Piotr Bryton Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 Witam Czy ktos moze podzielic sie inf. na temat tej jednostki ? Nosze sie z zamiarem kupna forka i zastanawiam sie miedzy 2.0 albo 2.5xt w benzynie. Ponoc w 2.5 xt dochodzi do uszkodzenia uszczelki pod glowica, wypalenia tlokow czy zatarcia turbosprężarki. Aby temu zaradzić, trzeba wymienić oryginalne śruby głowicy na specjalne szpilki, a tłoki seryjne zastąpić kutymi. Jakie sa wasze doswiadczenia ? Pozdrawiam i dzieki za odp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/66211-zakup-forka-jaki-silnik-wybrac/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
cOijN Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 po pierwsze przemyśl budżet- od tego zacznij. widzisz te ogłoszenia że kupisz III za 45tyś? zapomnij o nich. Dolicz 20-25% i ponad 30% przy XT. po drugie jak ma ci to auto służyć? Do wygodnego bujania się po mieście 2.0 fajny bo ma redukcję (ponoć przydaje się w korkach), mniej pali (zdania podzielone ). do zabawy i komfortowego wyprzedzania na trasie to raczej 2.5t w manualu (jest XT i VR), tylko 2008 i 2009, od 2010 zostały 2.0i i SBD. Co do jednostki 2,5t to jeszcze może dojść sprzęgło i dwumasa. natomiast jeśli to ma być to do startu spod świateł i większej adrenaliny to szukaj II generacji- tamte podobno się lepiej zbierały i nawet tu na forum przeważają entuzjaści tej wersji ps. http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/60648-tutaj-si%C4%99-witamy-dzia%C5%82-dla-nowych-forumowicz%C3%B3w/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.