Rudimental Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 Witam, Chciałbym podpytać w temacie opłacalności i oczywiście możliwości adaptacji kalmotów z GT my'99 do zwykłej budy GC (zarówno starszej jak i po lifcie). Mam rozbitego GTka (wszystkie blachy wkoło uszkodzone), więc pomyślałem żeby wsadzić go "na nowo" w nową budę... Bardzo proszę o info czy taki zabieg jest do zrobienie, czy w większości podzespołów jest to przełożenie plug&play... (silnik, zawieszenie, układ napędowy etc..) Zapewne ktoś juz coś takiego robił, więc może coś podpowie.. Z gory dzięki za info Link to comment Share on other sites More sharing options...
zofx Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 GC to buda też GTka chodzi Ci o GL. jest do zrobienia, budy są te same wiec mozesz smialo całego GTka wstawiać do budy z GLa. WIekszosc tak robi jak chce miec dobra nie bitą budę bo prędzej znajdziesz budę GLa bez wypadku niż GTka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
subarczak Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 (edited) jest nawet trendem szukanie budy z GL bo mniej ubita i umęczona... Edited February 28, 2015 by subarczak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudimental Posted March 9, 2015 Author Share Posted March 9, 2015 Tak dokładnie, chodziło mi o GL Czyli generalnie większość powinna pasować. Good news. A jak sytuacja z wiązką silnika i kompem z GTka? Rozumiem, że również należałoby to obsadzić w GLu ? Czy moze tylko część wiązki da się jakoś dołożyc? I słyszałem, że sanki w GTku sa troszke inaczej wyprofilowane pod silnik, niż w zwykłym.. Prawda czy fałsz? Dzięki za info Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now