie PZM-ot się nie wtrąca jest nieźle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Nawet na wp wspomnieli http://moto.wp.pl/martykul.html?kat=1041463&wid=17472146&ticaid=114bbf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 http://extreme-tyres.com/pl/opony/Sam zaczynam szukać opon na Plejady, bo nie mam opon drogowych. Tylko 8 letnie łyse PZERO i boję się, że po pierwszym dniu mogą pojawić się druty. Te Extreme wyglądają ciekawie. Ma ktoś z Was jakiś doświadczenia? Waszka, może Ty coś napiszesz Zamiast pisać wrzucę obrazek...Dodam tylko,że większość wyjadaczy jechała dobrymi furami na profi deszczach P2G... Mieszanka W robi robotę na mokrym,R jest konkurencyjna do R888.... Sidały na 12 miejscu w generalce jechał Clio też na Extremach W Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-=nikon=- Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 (edytowane) Michał Śledziewsk Mitsubishi Lancer EVO IX (Wielkie Starcie II ) Paweł Gil Subaru Impreza GT (Wielkie Starcie II) Paweł Plata Subaru Impreza Typ R (Wielkie Starcie II) Edytowane 25 Kwietnia 2015 przez -=nikon=- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się