Jump to content

Forester III 2.5xt


Piotr Bryton

Recommended Posts

Witam

 

Czy ktos moze podzielic sie inf. na temat tej jednostki ? Nosze sie z zamiarem kupna forka i zastanawiam sie miedzy 2.0 albo 2.5xt w benzynie. Ponoc w 2.5 xt dochodzi do uszkodzenia uszczelki pod glowica, wypalenia tlokow czy zatarcia turbosprężarki. Aby temu zaradzić, trzeba wymienić oryginalne śruby głowicy na specjalne szpilki, a tłoki seryjne zastąpić kutymi. Jakie sa wasze doswiadczenia ?

 

Pozdrawiam i dzieki za odp.

Link to comment
Share on other sites

po pierwsze przemyśl budżet- od tego zacznij. widzisz te ogłoszenia że kupisz III za 45tyś? zapomnij o nich. Dolicz 20-25% i ponad 30% przy XT.

po drugie jak ma ci to auto służyć? Do wygodnego bujania się po mieście 2.0 fajny bo ma redukcję (ponoć przydaje się w korkach), mniej pali (zdania podzielone :D ).

do zabawy i komfortowego wyprzedzania na trasie to raczej 2.5t w manualu (jest XT i VR), tylko 2008 i 2009, od 2010 zostały 2.0i i SBD. Co do jednostki 2,5t to jeszcze może dojść sprzęgło i dwumasa. 

natomiast jeśli to ma być to do startu spod świateł i większej adrenaliny to szukaj II generacji- tamte podobno się lepiej zbierały i nawet tu na forum przeważają entuzjaści tej wersji ;)

 

ps. http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/60648-tutaj-si%C4%99-witamy-dzia%C5%82-dla-nowych-forumowicz%C3%B3w/

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...