ggggtt Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 Cześć. Dzisiaj pobawiłem się exueplorerem i mam za niskie doładowanie.Oscyluje w granicach 0,78-0,8 przy fuler injection 14,34-14,59. 0,8 to max jaki wskazał ecuexplorer. Błędów jakichkolwiek brak. Jakby ktoś się bardziej znał log z ecuexplorera tutaj: http://www.filedropper.com/ecuexplorerae80028-02-201520h27m26s Z tego co wiem powinno być 0,9, a w peaku nawet ponad 1,0. Gdzie szukać przyczyny? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 Może jakaś drobna nieszczelność? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zofx Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 ja mam podobnie ale mniej laduje :-( mi pik pokazuje 0,710 gdzies a normalnie koło 0,6+ u mnie na pierwszy ogien idzie pressure sensor bo nawet mi komp w historii pokazuje blad ( mimo braku CEL ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariuS Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 U mnie 0,6b powodowały nieszczelności podciśnień i BOV . Link to comment Share on other sites More sharing options...
zofx Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 podcisnienia mam sprawne, restryktor tez i całe IC z DV nowe z WRX wsadziłem : - ( Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggggtt Posted March 3, 2015 Author Share Posted March 3, 2015 A czy ktos moze podac jak dlugie i jakich srednic przewody potrzebuje, zeby wymienic wszystkie podcisnienia? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kowal Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 Potrzeba 3-4 mb 4mm i 50 cm 6mm Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggggtt Posted March 3, 2015 Author Share Posted March 3, 2015 I kolejne pytanie bo oem jest 3,5mm. 4mm nie bedzie za luzne? 3mm nie bedzie za ciasne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
niebieski708 Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 Ja zmieniłem wszystkie na taką samą średnicę i nie ma problemu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggggtt Posted March 3, 2015 Author Share Posted March 3, 2015 Czyli te grubsze zamieniles na 3,5mm? Czyli te grubsze zamieniles na 3,5mm? Link to comment Share on other sites More sharing options...
niebieski708 Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 Nie pamietam, ale chyba tak. Kupiłem dobrego przewodu na metry i zmieniłem... Jedynie ten przy wg i ten pigułką ori zostawilem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggggtt Posted March 5, 2015 Author Share Posted March 5, 2015 Niekatualne Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted March 5, 2015 Share Posted March 5, 2015 Tak jak na fejsie - tragedii nie bedzie pewnie, ale dla elegancji rozwiazania zepnij sobie na razie kompresor wezykiem na krotko z aktuatorem. Ogolnie nie musi byc pewnie nawet aso - trojniczek dostaniesz nawet w sklepie akwarystycznym/zoologicznym. A podjechac zawsze mozesz tramwajem/autobusem Powymieniaj sobie wezyki na nowe, tylko nie zapomnij przelozyc restryktora do nowego wezyka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggggtt Posted March 7, 2015 Author Share Posted March 7, 2015 Podcisnienia wymienione, a dalej nie laduje jak powinno. W peaku 0,780. Co nastepne sprawdzic? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted March 7, 2015 Share Posted March 7, 2015 Średnicę restryktora. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kowal Posted March 7, 2015 Share Posted March 7, 2015 Restryktor jaki otwór ma ? , Cybel szybszy Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggggtt Posted March 8, 2015 Author Share Posted March 8, 2015 Restryktor jest ok. Nie byl zmieniany, a wczesniej boost byl ok. Przy wymianie podcisnien sprawdzony i nie jest zalepiony czy cos. Kolejny test gdzie chciałem zrobić jak najwieksze obciążenie. Pod górkę i gaz w podłodze. Doszło aż do 0,86 bara. Dzisiaj jadąc (szkoda że bez podpiętego kompa) gdzieś między 3-4k rpm złapało chwilową zamułę. Czy możliwe że np dv przepuszcza czy wg się zawiesza? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.