Rudimental Posted February 28, 2015 Posted February 28, 2015 Witam, Chciałbym podpytać w temacie opłacalności i oczywiście możliwości adaptacji kalmotów z GT my'99 do zwykłej budy GC (zarówno starszej jak i po lifcie). Mam rozbitego GTka (wszystkie blachy wkoło uszkodzone), więc pomyślałem żeby wsadzić go "na nowo" w nową budę... Bardzo proszę o info czy taki zabieg jest do zrobienie, czy w większości podzespołów jest to przełożenie plug&play... (silnik, zawieszenie, układ napędowy etc..) Zapewne ktoś juz coś takiego robił, więc może coś podpowie.. Z gory dzięki za info
zofx Posted February 28, 2015 Posted February 28, 2015 GC to buda też GTka chodzi Ci o GL. jest do zrobienia, budy są te same wiec mozesz smialo całego GTka wstawiać do budy z GLa. WIekszosc tak robi jak chce miec dobra nie bitą budę bo prędzej znajdziesz budę GLa bez wypadku niż GTka.
subarczak Posted February 28, 2015 Posted February 28, 2015 jest nawet trendem szukanie budy z GL bo mniej ubita i umęczona...
Rudimental Posted March 9, 2015 Author Posted March 9, 2015 Tak dokładnie, chodziło mi o GL Czyli generalnie większość powinna pasować. Good news. A jak sytuacja z wiązką silnika i kompem z GTka? Rozumiem, że również należałoby to obsadzić w GLu ? Czy moze tylko część wiązki da się jakoś dołożyc? I słyszałem, że sanki w GTku sa troszke inaczej wyprofilowane pod silnik, niż w zwykłym.. Prawda czy fałsz? Dzięki za info
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.