Grzegorz Wojtalik Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 Witam, jestem posiadaczem Gacka od listopada( kupiony od forumowicza ) . Gacek od tego czasu nieprzerwanie dostarcza mi skrajnych emocji od zachwytu ( wiadome wszystkim zalety) do przerażenia ( piston slap, upg .....) Od początku oprócz pistona słychać było głuche stukanie i to głównie w kabinie. Co dziwne tylko na benzynie. Na lpg stukanie zanikało. Po przypadkowym rozładowaniu aku musiałem od nowa programować sterownik lpg ( stag 300 ) i okazało się, że te stuki to ....wtrysk nr 3 !. Ale po zamianie wtrysków okazało się,że każdy z wtrysków w tym miejscu wydawał te dźwięki. Hipoteza postawiona przez gazownika : Paliwo uderza w miejsce w wiercenia się instalacji lpg ( wtrysku ) i stąd te stuki. Przy okazji sprawdzone wszystkie wtryski pb i lpg. Teoretycznie trudni się nie zgodzić. Ale mało się znam. Dlatego ten wątek. Czy ktoś spotkałbsię z czymś podobnym ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
valdiiaga Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 Diagnoza przez neta będzie mało trafna. Moja rada - pozbądź się gazu i skalibruj wszystko na PB 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasiem Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 Co dziwne tylko na benzynie. Na lpg stukanie zanikało U mnie takie stukanie tylko na benzynie to był zawór zwrotny paliwa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Wojtalik Posted February 28, 2015 Author Share Posted February 28, 2015 Zawór zwrotny hmmm. Czy to może być groźne ? dodam tylko, że w trakcie diagnozy wyłączając wtrysk nr 3 stuki ustawały. Przez chwilę silnik pracował na pb na trzy wtryski i "cisza". W sumie mi to nie przeszkadza. Jednak jakieś obawy są. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedimy99 Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 W moim poprzednim aucie Legacy III było identycznie i bez skutków ubocznych . Wiem ,że auto jeździ nadal i ma 320kkm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Wojtalik Posted February 28, 2015 Author Share Posted February 28, 2015 Tedimy dzięki za uspokojenie. Muszę się przyzwyczaić do TTTM ). Na wszystkie dotychczasowe wątpliwości słyszę : 80% subaru tak ma Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasiem Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 Zawór zwrotny hmmm. Czy to może być groźne ? dodam tylko, że w trakcie diagnozy wyłączając wtrysk nr 3 stuki ustawały. No to raczej nie zawór. Chyba rzeczywiście nie ma się czym przejmować, wygląda na to że gazownik ma rację Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Wojtalik Posted March 3, 2015 Author Share Posted March 3, 2015 Dzięki Wszystkim za pomoc i radę. Zapominam, nie słyszę i mam frajdę z jazdy ). Powoli marzenia kierują się na brakujące ok 90 hp ( h6 lub gt ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now